Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
ACD
ACD service
Automatic call distribution
Automatic call distribution service
Automatic call distribution termination
Automatic call distributor
Clarify automatic call distribution data
Explain automatic call distribution data
Interpret automatic call distribution data
Solve automatic call distribution data

Vertaling van "automatic call distribution termination " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
automatic call distribution termination

automatische oproepdistributieaansluitingen


clarify automatic call distribution data | explain automatic call distribution data | interpret automatic call distribution data | solve automatic call distribution data

gegevens van automatische oproepverdeling interpreteren


automatic call distribution | automatic call distributor | ACD [Abbr.]

automatische gesprekkenverdeling


ACD service | automatic call distribution service

distributiedienst voor automatische oproepen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
8. Interprets that the interception of SWIFT data by the NSA outside the Agreement may in itself present a breach of Article 4 of the Agreement, and should therefore automatically lead to a call for termination of the Agreement;

8. stelt zich op het standpunt dat onderschepping van SWIFT-gegevens door de NSA buiten de TFTP-overeenkomst om op zich al een inbreuk kan vormen op artikel 4 van de overeenkomst, en derhalve automatisch zou moeten resulteren in een verzoek tot beëindiging van de overeenkomst;


4. Interprets that the interception of SWIFT data by the NSA outside the Agreement may in itself present a breach of Article 4 of the Agreement, and should therefore automatically lead to a call for termination of the Agreement;

4. stelt zich op het standpunt dat onderschepping van SWIFT-gegevens door de NSA buiten de TFTP-overeenkomst om op zich al een inbreuk kan vormen op artikel 4 van de overeenkomst, en derhalve automatisch zou moeten resulteren in een verzoek tot beëindiging van de overeenkomst;


‘eCall discriminator’ or ‘eCall flag’ means the ‘emergency service category value’ allocated to eCalls according to ETSI TS 124.008 (i.e. ‘6-Manually Initiated eCall’ and ‘7-Automatically Initiated eCall’), allowing differentiation between 112 calls from mobile terminals and 112 eCalls from in-vehicle terminals and also between manually and automatically triggered eCalls.

„eCall discriminator” of „eCall flag”: de „emergency service category value” die aan eCalls is toegekend overeenkomstig ETSI TS 124.008 (d.w.z. „6-handmatig geïnitieerde eCall” en „7-automatisch geïnitieerde eCall”), die een onderscheid mogelijk maakt tussen oproepen naar 112 op mobiele eindapparatuur en eCalls naar 112 op eindapparatuur in voertuigen alsmede tussen handmatig en automatisch gegenereerde eCalls.


Member States should apply the following harmonised conditions and principles to the making of emergency calls manually or automatically by an in-vehicle telematics terminal to public safety answering points via the single European emergency call number 112.

De lidstaten dienen voor noodoproepen naar alarmcentrales die via het uniforme Europese alarmnummer 112 handmatig of automatisch tot stand worden gebracht door een telematicaterminal in een voertuig, de volgende geharmoniseerde voorwaarden en beginselen toe te passen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In view of the specific characteristics of call termination markets and the associated competitive and distributional concerns, the Commission has for a long time recognised that setting a common approach based on an efficient cost standard and the application of symmetrical termination rates would promote efficiency, sustainable competition and maximise consumer benefits in terms of price and service offerings.

Gezien de specifieke kenmerken van markten voor gespreksafgifte en de daaraan verbonden concurrentie- en distributieproblemen, erkent de Commissie al geruime tijd dat een gemeenschappelijke aanpak die gebaseerd is op doelmatige kosten en de toepassing van symmetrische afgiftetarieven doelmatigheid en duurzame concurrentie zou bevorderen en zou zorgen voor optimale consumentenvoordelen wat betreft prijzen en dienstenaanbod.


So-called ‘location clauses’ in contracts between carmakers and dealers will, as of 1 October 2005, no longer benefit from automatic (“block”) exemption from the EC Treaty’s prohibition on restrictive business practices (Article 81) under the European Commission’s car distribution Block Exemption Regulation 1400/2002.

Overeenkomstig de groepsvrijstellingsverordening nr. 1400/2002 van de Europese Commissie inzake de distributie van motorvoertuigen zijn de zogenaamde “locatieclausules” in contracten tussen autofabrikanten en dealers vanaf 1 oktober 2005 niet meer automatisch vrijgesteld van het verbod van het EG-Verdrag op mededingingsbeperkende handelspraktijken (artikel 81).


(37) Safeguards should be provided for subscribers against the nuisance which may be caused by automatic call forwarding by others. Moreover, in such cases, it must be possible for subscribers to stop the forwarded calls being passed on to their terminals by simple request to the provider of the publicly available electronic communications service.

(37) Er moet worden voorzien in garanties voor de abonnees tegen de hinder die kan worden veroorzaakt door automatische doorschakeling van oproepen door anderen, en in dergelijke gevallen moet het abonnees mogelijk zijn door middel van eenvoudige aanvraag bij de aanbieder van de openbare elektronische-communicatiedienst te zorgen voor een blokkering van de doorgeschakelde oproepen naar hun eindapparatuur.


Member States shall ensure that any subscriber has the possibility, using a simple means and free of charge, of stopping automatic call forwarding by a third party to the subscriber's terminal.

De lidstaten zorgen ervoor dat elke abonnee op kosteloze en eenvoudige wijze de automatische doorschakeling van oproepen door een derde naar het eindtoestel van de abonnee kan stopzetten.


(37) Safeguards should be provided for subscribers against the nuisance which may be caused by automatic call forwarding by others. Moreover, in such cases, it must be possible for subscribers to stop the forwarded calls being passed on to their terminals by simple request to the provider of the publicly available electronic communications service.

(37) Er moet worden voorzien in garanties voor de abonnees tegen de hinder die kan worden veroorzaakt door automatische doorschakeling van oproepen door anderen, en in dergelijke gevallen moet het abonnees mogelijk zijn door middel van eenvoudige aanvraag bij de aanbieder van de openbare elektronische-communicatiedienst te zorgen voor een blokkering van de doorgeschakelde oproepen naar hun eindapparatuur.


(37) Safeguards should be provided for subscribers against the nuisance which may be caused by automatic call forwarding by others. Moreover, in such cases, it must be possible for subscribers to stop the forwarded calls being passed on to their terminals by simple request to the provider of the publicly available electronic communications service.

(37) Er moet worden voorzien in garanties voor de abonnees tegen de hinder die kan worden veroorzaakt door automatische doorschakeling van oproepen door anderen, en in dergelijke gevallen moet het abonnees mogelijk zijn door middel van eenvoudige aanvraag bij de aanbieder van de openbare elektronische-communicatiedienst te zorgen voor een blokkering van de doorgeschakelde oproepen naar hun eindapparatuur.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'automatic call distribution termination' ->

Date index: 2022-07-07
w