Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertising sales manager
Discount sale
Manage promotional sales prices
Marketing executive
Marketing manager
Oversee promotional sales prices
Overseeing promotional sales prices
Oversight of promotional sales prices
Promotion director
Promotion manager
Promotional sale
Promotions manager
Reduced-price sale
Sales promotion manager

Traduction de «manage promotional sales prices » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
overseeing promotional sales prices | oversight of promotional sales prices | manage promotional sales prices | oversee promotional sales prices

toezicht houden op promotionele verkoopprijzen


discount sale [ promotional sale | reduced-price sale ]

verkoop met prijsreductie [ afzet tegen gereduceerde prijzen | promotieverkoop | uitverkoop | verkoop tegen gereduceerde prijzen | verkoop tegen voorkeurprijzen ]


promotions manager | sales promotion manager | promotion director | promotion manager

coördinatrice POS-marketing | manager POS-marketing | coördinator point-of-sale-marketing | manager retailpromoties


marketing executive | promotions manager | advertising sales manager | marketing manager

chief marketing officer | verantwoordelijke marketing | marketingdirecteur | marketingmanager
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
A few Member States and stakeholders have argued that the sudden repeal of certain national rules on sales promotions may adversely affect the protection of consumers against misleading promotional sales at national level.[44] They take the view that some of the existing, more stringent national rules (such as those which relate to a ‘reference price’ to calculate whether a certain announced discount is truthful or not) would be of ...[+++]

Enkele lidstaten en belanghebbenden hebben aangevoerd dat de plotselinge intrekking van sommige nationale bepalingen inzake verkoopbevordering een tegenovergesteld effect kunnen hebben op de bescherming van consumenten tegen misleidende promotieverkoop op nationaal niveau[44]. Zij zijn van mening dat sommige van de bestaande strengere nationale bepalingen (zoals die inzake een „referentieprijs” om te berekenen of een bepaalde aangekondigde korting ook feitelijk een korting is) voor de consumenten en de handhavingsinstanties van grote waarde zouden zijn, maar vandaag juridisch gezien onverenigbaar zijn met de richtlijn[45].


49. Calls on the Commission to propose the adoption of instruments to support and promote farmer-managed food supply chains, short supply chains and farmers’ markets, in order to establish a direct relationship with consumers and to enable farmers to obtain a fairer share of the value of the final sale price by reducing the number of middlemen and of stages in the process;

49. verzoekt de Commissie instrumenten voor te stellen ter ondersteuning en bevordering van door landbouwers te beheren voedselvoorzieningsketens, korte aanvoerroutes en landbouwmarkten die een rechtstreekse band met de consumenten tot stand brengen, en landbouwers in staat stellen een billijker deel van de waarde van de uiteindelijke verkoopsprijs te krijgen door vermindering van het aantal tussenpersonen en distributiestadia;


5. Calls for the introduction of mechanisms to improve the first-sale price and promote the fair and appropriate distribution of added value throughout the value chain in the fisheries sector, boosting the prices paid at the production stage and keeping prices for final consumers as low as possible;

5. dringt aan op invoering van mechanismen die de verkoopprijs van de eerste vangsten kan verhogen en een billijke en juiste verdeling van de waardetoevoeging over de gehele productieketen in de visserijsector kan bewerkstelligen, zodanig dat de prijzen in de productiefase omhoog gaan en de prijzen voor de eindverbruiker zo laag mogelijk blijven;


48. Calls on the Commission to propose the adoption of instruments to support and promote farmer-managed food supply chains, short supply chains and farmers' markets, in order to establish a direct relationship with consumers and to enable farmers to obtain a fairer share of the value of the final sale price by reducing the number of middlemen and of stages in the process;

48. verzoekt de Commissie voor te stellen dat instrumenten worden aangenomen ter ondersteuning en bevordering van door boeren beheerde voedselvoorzieningsketens, korte leveringsketens en boerenmarkten om een rechtstreekse band met de consumenten tot stand te brengen, en om boeren in staat te stellen een billijker deel van de waarde van de uiteindelijke verkoopsprijs te krijgen door het aantal tussenpersonen en processtadia te beperken;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
49. Calls on the Commission to propose the adoption of instruments to support and promote farmer-managed food supply chains, short supply chains and farmers’ markets, in order to establish a direct relationship with consumers and to enable farmers to obtain a fairer share of the value of the final sale price by reducing the number of middlemen and of stages in the process;

49. verzoekt de Commissie voor te stellen dat instrumenten worden aangenomen ter ondersteuning en bevordering van door boeren beheerde voedselvoorzieningsketens, korte leveringsketens en boerenmarkten om een rechtstreekse band met de consumenten tot stand te brengen, en om boeren in staat te stellen een billijker deel van de waarde van de uiteindelijke verkoopsprijs te krijgen door het aantal tussenpersonen en processtadia te beperken;


The report points out certain fundamental aspects: investment in decentralisation; promoting the empowerment of fishermen and the entire fishing industry to have decision-making powers; giving them greater involvement in managing fishing, which will also allow a policy of compliance and responsibility; the need to draw a distinction between small-scale and industrial fleets, with specific regulations for each; the need to appraise management models that are better adapted to different fishing areas and different types of fisheries ...[+++]

In het verslag wijzen we op een aantal fundamentele aspecten: investeren in decentralisatie; de vissers en de hele visserijsector meer macht geven om besluitvormingsbevoegdheden tot stand te brengen, de vissers en de sector meer betrekken bij het beheer, hetgeen ook een beleid van naleving en verantwoordelijkheid zal mogelijk maken; de noodzaak een onderscheid te maken tussen ambachtelijke en industriële visserij, met specifieke regelingen voor elk type; de noodzaak om na te denken over beheersmodellen die beter aangepast zijn aan de verschillende visserijgebieden en de verschillende types visserij; het belang van de markt versterken door middel van een visserij die gericht is op producten met een toegevoegde waarde en op e ...[+++]


In order to manage BE’s exposure to market prices whilst maximising the sales price achieved relative to market, BEPET sells its output forward.

Om BE's minder kwetsbaar te maken voor fluctuerende marktprijzen en toch de maximumprijs op de markt te laten behalen, zet BEPET haar productie via termijncontracten af.


The trading arm of BE, BEPET is responsible for selling the output of BE’s generation portfolio, managing the exposure of BE to electricity market price fluctuations and maximising the sales prices achieved by BE relative to the market.

BE's „trading”-divisie BEPET is met de afzet van de door BE opgewekte stroom belast, beheert voor BE de risico's van prijsfluctuaties op de stroommarkt en moet ervoor zorgen dat BE zo hoog mogelijke verkoopprijzen op de markt kan behalen.


Specifically, in its Gröditzer judgment, the Court held that, in order to establish whether the privatisation of an undertaking for a negative sale price involves elements of State aid, ‘it is necessary to assess whether, in similar circumstances, a private investor of a dimension comparable to that of the bodies managing the public sector could have been prevailed upon to make capital contributions of the same size in connection with the sale of that undertaking or whether it would instead ha ...[+++]

Het Hof heeft in zijn Gröditzer-arrest meer specifiek geoordeeld dat om vast te stellen of de privatisering van een onderneming voor een negatieve verkoopprijs elementen van staatssteun bevat, „moet worden beoordeeld of een particulier investeerder die qua omvang vergelijkbaar is met de organen die de publieke sector beheren, in vergelijkbare omstandigheden ertoe zou kunnen worden gebracht, in het kader van de verkoop van die onderneming een even grote hoeveelheid kapitaal in te brengen, dan wel voor liquidatie van die onderneming zou hebben gekozen” (135).


( A ) AT OR ABOVE THE UPPER TRIGGER ACTION PRICE , THE BUFFER STOCK MANAGER SHALL DEFEND THE UPPER TRIGGER ACTION PRICE BY OFFERING NATURAL RUBBER FOR SALE UNTIL THE MARKET INDICATOR PRICE FALLS BELOW THE UPPER TRIGGER ACTION PRICE ;

a ) gelijk is aan of boven de plafondprijs ligt , moet de beheerder buffervoorraad de plafondprijs verdedigen door natuurlijke rubber te koop aan te bieden tot de marktindicatorprijs beneden de plafondprijs daalt ;




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'manage promotional sales prices' ->

Date index: 2023-01-01
w