Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Accident caused by safety pin
Bone pin
Bowenoid papulosis of penis
Centering pin
Centre pin
Centre-pin bolster
Centre-pin support
Centring pin
Guide pin
King pin
Köhler
Operate train integrated electronic control centre
Osteochondrosis
Pin parquet
Pinning parquet
Pivot bolster
Pivot support
Removing filament mandrel pins
Saw off filament mandrel pins
Sawing filament mandrel pins off
Sawing off filament mandrel pins
Secondary patellar centre
Sinding-Larsen
Use of parquet pins
Using parquet pins

Traduction de «centre pin » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous


centre-pin bolster | centre-pin support | pivot bolster | pivot support

dwarsdrager van draaipunt




use of parquet pins | using parquet pins | pin parquet | pinning parquet

parket vastpinnen


removing filament mandrel pins | sawing filament mandrel pins off | saw off filament mandrel pins | sawing off filament mandrel pins

pinnen op de opspandoorn afzagen | pinnen op de opspandoorn om het filament op zijn plaats te houden afzagen


Bowenoid papulosis of penis (PIN III)

bowenoïde papulose van penis met intra-epitheliale neoplasie graad 3 van penis


Osteochondrosis (juvenile) of:primary patellar centre [Köhler] | secondary patellar centre [Sinding-Larsen] |

osteochondrose (juveniel) van | primaire ossificatiekern van patella [Köhler] | osteochondrose (juveniel) van | secundaire ossificatiekern van patella [Sinding-Larsen]


perform integrated electronic control centre operations | undertake integrated electronic control centre operations | operate integrated electronic control centres for trains | operate train integrated electronic control centre

geïntegreerd elektronisch controlecentrum voor treinen bedienen




Accident caused by safety pin

ongeval veroorzaakt door veiligheidspin
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
In particular, it supplies weld centring pins to customers in the automotive, textile machinery and machinery industries.

Zij levert onder meer lascentreerpennen aan de automobiel‑, textielmachine‑ en machine‑industrie.


In particular, that court observes, first, that the designs at issue are new and have an individual character and, second, alternative designs of the centring pins concerned exist which are not protected by the Community law on designs.

Deze rechter wijst er met name op dat de aan de orde zijnde modellen nieuw zijn en een eigen karakter hebben, en geeft voorts aan dat er alternatieve modellen van de betrokken centreerpennen zijn die niet worden beschermd op grond van het gemeenschapsmodellenrecht.


CeramTec also manufactures and sells centring pins in the same variants as those protected by the designs of which DOCERAM is the proprietor.

CeramTec vervaardigt en verhandelt eveneens centreerpennen in dezelfde varianten als die welke worden beschermd door de modellen van DOCERAM.


It is the proprietor of a number of registered Community designs which protect centring pins for welding in three different geometrical shapes, each of which is produced in six different types.

Zij is houdster van meerdere gemeenschapsmodellen die zijn ingeschreven voor centreerpennen in drie verschillende geometrische vormen, met telkens zes verschillende types.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
is the distance between the king-pin axis and the centre line of the non-steering axles.

RWB de afstand tussen de as van de koppelingspen en de middellijn van de niet-gestuurde assen is.


The opening at the centre of the locking pin shall be 60 mm + 0,5/– 1,5 mm and the depth of the jaw measured from the centre of the pin shall be 62 mm ± 0,5 mm.

De opening ter hoogte van het midden van de koppelingspen moet 60 mm + 0,5/– 1,5 mm hoog zijn en de diepte van de vangmuil vanaf het midden van de koppelingspen moet 62 mm ± 0,5 mm bedragen.


‘rigid drawbar towed vehicle’ means a towed vehicle of category R or S with one axle or one group of axles fitted with a drawbar which transmits a significant static load to the tractor due to its construction and which does not meet the definition of a centre-axle towed vehicle; the coupling to be used for a vehicle combination shall not consist of a king pin and a fifth wheel; some slight vertical movement may occur at a rigid drawbar; a hydraulically adjustable articulated drawbar is considered to be a rigid drawbar;

25) „getrokken voertuig met stijve dissel”: getrokken voertuig van categorie R of S met één as of één groep assen waarvan de dissel door de constructie ervan een aanzienlijke statische belasting op de trekker overbrengt en die niet aan de definitie van een getrokken voertuig met middenas beantwoordt; de koppeling die voor de voertuigcombinatie wordt gebruikt, bestaat niet uit een koppelingspen en een koppelschotel; bij een stijve dissel kan een beperkte verticale beweging plaatsvinden; een hydraulisch regelbare scharnierende dissel wordt beschouwd als een stijve dissel;


The opening at the centre of the locking pin shall be 60 mm + 0,5/- 1,5 mm and the depth of the jaw measured from the centre of the pin shall be 62 mm ± 0,5 mm.

De opening ter hoogte van het midden van de koppelingspen moet 60 mm + 0,5/- 1,5 mm hoog zijn en de diepte van de vangmuil vanaf het midden van de koppelingspen moet 62 mm ± 0,5 mm bedragen.


The opening at the centre of the locking pin shall be 60 mm + 0,5/- 1,5 mm and the depth of the jaw measured from the centre of the pin shall be 62 mm +- 0,5 mm".

De opening ter hoogte van het midden van de koppelingspen moet 60 mm +0,5/-1,5 mm hoog zijn en de diepte van de vangmuil vanaf het midden van de koppelingspen moet 62+-0,5 mm bedragen".


where L is the semi-trailer's width, the wheelbase being measured for the purpose of this section as the distance of the axis of the semi-trailer fifth wheel king-pin to the centre line of the non-steering bogie axles; if one or more of the non-steering bogie axles has an axle lift device (see 2.14), then the wheelbase with lowered/lifted axle(s), whichever is the longer, is taken into account.

waarin L de breedte van de oplegger is, waarbij de wielbasis voor de toepassing van dit punt wordt gemeten als de afstand van het hart van de koppelpen van de oplegger tot de middellijn van de niet-gestuurde bogieassen; indien een of meer van de niet-gestuurde bogieassen een ashefinrichting (zie punt 2.14) heeft, geldt als wielbasis de grootste van de waarden met neergelaten en met opgetrokken as(sen).




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'centre pin' ->

Date index: 2021-04-23
w