Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Applicant for a loan
Applicant for credit
Application for a loan
Application for credit
Assist in credit applications
Assist in loan appeal
Assist in loan applications
Credit applicant
Decide on credit applications
Decide on investment applications
Decide on loan applications
Decide on mortgage applications
Demand for credit
Loan application
Manage credit applications
Manage investment applications
Manage loan applications
Manage mortgage applications

Vertaling van "manage loan applications " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
manage credit applications | manage mortgage applications | manage investment applications | manage loan applications

kredietaanvragen beheren


application for a loan | application for credit | demand for credit | loan application

kredietaanvraag | kredietvraag | leningsaanvraag


application for a loan | application for credit | loan application

kredietaanvraag | leningsaanvraag


assist in loan appeal | assist in credit applications | assist in loan applications

bijstaan bij kredietaanvragen | helpen bij kredietaanvragen


decide on credit applications | decide on investment applications | decide on loan applications | decide on mortgage applications

beslissen over kredietaanvragen | besluit nemen over kredietaanvragen


applicant for a loan | applicant for credit | credit applicant

gegadigde voor een lening
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
- Programming of the Structural Funds for 2000-06 (results of the Objective 1 programming, submission of annual implementing reports, treatment and inspection of programme complements, performance reserve, forecasts of payment applications, description and audits of management and inspection systems, payments by final beneficiaries, rules for calculating reimbursement payments, part-financing of subsidised loans beyond the end of the programming period ...[+++]

- de programmering van de Structuurfondsen voor de periode 2000-2006 (resultaten van de programmering voor doelstelling 1, indienen van de jaarlijkse uitvoeringverslagen, behandeling van en toezicht op de programma-aanvullingen, prestatiereserve, verwachtingen inzake betalingsaanvragen, beschrijving en controle van de beheers- en controlesystemen, betalingen door de eindbegunstigden, rekenregels voor terugbetalingen, medefinanciering van rentesubsidie waarvan de looptijd het einde van de programmeringsperiode overschrijdt, toepassing van bijlage IV van Verordening 438/2001).


The Management Committee checks the compliance of applications for loans or guarantees.

De Directie controleert de gepastheid van aanvragen voor leningen of garanties.


The financial institutions shall implement a consistent loan policy regarding portfolio diversification, enabling a sound portfolio management and risk diversification, while complying with the applicable industry standards and while remaining appropriate to the managing authority's financial interests and policy objectives.

De financiële instellingen voeren een consistent kredietbeleid uit met betrekking tot de diversificatie van de portefeuille, waardoor een goed beheer van de portefeuille en risicospreiding mogelijk is, terwijl tegelijkertijd wordt voldaan aan de toepasselijke normen van de sector en het beleid passend blijft ten aanzien van de financiële belangen en beleidsdoelstellingen van de managementautoriteit.


Furthermore, that empowerment should cover: the minimum and maximum duration of commercial loans to mutual funds under the risk management measure under this Regulation; the conditions under which costs related to leasing contracts or second hand equipment may be considered as eligible investment expenditure, as well as the definition of types of renewable energy infrastructure eligible for investment; the conditions applicable to conversion or ad ...[+++]

Bovendien dient die bevoegdheidsoverdracht te omvatten: de minimale en de maximale looptijd van commerciële leningen aan onderlinge fondsen in het kader van de risicobeheersmaatregel uit hoofde van deze verordening; de voorwaarden waaronder kosten in verband met leasingcontracten of tweedehands materieel als subsidiabele uitgaven kunnen worden beschouwd, alsook de omschrijving van de types infrastructuur voor hernieuwbare energie die in aanmerking komen voor investeringen; de voorwaarden voor omschakeling of aanpassing van verbintenissen in het kader van de in de artikelen 28, 29, 33 en 34 bedoelde maatregelen, en de omschrijving van a ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
56. Calls for a return of the role of the traditional bank manager who, knowing the character, track record and business plan of loan applicants, is in a position to take a calculated risk based on personal knowledge in accordance with EU legislation such as the MIFID and consumer credit directives which provide for consumer information and protection;

56. wenst een terugkeer van de rol van de traditionele bankmanager die de aard, de kredietgeschiedenis en het bedrijfsplan van kredietaanvragers kent en op basis van persoonlijke kennis een gecalculeerd risico kan nemen overeenkomstig de EU-wetgeving, zoals de MiFID en de richtlijnen inzake consumentenkrediet, die voorzien in informatie en bescherming van de consument;


55. Calls for a return of the role of the traditional bank manager who, knowing the character, track record and business plan of loan applicants, is in a position to take a calculated risk based on personal knowledge in accordance with EU legislation such as the MIFID and consumer credit directives which provide for consumer information and protection;

55. wenst een terugkeer van de rol van de traditionele bankmanager die de aard, de kredietgeschiedenis en het bedrijfsplan van kredietaanvragers kent en op basis van persoonlijke kennis een gecalculeerd risico kan nemen overeenkomstig de EU-wetgeving, zoals de MiFID en de richtlijnen inzake consumentenkrediet, die voorzien in informatie en bescherming van de consument;


56. Calls for a return of the role of the traditional bank manager who, knowing the character, track record and business plan of loan applicants, is in a position to take a calculated risk based on personal knowledge in accordance with EU legislation such as the MIFID and consumer credit directives which provide for consumer information and protection;

56. wenst een terugkeer van de rol van de traditionele bankmanager die de aard, de kredietgeschiedenis en het bedrijfsplan van kredietaanvragers kent en op basis van persoonlijke kennis een gecalculeerd risico kan nemen overeenkomstig de EU-wetgeving, zoals de MiFID en de richtlijnen inzake consumentenkrediet, die voorzien in informatie en bescherming van de consument;


Calls for a return of the role of the traditional bank manager who, knowing the character, track record and business plan of loan applicants, is in a position to take a calculated risk based on personal knowledge in accordance with EU legislation such as the MIFID and consumer credit directives which provide for consumer information and protection;

wenst een terugkeer van de rol van de traditionele bankmanager die de aard, de kredietgeschiedenis en het bedrijfsplan van kredietaanvragers kent en op basis van persoonlijke kennis een gecalculeerd risico kan nemen overeenkomstig de EU-wetgeving, zoals de MiFID en de richtlijnen inzake consumentenkrediet, die voorzien in informatie en bescherming van de consument;


additional costs which the consumer has to pay on concluding a credit agreement, provided the creditor knows how much they amount to, such as taxes incurred by the creditor, administrative costs, and assessment costs with regard to the sureties required, where applicable the costs of managing an account set up specifically for the purpose of the loan in question, in which both payments and credits are entered, and, where applicable, charges for the us ...[+++]

extra kosten die de consument bij het sluiten van een kredietovereenkomst moet betalen, voorzover de hoogte daarvan de kredietgever bekend is , met name productgerelateerde kosten die bij de kredietgever ontstaan , administratiekosten, en expertisekosten voor onroerend goed , eventuele kosten voor het beheer van een op grond van het opgenomen krediet te openen nieuwe rekening waarop zowel betalingen als kredieten geboekt worden, alsmede eventuele kosten voor het gebruik of de beschikbaarheid van een kaart of een ander betaalmiddel waarmee gelijktijdig zowel betalingen verricht als over kredietbedragen beschikt kan worden en kosten voor b ...[+++]


- Programming of the Structural Funds for 2000-06 (results of the Objective 1 programming, submission of annual implementing reports, treatment and inspection of programme complements, performance reserve, forecasts of payment applications, description and audits of management and inspection systems, payments by final beneficiaries, rules for calculating reimbursement payments, part-financing of subsidised loans beyond the end of the programming period ...[+++]

- de programmering van de Structuurfondsen voor de periode 2000-2006 (resultaten van de programmering voor doelstelling 1, indienen van de jaarlijkse uitvoeringverslagen, behandeling van en toezicht op de programma-aanvullingen, prestatiereserve, verwachtingen inzake betalingsaanvragen, beschrijving en controle van de beheers- en controlesystemen, betalingen door de eindbegunstigden, rekenregels voor terugbetalingen, medefinanciering van rentesubsidie waarvan de looptijd het einde van de programmeringsperiode overschrijdt, toepassing van bijlage IV van Verordening 438/2001).


w