Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
All-engine gradient
Average all-engine gradient
Average gradient

Vertaling van "average all-engine gradient " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
average all-engine gradient

gemiddelde gradiënt met gebruik van alle motoren


all-engine gradient

gradiënt met gebruik van alle motoren


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
2.4.2. For vehicles in which the energy is absorbed by the braking action of the engine alone, a tolerance of ± 5 km/h on the average speed shall be permitted, and the gear enabling the speed to be stabilised at the value closest to 30 km/h on the 6 % down-gradient shall be engaged.

2.4.2. Voor voertuigen waarbij de energie uitsluitend door de remwerking van de motor wordt opgenomen is een tolerantie van ± 5 km/h voor de gemiddelde snelheid toegestaan en moet die versnelling zijn ingeschakeld waarmee de snelheid op de neerwaartse helling van 6 % zo dicht mogelijk bij 30 km/h kan worden gehouden.


In the EU, the small-scale fleet accounts for 77% of the total EU fleet in vessel numbers, but on average its impact on the resources is less, with only 8% of the EU total in tonnage (vessel size) and 32% of EU engine power.

In de EU is de kleinschalige vloot goed voor 77 % van de totale EU-vloot wat het aantal vaartuigen betreft, maar is de impact van deze vloot op de visbestanden in verhouding kleiner, met slechts 8 % van het EU-totaal wat tonnage betreft (grootte van het vaartuig) en 32 % wat het motorvermogen betreft.


In the EU, the small-scale fleet accounts for 77% of the total EU fleet in vessel numbers, but on average its impact on the resources is less, with only 8% of the EU total in tonnage (vessel size) and 32% of EU engine power.

In de EU is de kleinschalige vloot goed voor 77 % van de totale EU-vloot wat het aantal vaartuigen betreft, maar is de impact van deze vloot op de visbestanden in verhouding kleiner, met slechts 8 % van het EU‑totaal wat tonnage betreft (grootte van het vaartuig) en 32 % wat het motorvermogen betreft.


1.1.1 The number of engines placed on the market under a flexibility scheme shall, in each engine category, not exceed 20 % of the OEM's annual quantity of equipment placed on the market with engines in that engine category (calculated as the average of the latest five years sales on the EU market).

1.1.1. Het aantal motoren dat in het kader van een flexibele regeling in de handel wordt gebracht, mag in elke motorcategorie niet meer bedragen dan 20% van de per jaar door de fabrikant van originele uitrusting in de handel gebrachte uitrusting met motoren in die motorcategorie (berekend als het gemiddelde van de afgelopen vijf jaar).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1.1.1. The number of engines placed on the market under a flexibility scheme shall, in each engine category, not exceed 20% of the OEM's annual sales of equipment with engines in that engine category (calculated as the average of the latest 5 years sales on the EU market).

1.1.1. Het aantal motoren dat in het kader van een flexibele regeling in de handel wordt gebracht, mag in elke motorcategorie niet meer bedragen dan 20% van de per jaar door de fabrikant van originele uitrusting verkochte uitrusting met motoren in die motorcategorie (berekend als het gemiddelde van de verkopen over de afgelopen vijf jaar op de EU-markt).


1.2.1. The number of engines and tractors entering into service under a flexibility scheme shall, in each engine category, not exceed 35 % of the annual quantities of tractors entered into service by the tractor manufacturer with engines in that engine category (calculated as the average of the last 5 years sales on the Union market). Where a tractor manufacturer has entered tractors into service in the Union for a period of less than five years the average will be calculated based on the actual period for which the tractor manufactur ...[+++]

1.2.1. Het aantal motoren dat volgens de flexibele regeling in het verkeer wordt gebracht, mag in elke motorcategorie niet meer bedragen dan 35% van het per jaar door de trekkerfabrikant in het verkeer gebrachte aantal trekkers met motoren in die motorcategorie (berekend als het gemiddelde van de verkoop op de markt van de Unie in de laatste vijf jaar).Wanneer de trekkerfabrikant gedurende minder dan vijf jaar trekkers in de Unie in het verkeer heeft gebracht, wordt het gemiddelde berekend over de periode waarin deze fabrikant daadwerkelijk trekkers in de EU in het verkeer heeft gebracht.


The number of engines placed on the market under the flexibility scheme shall, in each engine category, not exceed 20 % of the annual quantity of equipment with engines in that category that is placed on the market by the OEM (calculated as an average of the latest 5 years’ sales on the Union market).

Het aantal motoren dat op grond van de flexibele regeling in de handel wordt gebracht, mag in elke motorcategorie niet meer bedragen dan 20 % van de per jaar door de fabrikant van originele uitrusting in de handel gebrachte uitrusting met motoren in die categorie (berekend als een gemiddelde van de verkopen over de afgelopen vijf jaar op de markt van de Unie).


The number of engines placed on the market under the flexibility scheme shall, in each engine category, not exceed 37,5 % of the annual quantity of equipment with engines in that category that is placed on the market by the OEM (calculated as an average of the latest 5 years’ sales on the Union market).

Het aantal motoren dat op grond van de flexibele regeling in de handel wordt gebracht, mag in elke motorcategorie niet meer bedragen dan 37,5 % van de per jaar door de fabrikant van originele uitrusting in de handel gebrachte uitrusting met motoren in die categorie (berekend als een gemiddelde van de verkopen over de afgelopen vijf jaar op de markt van de Unie).


Average reagent consumption and average demanded reagent consumption by the engine system either over the previous complete 48 hour period of engine operation or the period needed for a demanded reagent consumption of at least 15 litres, whichever is longer, shall be available via the serial port of the standard diagnostic connector as referred to in section 6.8.3 of Annex IV to Directive 2005/78/EC.

Het gemiddelde reagensverbruik en het gemiddelde vereiste reagensverbruik van het motorsysteem, hetzij gedurende de voorbije werkingsperiode van 48 uur, hetzij gedurende de periode die nodig is om minstens 15 liter reagens te verbruiken (de langste duur is van toepassing), moeten beschikbaar zijn via de seriële poort van de standaarddiagnoseconnector, zoals bedoeld in punt 6.8.3 van bijlage IV bij Richtlijn 2005/78/EG.


Average reagent consumption and average demanded reagent consumption by the engine system either over the previous complete 48 hour period of engine operation or the period needed for a demanded reagent consumption of at least 15 litres, whichever is longer, shall be available via the serial port of the standard diagnostic connector (see section 6.8.3 of Annex IV to Directive 2005/78/EC).

Het gemiddelde reagensverbruik en het gemiddelde vereiste reagensverbruik van het motorsysteem, hetzij gedurende de voorbije werkingsperiode van 48 uur, hetzij gedurende de periode die nodig is om minstens 15 l reagens te verbruiken (de langste duur is van toepassing), moeten beschikbaar zijn via de seriële poort van de standaarddiagnoseconnector (zie punt 6.8.3 van bijlage IV bij Richtlijn 2005/78/EG).




Anderen hebben gezocht naar : all-engine gradient     average all-engine gradient     average gradient     


datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'average all-engine gradient' ->

Date index: 2022-06-23
w