Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
First stage of basic education
First stage of tertiary education
Primary education
Second stage of tertiary education

Traduction de «first stage tertiary education » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
first stage of tertiary education

niet-universitair hoger onderwijs


second stage of tertiary education

post-universitair onderwijs


first stage of basic education | primary education

lager onderwijs
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
24. Stresses the need to improve the entrepreneurial culture within tertiary education by supporting and facilitating the creation of new companies by young people on the basis of academic research (spin-offs), reducing the bureaucratic burden involved in establishing such companies, and creating a clear and supportive regulatory framework for student entrepreneurs; considers that, in this context, schools and universities should allow time and space for, and grant recognition of, initiatives by young people so a ...[+++]

24. onderstreept dat de ondernemerscultuur binnen het hoger onderwijs moet worden verbeterd door de oprichting van nieuwe bedrijven door jongeren op basis van academisch onderzoek (spin-offs) te steunen en te vergemakkelijken, waardoor de administratieve rompslomp die komt kijken bij het oprichten van dergelijke bedrijven wordt verminderd en er een duidelijk en ondersteunend regelgevingskader voor student-ondernemers tot stand wordt gebracht; is van mening dat scholen en universiteiten in dit verband tijd, ruimte en erkenning moeten bieden voor initiatieven van jongeren om hun het vertrouwen te schenken dat nodig is om te beginnen met n ...[+++]


12. Calls on the Member States to ensure that their education systems, including vocational training programmes, include a greater focus on the development of cross-cutting entrepreneurship competencies, skills and knowledge, in particular by providing for ICT skills and foreign languages to be taught in the first years of schooling and by promoting, in secondary and tertiary education, learning ...[+++]

12. verzoekt de lidstaten erop toe te zien dat in hun onderwijsstelsels, met inbegrip van programma’s voor beroepsopleiding, meer nadruk wordt gelegd op het ontwikkelen van sectoroverschrijdende competenties, vaardigheden en kennis op het vlak van ondernemen, vooral door in de eerste schooljaren lessen in ict-vaardigheden en vreemde talen aan te bieden en door in het voortgezet en hoger onderwijs leertrajecten te stimuleren waarmee vaardigheden worden opgedaan en ontwikkeld die nodig zijn om ondernemer te worden, zoals creativiteit, communicatieve vaardigheden, bedrijfsvoering, boekhouding en financiële controle, en die op doeltreffende ...[+++]


24. Stresses the need to improve the entrepreneurial culture within tertiary education by supporting and facilitating the creation of new companies by young people on the basis of academic research (spin-offs), reducing the bureaucratic burden involved in establishing such companies, and creating a clear and supportive regulatory framework for student entrepreneurs; considers that, in this context, schools and universities should allow time and space for, and grant recognition of, initiatives by young people so a ...[+++]

24. onderstreept dat de ondernemerscultuur binnen het hoger onderwijs moet worden verbeterd door de oprichting van nieuwe bedrijven door jongeren op basis van academisch onderzoek (spin-offs) te steunen en te vergemakkelijken, waardoor de administratieve rompslomp die komt kijken bij het oprichten van dergelijke bedrijven wordt verminderd en er een duidelijk en ondersteunend regelgevingskader voor student-ondernemers tot stand wordt gebracht; is van mening dat scholen en universiteiten in dit verband tijd, ruimte en erkenning moeten bieden voor initiatieven van jongeren om hun het vertrouwen te schenken dat nodig is om te beginnen met n ...[+++]


11. Stresses the need to improve the entrepreneurial culture within tertiary education by supporting and facilitating the creation of new companies by young people on the basis of academic research (spin-offs), reducing the bureaucratic burden involved in establishing such companies, and creating a clear and supportive regulatory framework for student entrepreneurs; considers that, in this context, schools and universities should allow time and space for, and grant recognition of, initiatives by young people so a ...[+++]

11. onderstreept dat de ondernemerscultuur binnen het hoger onderwijs moet worden verbeterd door de oprichting van nieuwe bedrijven door jongeren op basis van academisch onderzoek (spin-offs) te steunen en te vergemakkelijken, waardoor de administratieve rompslomp waarmee de oprichting van dergelijke bedrijven gepaard gaat afneemt en er een duidelijk en ondersteunend regelgevingskader voor student-ondernemers tot stand komt; is van mening dat scholen en universiteiten in dit verband tijd, ruimte en erkenning moeten bieden voor initiatieven van jongeren om hun het vertrouwen te schenken dat nodig is te beginnen met om nieuwe projecten di ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The new European Tertiary Education Register (ETER) publishes its first results today, providing easy access to information on universities in 36 countries, including all EU Member States.

Het nieuwe Europees register voor tertiair onderwijs (ETER) publiceert vandaag zijn eerste resultaten. Het register biedt een vlotte toegang tot informatie over universiteiten in 36 landen, waaronder alle EU-lidstaten.


AC. whereas flexibility and job insecurity have a greater effect on the employment of women than on that of men: whereas in the third quarter of 2012, of all part-time workers in the 15-24 age group some 60 % were women, while in the same age group, of all temporary workers with tertiary education (first degree or postgraduate degree), 64 % were women;

AC. overwegende dat de werkgelegenheid van vrouwen sterker dan die van mannen gebukt gaat onder verschijnselen als flexibiliteit en onzekerheid; overwegende dat in het derde kwartaal van 2012 ongeveer 60% van alle deeltijdwerkers tussen de 15 en 24 jaar uit vrouwen bestond, en dat vrouwen 64% van alle tijdelijke werknemers met een hoger onderwijsniveau (doctoraal of postdoctoraal) vormden;


The International Standard Classification of Education (I S C E D 1997) covers the following levels: level 0 - pre-primary education; level 1 - primary education or first stage of basic education; level 2 - lower secondary or second stage of basic education; level 3 - (upper) secondary education; level 4 - post-secondary non-tertiary education; level 5 ...[+++]

De International Standard Classification of Education (ISCED 1997) maakt gebruik van de volgende niveaus: niveau 0 - het kleuteronderwijs; niveau 1 - lager onderwijs of eerste fase van het basisonderwijs; niveau 2 - lager middelbaar onderwijs of de tweede fase van het basisonderwijs; niveau 3 - (hoger) middelbaar onderwijs; niveau 4 - postsecundair niet-tertiair onderwijs; niveau 5 - eerste fase van het tertiair onderwijs; ni ...[+++]


within countries it can help if different reforms (e.g. labour and pension reforms) are pursued together in a comprehensive approach taking into account all the various elements of the welfare system. Similarly it is important to consider the different levels of the public administration responsible for their implementation; social benefit schemes and tax-benefit systems should support the active inclusion and the life-long learning of those receiving transfer incomes with incentives to make work pay; social inclusion and the capacity to respond to change should be supported by policies that improve human capital formation throughout the life cycle; the complementarity between social and human capital spending is critical to ensure hig ...[+++]

sociale insluiting en het vermogen om op verandering in te spelen moeten worden ondersteund door beleid dat de vorming van menselijk kapitaal gedurende de gehele levenscyclus verbetert; de complementariteit van sociale uitgaven en de uitgaven voor menselijk kapitaal is van groot belang om te zorgen voor hoge arbeidsparticipatie, sociale insluiting, versterking van het concurrentievermogen van de EU en beheersing van de sociale uitgaven; onderwijs in alle fasen speelt een belangrijke rol in de strategie ter versterking van investeringen in menselijk kapitaal en tertiair onderwijs ...[+++]


The Court recognises that the objective of ensuring that students complete their courses in a short period of time may constitute a legitimate aim in the context of the organisation of the education system. However, the first-stage studies condition in Germany is inappropriate for achieving that objective.

Het Hof erkent dat de doelstelling, te bevorderen dat de studenten hun studie zo snel mogelijk afronden, een legitiem doel kan vormen in het kader van de organisatie van het onderwijssysteem. De voorwaarde inzake een eerste studieperiode in Duitsland is echter ongeschikt voor de verwezenlijking van die doelstelling.


To that end it proposes regular dialogue on education policy which, in its first stage, would concentrate on vocational training, higher education and research.

Daartoe wordt voorgesteld een periodieke dialoog in te stellen over onderwijsbeleidsmaatregelen, die in een eerste fase zal zijn toegespitst op beroepsopleiding, hoger onderwijs en onderzoek.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'first stage tertiary education' ->

Date index: 2024-01-08
w