Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Discipline control engineering
Discipline of instrumentation engineering
Instrument engineering
Instrumentation engineer
Instrumentation engineer technology engineering expert
Instrumentation engineering
Instrumentation engineering consultant
Instrumentation industry
Measurement engineer
Optical instrument engineer
Optical instrument repairer
Optical instrument technician
Optical instruments engineer
Precision engineering
Precision instruments industry
Science of instrumentation engineering

Traduction de «science instrumentation engineering » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
discipline control engineering | science of instrumentation engineering | discipline of instrumentation engineering | instrumentation engineering

instrumentatietechniek


optical instrument engineer | optical instrument technician | optical instrument repairer | optical instruments engineer

hersteller van optische instrumenten | optisch instrumentenherstelster | optisch instrumentenreparateur | reparateur van optische instrumenten


instrumentation engineer technology engineering expert | instrumentation engineering consultant | instrumentation engineer | measurement engineer

industrieel ingenieur instrumentatie | technisch ingenieur industriële meettechnieken en instrumentatie | instrumentatie-engineer mijnbouw | instrumentatie-ingenieur




instrument engineering

fijmechanisme en optische industrie


manufacture of metal articles,except for mechanical,electrical and instrument engineering vehicles

vervaardiging van produkten uit metaal,met uitzondering van machines en transportmiddelen


precision engineering [ precision instruments industry | Precision instruments industry(ECLAS) | instrumentation industry(UNBIS) ]

fijnmechanica [ industrie van precisie-instrumenten ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
34. Calls for the development of equal access, use of, and education on Information and Communication Technologies for girls and boys from pre-school education upwards, paying special attention to children and young people from rural areas, marginalised communities, and those with special needs, in order to improve digital literacy, disseminate effective educational policy instruments and improve teacher training so as to increase the number of female students and graduates in the areas of Science, Technology, Engineering and Mathemat ...[+++]

34. roept op om werk te maken van gelijke toegang tot, gebruik van en onderwijs in informatie- en communicatietechnologie voor meisjes en jongens vanaf de kleuterleeftijd, waarbij bijzondere aandacht moet worden geschonken aan kinderen en jongeren in plattelandsgebieden, uit gemarginaliseerde gemeenschappen en met bijzondere behoeften, om de digitale geletterdheid te verbeteren, te zorgen voor de verspreiding van doeltreffende instrumenten inzake onderwijsbeleid en lerarenopleidingen te verbeteren, teneinde het aantal vrouwelijke studenten en afgestudeerden op het gebied van wetenschap, technologie, techniek en wiskunde omhoog te brengen ...[+++]


34. Calls for the development of equal access, use of, and education on Information and Communication Technologies for girls and boys from pre-school education upwards, paying special attention to children and young people from rural areas, marginalised communities, and those with special needs, in order to improve digital literacy, disseminate effective educational policy instruments and improve teacher training so as to increase the number of female students and graduates in the areas of Science, Technology, Engineering and Mathemat ...[+++]

34. roept op om werk te maken van gelijke toegang tot, gebruik van en onderwijs in informatie- en communicatietechnologie voor meisjes en jongens vanaf de kleuterleeftijd, waarbij bijzondere aandacht moet worden geschonken aan kinderen en jongeren in plattelandsgebieden, uit gemarginaliseerde gemeenschappen en met bijzondere behoeften, om de digitale geletterdheid te verbeteren, te zorgen voor de verspreiding van doeltreffende instrumenten inzake onderwijsbeleid en lerarenopleidingen te verbeteren, teneinde het aantal vrouwelijke studenten en afgestudeerden op het gebied van wetenschap, technologie, techniek en wiskunde omhoog te brengen ...[+++]


34. Calls for the development of equal access, use of, and education on Information and Communication Technologies for girls and boys from pre-school education upwards, paying special attention to children and young people from rural areas, marginalised communities, and those with special needs, in order to improve digital literacy, disseminate effective educational policy instruments and improve teacher training so as to increase the number of female students and graduates in the areas of Science, Technology, Engineering and Mathemat ...[+++]

34. roept op om werk te maken van gelijke toegang tot, gebruik van en onderwijs in informatie- en communicatietechnologie voor meisjes en jongens vanaf de kleuterleeftijd, waarbij bijzondere aandacht moet worden geschonken aan kinderen en jongeren in plattelandsgebieden, uit gemarginaliseerde gemeenschappen en met bijzondere behoeften, om de digitale geletterdheid te verbeteren, te zorgen voor de verspreiding van doeltreffende instrumenten inzake onderwijsbeleid en lerarenopleidingen te verbeteren, teneinde het aantal vrouwelijke studenten en afgestudeerden op het gebied van wetenschap, technologie, techniek en wiskunde omhoog te brengen ...[+++]


101. Notes that RISE will require more and better access to training, lifelong learning, fit-for-the-future vocational training and university education, a strong emphasis on the science, technology, engineering and mathematics (STEM) fields, particularly for women, and entrepreneurship support; advocates the inclusion of such topics in school curricula; supports the development of work-linked training and apprenticeship schemes and an adequate social safety net together with a second-chance policy; believes, in this regard, that EU programmes and instruments, such as ...[+++]

101. merkt op dat de RISE-strategie vraagt om meer en betere toegang tot scholing, een leven lang leren, op de toekomst afgestemde beroepsopleidingen en universitair onderwijs, een sterke nadruk op de terreinen exacte wetenschappen, technologie, ingenieurswetenschappen en wiskunde, met name voor vrouwen, alsook steun voor ondernemerschap; pleit ervoor dergelijke vakken op te nemen in leerplannen in het onderwijs; spreekt zich uit voor de ontwikkeling van duale opleidingen en leerlingplaatsen en een passend sociaal vangnet in combinatie met beleid voor tweedekansonderwijs; meent in dit verband dat EU-programma's en ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
101.Notes that RISE will require more and better access to training, lifelong learning, fit-for-the-future vocational training and university education, a strong emphasis on the science, technology, engineering and mathematics (STEM) fields, particularly for women, and entrepreneurship support; advocates the inclusion of such topics in school curricula; supports the development of work-linked training and apprenticeship schemes and an adequate social safety net together with a second-chance policy; believes, in this regard, that EU programmes and instruments, such as ...[+++]

101. merkt op dat de RISE-strategie vraagt om meer en betere toegang tot scholing, een leven lang leren, op de toekomst afgestemde beroepsopleidingen en universitair onderwijs, een sterke nadruk op de terreinen exacte wetenschappen, technologie, ingenieurswetenschappen en wiskunde, met name voor vrouwen, alsook steun voor ondernemerschap; pleit ervoor dergelijke vakken op te nemen in leerplannen in het onderwijs; spreekt zich uit voor de ontwikkeling van duale opleidingen en leerlingplaatsen en een passend sociaal vangnet in combinatie met beleid voor tweedekansonderwijs; meent in dit verband dat EU-programma's en ...[+++]


The "MAST Days and EUROMAR Market" will enable some 500 research workers, industrialists, public officials and politicians responsible for the sea to familiarize themselves with the stage of advancement reached by projects relating to oceanography, coastal engineering, marine instrumentation, etc. conducted as part of the European MAST and EUROMAR programmes, and to exchange views on the needs and future outlook of research into marine sciences and technologies in Europe in the years ahead.

Op de "MAST Days and EUROMAR Market" kunnen zowat 500 onderzoekers, bedrijfsleiders en beleidsmakers kennis nemen van de stand van zaken betreffende projecten op het gebied van ocaneografie, kustwatertechnologie, mariene instrumentatie, enz., die in het kader van de Europese programma's MAST en EUROMAR worden uitgevoerd, en van gedachten wisselen over de behoeften en de vooruitzichten van het onderzoek op het gebied van mariene wetenschappen en technologieën in Europa.


w