Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Aspects of faces
Attributes of faces
Characteristic of a face
Characteristics of faces
Face brick
Face-to-face sales
Face-to-face selling
Facing brick
Hard-burnt facing brick
Personal selling
To bring witnesses face to face
To confront witnesses face to face

Traduction de «face-to-face selling » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
face-to-face sales | face-to-face selling | personal selling

persoonlijke verkoop | verkoop van hand tot hand


to bring witnesses face to face | to confront witnesses face to face

getuigen tegenover elkaar stellen en verhoren


attributes of faces | characteristic of a face | aspects of faces | characteristics of faces

eigenschappen van gezichten


A central nervous system malformation with characteristics of severe intellectual deficit, early hypotonia with progression to spasticity and contractures, choreoathetosis, seizures, dysmorphic face (long face with prominent forehead) and brain imagi

X-gebonden intellectuele achterstand, malformatie van Dandy-Walker, basale gangliaziekte, insultensyndroom


face brick | facing brick | hard-burnt facing brick

gevelsteen | voorwerker
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
[58] The relationship between the consumer and the merchant in the case of non-face-to-face commerce is regulated in the Distance Selling Directive (97/7/EC).

[58] De verhouding tussen de consument en de handelaar bij verkoop op afstand wordt geregeld bij de richtlijn afstandsverkoop (Richtlijn 97/7/EG).


This holds in particular in the context of e-commerce and distance selling modes, but applies also in point-of-sale and other face-to-face payment situations.

Dit geldt inzonderheid voor e-handel en vormen van verkoop op afstand, maar ook voor betalingen in verkooppunten en andere betalingen van persoon tot persoon.


However, if problems arise in distance selling, consumers may be less easily able to get into contact with the merchant, since he may be located far away etc. In spite of the many initiatives to increase consumer confidence and protection for distance commerce in the EU [58], trust of consumers in non-face-to-face commerce is in many situations difficult to achieve.

In geval van problemen bij verkoop op afstand, kan het voor de consument evenwel moeilijker zijn om contact op te nemen met de handelaar, waarvan de vestiging ver gelegen kan zijn, enz. Ondanks de vele initiatieven die in de EU zijn genomen om de consument meer vertrouwen te geven in en een betere bescherming te bieden bij handel op afstand [58], is het dikwijls moeilijk om bij handel zonder persoonlijk contact het vertrouwen van de consument te winnen.


8. to reduce the administrative burden businesses face from different VAT regimes: so that sellers of physical goods to other countries also benefit from single electronic registration and payment; and with a common VAT threshold to help smaller start-ups selling online.

8. Voor bedrijven administratieve lasten terugdringen die het gevolg zijn van de verschillende btw-stelsels. Verkopers van materiële goederen kunnen dan gebruikmaken van één systeem voor elektronische registratie en betaling. De btw-drempel wordt overal gelijk, zodat kleinere start-ups gemakkelijker via internet kunnen verkopen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The proposed legislation therefore aims at making sure that players in a number of key areas (namely energy, transport, banking, stock exchanges, and enablers of key Internet services, as well as public administrations) assess the cybersecurity risks they face, ensure networks and information systems are reliable and resilient via appropriate risk management, and share the identified information with the national NIS competent authorities The take up of a cybersecurity culture could enhance business opportunities and competitiveness in the private sector, which could make cybersecurity a selling point.

De voorgestelde wetgeving is er daarom op gericht ervoor te zorgen dat de spelers op een aantal essentiële gebieden (namelijk energie, vervoer, banken, effectenbeurzen, facilitatoren van essentiële internetdiensten en overheden) evalueren met welke dreigingen voor de cyberbeveiliging zij worden geconfronteerd, dat zij door middel van afdoende risicobeheersmaatregelen waarborgen dat netwerken en informatiesystemen betrouwbaar en veerkrachtig zijn en dat zij informatie daarover ter beschikking stellen aan de nationale instanties die voor NIB bevoegd zijn. Als er een cyberbeveiligingscultuur wordt ingevoerd, biedt dat zakelijke mogelijkhede ...[+++]


But too many of them still face problems such as a lack of high-speed internet coverage or cross-border e-government, as well as difficulties in shopping and selling across borders.

Maar zij worden nog te vaak geconfronteerd met problemen, bijvoorbeeld op het vlak van de dekking van snel internet, grensoverschrijdende e-overheid, en winkelen en verkoop over grenzen heen.


Cost savings for businesses: Businesses now face an additional one-off cost of €9,000 to adapt to the national contract law of each new Member State they wish to sell to.

Kostenbesparingen voor ondernemingen: ondernemingen hebben nu te maken met bijkomende eenmalige kosten van 9 000 EUR voor de aanpassing aan het nationale contractenrecht van elke nieuwe lidstaat waar zij willen verkopen.


- Small and medium sized businesses (SMEs) face barriers with e-commerce: only 15% of SMEs sell online - and of that 15%, fewer than half do so across borders.

– Het midden- en kleinbedrijf ondervindt belemmeringen bij e-commerce: slechts 15 % van deze bedrijven verkoopt producten via internet, en minder dan de helft daarvan doet dat over de grenzen heen.


Which problems do companies face when selling to other EU Member States?

Met welke problemen worden ondernemingen geconfronteerd wanneer zij in andere EU-lidstaten verkopen?


2. Not later than 9 April 2006 the Commission shall report to the European Parliament and the Council on the problems facing both consumers and suppliers seeking to buy and sell financial services, and shall submit, where appropriate, proposals to amend and/or further harmonise the information and right of withdrawal provisions in Community legislation concerning financial services and/or those covered in Article 3.

2. Uiterlijk op 9 april 2006 brengt de Commissie aan het Europees Parlement en de Raad een verslag uit over de problemen waarmee consumenten en aanbieders die financiële diensten kopen, respectievelijk verkopen, geconfronteerd worden, indien nodig vergezeld van voorstellen tot wijziging en/of verder harmonisatie van de bepalingen over informatie en het herroepingsrecht in de Gemeenschapswetgeving op het gebied van financiële diensten en/of in artikel 3.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'face-to-face selling' ->

Date index: 2021-04-11
w