Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Conduct aircraft cabin crew training
Teach air cabin crew procedures
Teach aircraft cabin crew protocols
Teach protocols used by aircraft cabin crew

Traduction de «conduct aircraft cabin crew training » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
conduct aircraft cabin crew training | teach aircraft cabin crew protocols | teach air cabin crew procedures | teach protocols used by aircraft cabin crew

procedures aanleren aan vliegtuigbemanning
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The operational suitability data should include mandatory elements for Master Minimum Equipment List (‘MMEL’), flight crew training and cabin crew training which will be the basis for developing the Minimum Equipment List (‘MEL’) and crew training courses by operators.

De gegevens betreffende operationele geschiktheid moeten verplichte elementen voor de basisminimumuitrustingslijst (Master Minimum Equipment List, MMEL), de opleiding van de cockpitbemanning en de opleiding van de cabinebemanning omvatten, welke de basis zullen vormen voor de opstelling van de minimumuitrustingslijst (Minimum Equipment List, MEL) en opleidingen voor bemanningen door de exploitanten.


The requirements related to the establishment of MEL, flight crew training and cabin crew training refer to the operational suitability data, however where the operational suitability data is not available there should be a general provision as well as transitional measures.

De eisen inzake de vaststelling van de MEL, de opleiding van de cockpitbemanning en de opleiding van de cabinebemanning hebben betrekking op de gegevens betreffende operationele geschiktheid; als de gegevens betreffende operationele geschiktheid echter niet beschikbaar zijn, moet worden voorzien in een algemene bepaling en in overgangsmaatregelen.


Before issuing an approval to a training organisation or a commercial air transport operator to provide cabin crew training, the competent authority shall verify that:

Alvorens een erkenning voor de opleiding van cabinepersoneel te verlenen aan een opleidingsorganisatie of commerciële luchtvervoersonderneming, dient de bevoegde autoriteit na te gaan of:


in the case of a commercial air transport operator, the air operator certificate (AOC) number and detailed reference to the approvals by the competent authority to provide cabin crew training and to issue attestations; or

in het geval van een commerciële luchtvervoersonderneming, het nummer van het bewijs luchtvaartexploitant (Air Operator Certificate, AOC) en een gedetailleerde verwijzing naar de erkenningen die door de bevoegde autoriteit werden verleend om cabinebemanning op te leiden en attesten af te geven, of


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The privileges of holders of a cabin crew attestation are to act as cabin crew members in commercial air transport operation of aircraft referred to in Article 4(1)(b) and (c) of Regulation (EC) No 216/2008.

De houders van een attest voor cabinebemanning hebben het recht op te treden als cabinebemannigsleden bij commerciële luchtvervoersactiviteiten met luchtvaartuigen als bedoeld in artikel 4, lid 1, onder b) en c), van Verordening (EG) nr. 216/2008.


"(10b) Whereas, in the review of certain provisions referred to in Article 8a the course towards further harmonisation of cabin crew training requirements hitherto adopted should be maintained, in order to facilitate the free movement of cabin crew personnel within the Community; in this context, the possibility of further harmonisation of cabin crew qualifications should be re-examined; "

-1 ter. Nieuwe overweging na overweging 10 (10 ter) Bij de in artikel 8 bis bedoelde evaluatie van afzonderlijke bepalingen moet de ingeslagen weg naar verdere harmonisatie van de opleidingseisen voor kajuitpersoneel worden voorgezet om het vrij verkeer van kajuitpersoneel binnen de Gemeenschap te vergemakkelijken. In deze context moet opnieuw worden gekeken naar de mogelijkheid om de kwalificaties voor kajuitpersoneel verder te harmoniseren.


"(10b) Whereas in the evaluation of certain provisions referred to under Article 8a, the course towards harmonisation of cabin crew training hitherto adopted should be maintained, in order to allow for mutual recognition of training qualifications throughout the Community and whereas, in this connection, the option of cabin crew licensing should be investigated further; ";

(10 ter) overwegende dat in verband met de in artikel 8 bis bedoelde evaluatie van afzonderlijke bepalingen van deze verordening de ingeslagen weg naar harmonisatie van de opleiding van het kajuitpersoneel dient te worden voorgezet, om een wederzijdse erkenning van diploma's in de gehele Unie mogelijk te maken en overwegende dat een diepgaand onderzoek dient te worden ingesteld naar de optie van een vergunningenstelsel voor het kajuitpersoneel.


There are at present two schools of thought in the EU, one, 'Anglo-Scandinavian', which hands over all responsibility for cabin crew training to the air carriers and the other, southern European, approach would confer the main responsibility in this field on the State or bodies dependent on it.

Op het ogenblik bestaan er in de EU twee "scholen", een "Engelse-Scandinavische" school die de verantwoording voor de opleiding van het cabinepersoneel volledig aan de luchtvaartmaatschappij overlaat, en een andere "Zuideuropese" school die de hoofdverantwoordelijkheid op dit gebied bij de overheid of de overheidsinstellingen legt.


The problem arises more from phenomena since the liberalization of the market, i.e. some new carriers are seeking to gain market share by competing on price, the effects of which include inadequate cabin crew training (too little, too short, too superficial).

Het probleem ligt vooral bij de fenomenen die zich voordoen in verband met de liberalisering van de luchtvaartmarkt, d.w.z. bij bepaalde nieuwe luchtvaartmaatschappijen die een deel van de markt willen opeisen door de prijzen af te breken, hetgeen onder andere gevolgen heeft voor het opleidingsniveau (te weinig, te snel, te oppervlakkig) van het cabinepersoneel.


The Commission could have chosen this route for introducing new Community standards in the field of cabin crew training.

De Commissie had voor deze oplossing kunnen kiezen om nieuwe gemeenschappelijke normen op het gebied van de opleiding van het cabinepersoneel in te voeren.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'conduct aircraft cabin crew training' ->

Date index: 2021-03-02
w