Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Commodity market
Community internal market
Corner franchise
EC internal market
EU single market
Franchise contract
Franchise market planning and operation
Franchise marketing
Franchised markets
Franchising
Market
Market State
Market garden worker
Market operation
Market situation
Market structure
Piggyback franchise
Shared-space franchise
Shop-within-shop franchise
Single market

Traduction de «franchise marketing » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
franchise market planning and operation | franchise marketing

marketingplan van een franchise-organisatie




corner franchise | piggyback franchise | shared-space franchise | shop-within-shop franchise

shop-in-the-shop franchising




Market garden worker

medewerker in kwekerij voor directe doorverkoop




franchising [ franchise contract ]

franchising [ franchising-contract ]


market [ market operation | market situation | market State | market structure ]

markt [ functioneren van de markt | marktsituatie | marktstructuur | toestand van de markt ]




single market [ Community internal market | EC internal market | EU single market ]

interne markt [ binnenmarkt | communautaire interne markt | eengemaakte markt van de EU | interne markt EG | interne markt van de EU ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The agreement enables free pricing (although US carriers cannot set prices on intra-EU routes) and contains detailed rules on franchising and branding to allow EU airlines to extend their network presence in the US market.

De overeenkomst maakt vrije prijzen mogelijk (hoewel vervoerders uit de VS geen prijzen kunnen vaststellen voor routes binnen de EU) en bevat gedetailleerde regels betreffende franchising en branding om het voor luchtvaartmaatschappijen uit de EU mogelijk te maken hun netwerkaanwezigheid in de VS uit te breiden.


Report on the functioning of franchising in the retail sector [2016/2244(INI)] — Committee on the Internal Market and Consumer Protection.

Verslag over de werking van franchising in de detailhandel [2016/2244(INI)] — Commissie interne markt en consumentenbescherming.


market potential and franchise value.

het marktpotentieel en de franchisewaarde.


(c) the marketability of the franchise value of the institution under resolution in the light of the competitive and economic conditions of the market.

(c) de verkoopbaarheid van de franchisewaarde van de instelling in afwikkeling in het licht van de op de markt heersende economische en concurrentievoorwaarden.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
the marketability of the franchise value of the institution under resolution in the light of the competitive and economic conditions of the market.

de verkoopbaarheid van de franchisewaarde van de instelling in afwikkeling in het licht van de op de markt heersende economische en concurrentievoorwaarden.


the marketability of the franchise value of the institution under resolution in the light of the competitive and economic conditions of the market;

de verkoopbaarheid van de franchisewaarde van de instelling in afwikkeling in het licht van de op de markt heersende economische en concurrentievoorwaarden;


the marketability of the franchise value of the institution under resolution in the light of the competitive and economic conditions of the market;

de verkoopbaarheid van de franchisewaarde van de instelling in afwikkeling in het licht van de op de markt heersende economische en concurrentievoorwaarden;


(c) the marketability of the franchise value of the institution under resolution in the light of the competitive and economic conditions of the market;

(c) de verkoopbaarheid van de franchisewaarde van de instelling in afwikkeling in het licht van de op de markt heersende economische en concurrentievoorwaarden;


29. Welcomes franchising as a business model which supports new business and small-business ownership; notes, however, the existence of unfair contract terms in certain cases and calls for transparent and fair contracts; draws the attention of the Commission and Member States, in particular, to problems faced by franchisees who wish to sell their business or change their business formula, whilst remaining active in the same sector; requests that the Commission examine the ban on price-fixing mechanisms in franchise systems and the effects of long-term competition clauses, purchase options and the prohibition of multi-franchising, and ...[+++]

29. is ingenomen met franchising als bedrijfsmodel dat het opzetten van nieuwe en kleine bedrijven ondersteunt; merkt echter op dat er in sommige gevallen sprake is van oneerlijke contractvoorwaarden en vraagt om transparante en eerlijke contracten; vestigt de aandacht van de Commissie en de lidstaten met name op de problemen waarmee franchisehouders te kampen hebben die hun zaak willen verkopen of hun bedrijfsformule willen veranderen, maar wel in dezelfde sector werkzaam willen blijven; verzoekt de Commissie het verbod op prijsafspraken in franchisesystemen en de effecten van langlopende concurrentiebedingen, koopopties en het verbo ...[+++]


29. Welcomes franchising as a business model which supports new business and small-business ownership; notes, however, the existence of unfair contract terms in certain cases and calls for transparent and fair contracts; draws the attention of the Commission and Member States, in particular, to problems faced by franchisees who wish to sell their business or change their business formula, whilst remaining active in the same sector; requests that the Commission examine the ban on price-fixing mechanisms in franchise systems and the effects of long-term competition clauses, purchase options and the prohibition of multi-franchising, and ...[+++]

29. is ingenomen met franchising als bedrijfsmodel dat het opzetten van nieuwe en kleine bedrijven ondersteunt; merkt echter op dat er in sommige gevallen sprake is van oneerlijke contractvoorwaarden en vraagt om transparante en eerlijke contracten; vestigt de aandacht van de Commissie en de lidstaten met name op de problemen waarmee franchisehouders te kampen hebben die hun zaak willen verkopen of hun bedrijfsformule willen veranderen, maar wel in dezelfde sector werkzaam willen blijven; verzoekt de Commissie het verbod op prijsafspraken in franchisesystemen en de effecten van langlopende concurrentiebedingen, koopopties en het verbo ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'franchise marketing' ->

Date index: 2024-02-06
w