Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Airline helicopter transport pilot
Armed reconnaissance helicopter
Business helicopter
Commercial helicopter pilot
Complete procedures required for helicopter flights
Corporate helicopter
Dual-tandem helicopter
Executive transport helicopter
Gunship helicopter
Helicopter
Helicopter co-pilot
Helicopter pilot
Pilot of helicopters
Provision of helicopter air ambulance
Scout helicopter
Screen television series pilot
Screen television series pilots
Tandem helicopter
Tandem rotor helicopter
View television series pilots
Watch television series pilots

Traduction de «helicopter pilot » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


airline helicopter transport pilot | commercial helicopter pilot | helicopter pilot | pilot of helicopters

helikopterpiloot | helikopterpilote




complete procedures required for helicopter flights | comply with required procedures for helicopter flights | implement procedures to meet requirements for flying helicopter | undertake procedures to meet helicopter flight requirements

procedures opstarten om aan vluchteisen van helikopters te voldoen


armed reconnaissance helicopter | gunship helicopter | scout helicopter

bewapende verkenningshelikopter


dual-tandem helicopter | tandem helicopter | tandem rotor helicopter

helikopter met tandemrotor


business helicopter | corporate helicopter | executive transport helicopter

zakenhelikopter


helicopter

helikopter [ hefschroefvliegtuig | helicopter ]


screen television series pilot | view television series pilots | screen television series pilots | watch television series pilots

pilootuitzendingen van televisieseries vertonen


Provision of helicopter air ambulance

ter beschikking stellen van traumahelikopter
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
for helicopters in airspace classes F and G, flight visibility shall not be less than 3 km, provided that the pilot maintains continuous sight of the surface and if manoeuvred at a speed that will give adequate opportunity to observe other traffic or obstacles in time to avoid collision; and

voor helikopters in luchtruimklassen F en G, het vliegzicht niet minder dan 3 km mag bedragen, voor zover de piloot permanent zicht op het oppervlak behoudt en de helikopter wordt bestuurd aan een snelheid die voldoende gelegenheid biedt ander verkeer of eventuele hindernissen tijdig op te merken en een botsing te vermijden; en


for helicopters in airspace classes F and G at and below 900 m (3 000 ft) above MSL or 300 m (1 000 ft) above terrain, whichever is the higher, flight visibility shall not be less than 3 km, provided that the pilot maintains continuous sight of the surface and if manoeuvred at a speed that will give adequate opportunity to observe other traffic or obstacles in time to avoid collision; and

voor helikopters in luchtruimklassen F en G en op minder dan 900 m (3 000 ft) boven gemiddeld zeeniveau of 300 m (1 000 ft) boven de grond, als dit hoger is, het vliegzicht niet minder dan 3 km mag bedragen, voor zover de piloot permanent zicht op het oppervlak behoudt en de helikopter wordt bestuurd aan een snelheid die voldoende gelegenheid biedt ander verkeer of eventuele hindernissen tijdig op te merken en een botsing te vermijden, en


for helicopters, where the signalman/marshaller can best be seen by the pilot.

voor helikopters: waar hij het beste zichtbaar is voor de piloot.


26. Fourth, concerning ‘role and task sharing’, considers that positive examples exist in initiatives such as the French-Belgian cooperation in fighter pilot training, the UK-French agreement on the sharing of aircraft carriers, the French-German initiative on helicopter pilot training, or the Belgian-Dutch navy cooperation, where a number of national support structures are shared with the partner; highlights especially the opportunities in the area of education, training and exercises, and especially in sharing military academies, test and evaluation facilities and facilities for pilot training; in the case of some niche capabilities, ...[+++]

26. in de vierde plaats, ten aanzien van rol- en taakverdeling: ziet een aantal positieve voorbeelden zoals het Frans-Belgische initiatief voor samenwerking bij de opleiding van gevechtspiloten, de Brits-Franse overeenkomst betreffende het delen van vliegdekschepen, het Frans-Duitse initiatief voor de opleiding van helikopterpiloten of de samenwerking tussen de Belgische en Nederlandse marine, waarbij een aantal nationale ondersteunende voorzieningen met de partner worden gedeeld; wijst met name op de mogelijkheden op het gebied van onderwijs, opleiding en oefeningen, inzonderheid het delen van militaire opleidingscentra, test- en evalu ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
26. Fourth, concerning ‘role and task sharing’, considers that positive examples exist in initiatives such as the French-Belgian cooperation in fighter pilot training, the UK-French agreement on the sharing of aircraft carriers, the French-German initiative on helicopter pilot training, or the Belgian-Dutch navy cooperation, where a number of national support structures are shared with the partner; highlights especially the opportunities in the area of education, training and exercises, and especially in sharing military academies, test and evaluation facilities and facilities for pilot training; in the case of some niche capabilities, ...[+++]

26. in de vierde plaats, ten aanzien van rol- en taakverdeling: ziet een aantal positieve voorbeelden zoals het Frans-Belgische initiatief voor samenwerking bij de opleiding van gevechtspiloten, de Brits-Franse overeenkomst betreffende het delen van vliegdekschepen, het Frans-Duitse initiatief voor de opleiding van helikopterpiloten of de samenwerking tussen de Belgische en Nederlandse marine, waarbij een aantal nationale ondersteunende voorzieningen met de partner worden gedeeld; wijst met name op de mogelijkheden op het gebied van onderwijs, opleiding en oefeningen, inzonderheid het delen van militaire opleidingscentra, test- en evalu ...[+++]


An applicant having passed the theoretical knowledge examination for an airline transport pilot licence shall be credited with the theoretical knowledge requirements for the light aircraft pilot licence, the private pilot licence, the commercial pilot licence and, except in the case of helicopters, the IR and the EIR in the same category of aircraft’.

Een kandidaat die is geslaagd voor het theorie-examen voor een bewijs van bevoegdheid als verkeerspiloot heeft recht op vrijstelling van de vereiste theoriekennis voor een LAPL, het bewijs van bevoegdheid als privépiloot, het bewijs van bevoegdheid als beroepspiloot en, behalve wat betreft helikopters, de IR en de EIR voor dezelfde categorie luchtvaartuigen”.


MCC training, when the SFI has privileges to instruct for multi-pilot helicopters’.

MCC-opleiding, wanneer de SFI bevoegd is om instructie te geven voor meerpiloot-gecertificeerde helikopters”.


46. Strongly supports pooling and sharing initiatives in education and training where significant savings can be made without affecting national sovereignty as regards operational deployments; highlights the success of the EDA’s Helicopter Training Programme and welcomes the launch of tactical air transport exercises by EDA, which should lead to the establishment of a permanent European airlift tactics training course; looks forward to more progress in developing a common integrated training system to train future fighter pilots; welcomes EDA’s wo ...[+++]

46. is een groot voorstander van bundel- en deelinitiatieven in onderwijs en opleiding, waar aanzienlijk kan worden bespaard zonder aan de nationale soevereiniteit qua operationele inzetten te raken; onderstreept het succes van het helikopteropleidingsprogramma van het EDA en verheugt zich over de start van tactische luchttransportoefeningen door het EDA, die moeten leiden tot de ontwikkeling van een Europese permanente tactische luchttransportopleidingscursus; kijkt uit naar meer vooruitgang in de ontwikkeling van een gemeenschappelijk, geïntegreerd opleidingssysteem voor toekomstige gevechtspiloten; verheugt zich over het werk van h ...[+++]


Are public transport operations such as police helicopters or air ambulances flown by a single pilot within the airspace of a single Member State able under EU law to continue to employ suitably competent and medically certificated people as pilots beyond the age of 60?

Mogen politiehelicopters en luchtambulances met één piloot aan boord, die opereren binnen het luchtruim van één lidstaat, in het kader van EU-wetgeving worden bemand door piloten die ouder zijn dan 60 jaar en daartoe bevoegd en medisch gezien in staat zijn?


Are public transport operations such as police helicopters or air ambulances flown by a single pilot within the airspace of a single Member State able under EU law to continue to employ suitably competent and medically certificated people as pilots beyond the age of 60?

Mogen politiehelicopters en luchtambulances met één piloot aan boord, die opereren binnen het luchtruim van één lidstaat, in het kader van EU-wetgeving worden bemand door piloten die ouder zijn dan 60 jaar en daartoe bevoegd en medisch gezien in staat zijn?


w