Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
After-sales repair technician
After-sales service technician
After-sales team member
HD
Help desk
Help desk
Help display
Help service
Help-desk
Help-desk technician
Helpdesk
ICT help desk advisor
ICT help desk agent
ICT help desk manager
ICT help desk managers
ICT service desk agent
ICT service desk manager
IT help desk advisor
IT helpdesk manager

Vertaling van "it help desk advisor " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
ICT help desk advisor | ICT service desk agent | ICT help desk agent | IT help desk advisor

helpdeskmedewerker | servicedesk medewerker | helpdesk agent | medewerker helpdesk


ICT service desk manager | IT helpdesk manager | ICT help desk manager | ICT help desk managers

coördinator ict-helpdesk | software support manager | ict helpdesk manager | ICT service desk manager




help desk | help display | help service

help-desk service | systeemhulp


help desk

hulp aan de gebruiker [ help desk service | informatiecentrum ]




after-sales team member | help-desk technician | after-sales repair technician | after-sales service technician

service-onderhoudstechnicus dienst na verkoop | technisch medewerker klantenservice


helpdesk (nom) | help desk (nom)

helpdesk (nom masculin) | hulpdienst (nom masculin)
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In this respect the establishment of a European scientific "Help Desk" can help both the ECCP implementation and the development of future policies based on sound science.

In dit verband kan de oprichting van een Europese wetenschappelijke "helpdesk" bijdragen tot tenuitvoerlegging van het EPK en de ontwikkeling van toekomstige beleidsmaatregelen op basis van deugdelijk wetenschappelijk onderzoek.


Reinforce support services with a European dimension, such as the LIFT help-desk on innovation financing (web portal, online tool box) and investment fora to facilitate interfacing between researchers, enterprises and investors; contribute to the development of methods for evaluating enterprises' intangible resources, in particular to value portfolios of IPR // 2002

De ondersteunende diensten met een Europese dimensie versterken, zoals de LIFT-helpdesk voor innovatiefinanciering (webportaal, on-linetoolbox) en de investeringsforums om interfacing tussen onderzoekers, ondernemingen en investeerders te vergemakkelijken; bijdragen aan de ontwikkeling van methoden om de immateriële activa van ondernemingen en met name hun IPR-portefeuille te evalueren // 2002


3. To continue and extend activities to encourage support for networking and advisory services with a European dimension, such as the help-desk on innovation financing (LIFT), activities to facilitate interfacing at European level between researchers, industry and investors, the existing network of regions of excellence for the creation of enterprises, new networks of European universities and public research centres to promote knowledge diffusion and best practices in technology transfer, and development of a Eur ...[+++]

3. Voortzetting en uitbreiding van de acties om netwerkwerkvorming en adviesdiensten met een Europese dimensie, zoals de helpdesk voor innovatiefinanciering (LIFT), aan te moedigen, acties om interfacing op Europees niveau tussen onderzoekers, ondernemingen en investeerders te vergemakkelijken, het bestaande netwerk van regio's bij uitstek voor de oprichting van ondernemingen, nieuwe netwerken van Europese universiteiten en openbare onderzoekcentra om de verspreiding van kennis en de beste werkwijzen op het gebied van technologieoverdracht te bevorderen, en de opstelling van een Europese elektronische gids van innove ...[+++]


In particular, the I-TEC pilot project, in collaboration with the European Investment Fund (EIF), fosters venture capital investment in technology sectors and in the start-up phases of innovative enterprises; a help-desk (LIFT) has been set up to assist in the search for finance for exploitation of the results of EU-funded research; and actions to promote interfacing between would-be entrepreneurs, SMEs and investors are implemented by EU research programmes [14].

Met name het proefproject I-TEC, in samenwerking met het Europees Investeringsfonds (EIF), bevordert risicokapitaalinvesteringen in technologie sectoren en in de oprichtingsfase van innoverende ondernemingen; er is een helpdesk (LIFT) opgezet om bijstand te verlenen bij het zoeken naar financiering voor de exploitatie van de resultaten van door de EU gefinancierd onderzoek; in het kader van de onderzoek programma's [14] van de EU worden tevens acties ondernomen om contacten tussen potentiële ondernemers, MKB en investeerders te bevorderen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
SMEs’ access to the instrument should be facilitated by strengthening the role of the SME Help Desk, which should support SMEs in filing complaints and in reaching the necessary thresholds for investigations to be launched.

De toegang van kmo's tot het instrument dient te worden bevorderd door een versterking van de rol van de helpdesk voor kmo´s, die kmo's ondersteuning moet bieden bij het indienen van klachten en ertoe moet bijdragen dat aan de drempelvoorwaarden voor het openen van onderzoeken kan worden voldaan.


Carriers and terminal operators should set up info points or help desks in departure and arrival halls in order to provide passengers with the necessary information, and thus help them to make their decisions, in the event of travel problems or if baggage has been lost or delayed.

Vervoersondernemingen en terminalexploitanten moeten in de vertrek- en aankomsthallen informatiepunten/helpdesks openen die de reizigers de noodzakelijke informatie, hulp bij het vinden van oplossingen bij verkeersproblemen en inlichtingen bij het verlies of de vertraging van de bagage bieden.


The help desk has been extremely useful to NGOs, particularly those taking part in the Daphne programme for the first time, since it provides them with information on all the programme provisions. This service must therefore continue to be provided.

Bijstandverlening aan NGO's (help desk) is steeds zeer nuttig gebleken, met name voor organisaties die voor het eerst deelnemen aan het Daphne-programma, omdat zij zo alle regels van het programma leren kennen. Het is dan ook absoluut noodzakelijk deze hulpverlening te handhaven.


This should be turned into a kind of help desk with a website where one in four Europeans and their families can seek help when they suffer from mental health problems.

Maak er een soort coördinatiepunt van met een website waar die een op vier Europeanen en hun familiekring terecht kunnen, als ze geestelijkegezondheidsproblemen hebben.


In order to help auditors adapt to the new system and to facilitate its acceptance by them, I set up an ASSYST help-desk in the sector.

Om accountants te helpen zich aan het nieuwe systeem aan te passen en hun acceptatie van dat systeem te bevorderen, heb ik binnen de sector een helpdesk voor ASSYST opgezet.


The national contact points (NCPs) are independent, decentralised help desks based in the Member States, the candidate countries and other partner countries.

De nationale contactpunten zijn onafhankelijke gedecentraliseerde loketten die zijn gevestigd in de lidstaten, de kandidaat-lidstaten en de overige partnerlanden.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'it help desk advisor' ->

Date index: 2022-03-23
w