Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Communication disruption method
Community approach
Community method
Community-based method of rehabilitation
Community-based methods of rehabilitation
Community-based rehabilitation
Educate communication methods
Explain intercultural communication methods
Intercultural communication methods teaching
Mating disruption technique
Rehabilitation based on communities
Teach communication methods
Teach communication skills
Teach communication technique
Teach intercultural communication methods
Train for intercultural communication methods

Traduction de «communication disruption method » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
communication disruption method | mating disruption technique

verwarringstechniek


community-based method of rehabilitation | rehabilitation based on communities | community-based methods of rehabilitation | community-based rehabilitation

revalidatie binnen de eigen gemeenschap


explain intercultural communication methods | intercultural communication methods teaching | teach intercultural communication methods | train for intercultural communication methods

interculturele communicatiemethoden onderwijzen


educate communication methods | teach communication skills | teach communication methods | teach communication technique

communicatiemethoden aanleren




Community approach | Community method

communautaire aanpak | communautaire benadering | communautaire methode


advanced communication function/virtual terminal access method | ACF/VTAM [Abbr.]

advanced communication function/virtual terminal access method
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
80. Notes that the Arab Spring demonstrated how the new global information and communication architecture is not only creating new channels for freedom of expression but also enabling new forms of political mobilisation that bypass traditional methods; points out, in this context, that rural areas are often inadequately connected to modern communication technologies; calls on the EU institutions and the Member States to harness the positive potential of the new technologies in EU foreign policy while stressing that only organised gr ...[+++]

80. stelt vast dat de Arabische Lente heeft aangetoond dat door de nieuwe wereldwijde informatie- en communicatiearchitectuur niet alleen nieuwe kanalen voor de vrijheid van meningsuiting ontstaan, maar ook nieuwe vormen van politieke mobilisatie mogelijk worden, waardoor traditionele methoden buiten spel komen te staan; wijst er in dit verband op dat plattelandsgebieden vaak in onvoldoende mate op moderne communicatietechnologieën zijn aangesloten; roept de instellingen van de EU en de lidstaten op om het positieve potentieel van d ...[+++]


74. Notes that the Arab Spring demonstrated how the new global information and communication architecture is not only creating new channels for freedom of expression but also enabling new forms of political mobilisation that bypass traditional methods; points out, in this context, that rural areas are often inadequately connected to modern communication technologies; calls on the EU institutions and the Member States to harness the positive potential of the new technologies in EU foreign policy while stressing that only organised gr ...[+++]

74. stelt vast dat de Arabische Lente heeft aangetoond dat door de nieuwe wereldwijde informatie- en communicatiearchitectuur niet alleen nieuwe kanalen voor de vrijheid van meningsuiting ontstaan, maar ook nieuwe vormen van politieke mobilisatie mogelijk worden, waardoor traditionele methoden buiten spel komen te staan; wijst er in dit verband op dat plattelandsgebieden vaak in onvoldoende mate op moderne communicatietechnologieën zijn aangesloten; roept de instellingen van de EU en de lidstaten op om het positieve potentieel van d ...[+++]


80. Notes that the Arab Spring demonstrated how the new global information and communication architecture is not only creating new channels for freedom of expression but also enabling new forms of political mobilisation that bypass traditional methods; points out, in this context, that rural areas are often inadequately connected to modern communication technologies; calls on the EU institutions and the Member States to harness the positive potential of the new technologies in EU foreign policy while stressing that only organised gr ...[+++]

80. stelt vast dat de Arabische Lente heeft aangetoond dat door de nieuwe wereldwijde informatie- en communicatiearchitectuur niet alleen nieuwe kanalen voor de vrijheid van meningsuiting ontstaan, maar ook nieuwe vormen van politieke mobilisatie mogelijk worden, waardoor traditionele methoden buiten spel komen te staan; wijst er in dit verband op dat plattelandsgebieden vaak in onvoldoende mate op moderne communicatietechnologieën zijn aangesloten; roept de instellingen van de EU en de lidstaten op om het positieve potentieel van d ...[+++]


24. In the Fourth Community Framework Programme for Research and Technological Development (1994-1998), successful projects were funded in the areas of identification and detection of endocrine disrupting substances in waste water treatment, biosensor development, the impacts of endocrine disrupters on human and ecosystems health and development of test methods.

24. In het Vierde kaderprogramma van de Gemeenschap voor onderzoek en technologische ontwikkeling (1994-1998) zijn succesvolle projecten gefinancierd op het gebied van de identificatie en detectie van hormoonontregelaars bij afvalwaterzuivering, de ontwikkeling van biosensoren, de effecten van hormoonontregelaars op de gezondheid van de mens en ecosystemen en de ontwikkeling van testmethoden.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
20. As indicated in the Commission Communication, the availability of agreed test strategies/methods to identify and assess endocrine disrupting chemicals is a basic requirement for comprehensive legislative action aimed at protecting people and the environment from the potential dangers posed by these chemicals.

20. Zoals in de mededeling van de Commissie is aangegeven, is de beschikbaarheid van erkende teststrategieën/methoden voor de identificatie en evaluatie van hormoonontregelaars een fundamenteel vereiste voor algehele wetgeving die mens en milieu moet beschermen tegen de potentiële gevaren van deze stoffen.


The workshop is intended as a means to follow up on several elements of the Community strategy on endocrine disrupters (COM(1999)706), including the establishment of monitoring programmes, information exchange and international coordination, development of test methods/testing strategy, and research and development.

De workshop is bedoeld als follow-up voor verschillende onderdelen van de communautaire strategie voor hormoonontregelaars (COM(1999)706), zoals de invoering van monitoringprogramma's, de uitwisseling van informatie en internationale coördinatie, de ontwikkeling van testmethoden en teststrategieën alsmede onderzoek en ontwikkeling.


w