Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Develop aftersale policies
Develop cultural policies
Develop taxation policies
Developing an after sale policy
Establish cultural policies
Establish taxation policies
Evaluate aftersales policies
Evaluate cultural policies
Evaluate taxation policies
Fiscal policy
Land appraisal
Land evaluation
Land taxation
Produce aftersales policies
Progress taxation policies
Promote artistic policies
Tax Policy Group
Tax policy
Taxation
Taxation Policy Group
Taxation policy

Traduction de «evaluate taxation policies » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
establish taxation policies | evaluate taxation policies | develop taxation policies | progress taxation policies

belastingbeleid ontwikkelen | fiscaal beleid ontwikkelen


fiscal policy [ taxation policy | tax policy | taxation(UNBIS) ]

belastingbeleid [ fiscaal beleid ]


Tax Policy Group | Taxation Policy Group

Groep Belastingbeleid




land appraisal | land evaluation | land taxation

bodemtaxatie | evaluatie van de grond | grondtaxatie | schatting van de grondwaarde


evaluate aftersales policies | produce aftersales policies | develop aftersale policies | developing an after sale policy

beleid voor diensten na verkoop ontwikkelen | beleidslijnen voor diensten na verkoop ontwikkelen


establish cultural policies | evaluate cultural policies | develop cultural policies | promote artistic policies

cultureel beleid ontwikkelen
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
2) In January 2002 a study on vehicle taxation in certain Member States of the EU (the TIS Study), evaluated hindrances in the context of the internal market, and developed a clearer understanding of the current situation, modelled expected changes in response to possible changes of the taxation schemes and presented an interpretation of the results to achieve and a number of policy recommendations based on these results.

2) In januari 2002 is een onderzoek naar de belasting van motorvoertuigen in bepaalde EU-lidstaten (het TIS-onderzoek) verricht, waarin belemmeringen voor de interne markt werden geëvalueerd en de huidige situatie inzichtelijker in kaart werd gebracht, verwachte wijzigingen als reactie op eventuele aanpassingen van de belastingstelsels modelmatig werden doorberekend, de beoogde resultaten werden geïnterpreteerd en een reeks daaruit voortvloeiende beleidsaanbevelingen werd gepresenteerd.


29. Is aware of different options for the management of the additional revenues generated by the taxation of the financial sector at both national and European level; stresses that, the question regarding the purpose for which the revenues raised by an FTT should be used needs to be resolved and that, in order to give taxpayers a proper picture of the rationale behind additional financial sector taxation, the assessment of and prioritisation among different options should be seen as an essential element in the overall debate on innovative financing; stresses that, owing to its global nature, the revenue raised by a global FTT should be ...[+++]

29. realiseert zich dat er voor het beheer van de aanvullende inkomsten die op nationaal en Europees niveau met de belasting op de financiële sector worden gegenereerd, meerdere opties zijn; benadrukt dat er duidelijkheid moet komen over het doel waarvoor de via een FTT vergaarde inkomsten moeten worden gebruikt, en dat, teneinde de belastingbetaler een goed beeld te bieden van de redenen voor een aanvullende belasting op de financiële sector, de beoordeling van de verschillende opties en de prioriteitenstelling daartussen gezien moeten worden als een essentieel element in de brede discussie over innovatieve financiering; benadrukt dat ...[+++]


29. Is aware of different options for the management of the additional revenues generated by the taxation of the financial sector at both national and European level; stresses that, the question regarding the purpose for which the revenues raised by an FTT should be used needs to be resolved and that, in order to give taxpayers a proper picture of the rationale behind additional financial sector taxation, the assessment of and prioritisation among different options should be seen as an essential element in the overall debate on innovative financing; stresses that, owing to its global nature, the revenue raised by a global FTT should be ...[+++]

29. realiseert zich dat er voor het beheer van de aanvullende inkomsten die op nationaal en Europees niveau met de belasting op de financiële sector worden gegenereerd, meerdere opties zijn; benadrukt dat er duidelijkheid moet komen over het doel waarvoor de via een FTT vergaarde inkomsten moeten worden gebruikt, en dat, teneinde de belastingbetaler een goed beeld te bieden van de redenen voor een aanvullende belasting op de financiële sector, de beoordeling van de verschillende opties en de prioriteitenstelling daartussen gezien moeten worden als een essentieel element in de brede discussie over innovatieve financiering; benadrukt dat ...[+++]


29. Is aware of different options for the management of the additional revenues generated by the taxation of the financial sector at both national and European level; stresses that, the question regarding the purpose for which the revenues raised by an FTT should be used needs to be resolved and that, in order to give taxpayers a proper picture of the rationale behind additional financial sector taxation, the assessment of and prioritisation among different options should be seen as an essential element in the overall debate on innovative financing; stresses that, owing to its global nature, the revenue raised by a global FTT should be ...[+++]

29. realiseert zich dat er voor het beheer van de aanvullende inkomsten die op nationaal en Europees niveau met de belasting op de financiële sector worden gegenereerd, meerdere opties zijn; benadrukt dat er duidelijkheid moet komen over het doel waarvoor de via een FTT vergaarde inkomsten moeten worden gebruikt, en dat, teneinde de belastingbetaler een goed beeld te bieden van de redenen voor een aanvullende belasting op de financiële sector, de beoordeling van de verschillende opties en de prioriteitenstelling daartussen gezien moeten worden als een essentieel element in de brede discussie over innovatieve financiering; benadrukt dat ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
2) In January 2002 a study on vehicle taxation in certain Member States of the EU (the TIS Study), evaluated hindrances in the context of the internal market, and developed a clearer understanding of the current situation, modelled expected changes in response to possible changes of the taxation schemes and presented an interpretation of the results to achieve and a number of policy recommendations based on these results.

2) In januari 2002 is een onderzoek naar de belasting van motorvoertuigen in bepaalde EU-lidstaten (het TIS-onderzoek) verricht, waarin belemmeringen voor de interne markt werden geëvalueerd en de huidige situatie inzichtelijker in kaart werd gebracht, verwachte wijzigingen als reactie op eventuele aanpassingen van de belastingstelsels modelmatig werden doorberekend, de beoogde resultaten werden geïnterpreteerd en een reeks daaruit voortvloeiende beleidsaanbevelingen werd gepresenteerd.


4. Urges the Commission and Member States to develop, in cooperation with the European Parliament, a process of open coordination regarding the taxation of occupational pensions, with a view to the elimination of double taxation and double non-taxation, and with a view to the broadest possible application of the EET principle, by devising objectives, benchmarks and reporting and evaluation procedures, in the context of the agreements reached at the Stockholm and Göteborg European Councils on policy ...[+++]

4. dringt er bij de Commissie en de lidstaten op aan in samenwerking met het Europees Parlement een proces van open coördinatie met betrekking tot de belastingheffing op bedrijfspensioenen te ontwikkelen om een einde te maken aan dubbele belastingheffing resp.geen belastingheffing en met het oog op de breedst mogelijke toepassing van het EET-beginsel, door het ontwikkelen van doelen, benchmarks en rapportage- en evaluatieprocedures als onderdeel van de afspraken die op de Europese Raden van Stockholm en Göteborg zijn gemaakt over het beleid ten aanzien van vergrijzing en arbeidsmobiliteit.


4. Urges the Commission and Member States to develop, in co-operation with the European Parliament, a process of open co-ordination regarding the taxation of occupational pensions, with a view to the elimination of double taxation and double non-taxation, and with a view to the broadest possible application of the EET principle, by devising objectives, benchmarks and reporting and evaluation procedures, in the context of the agreements reached at the Stockholm and Göteborg European Councils on ...[+++]

4. dringt er bij de Commissie en de lidstaten op aan in samenwerking met het Europees Parlement een proces van open coördinatie met betrekking tot de belastingheffing op bedrijfspensioenen te ontwikkelen om een einde te maken aan dubbele belastingheffing resp.geen belastingheffing en met het oog op de breedst mogelijke toepassing van het EET-beginsel, door het ontwikkelen van doelen, benchmarks en rapportage- en evaluatieprocedures als onderdeel van de afspraken die op de Europese Raden van Stockholm en Göteborg zijn gemaakt over het beleid ten aanzien van vergrijzing en arbeidsmobiliteit.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'evaluate taxation policies' ->

Date index: 2023-09-29
w