Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Asset protection officer
Bodyguard
Close protection officer
DPO
Data Protection Officer
ECHO
Environmental protection officer
European Community Humanitarian Office
Humanitarian Aid and Civil Protection DG
Loss prevention agent
Office for Humanitarian Aid
Personal protection officer
Personal security worker
Radiation protection manager
Radiation protection officer
Radiation protection supervisor
Radiation protection team leader
Radiation safety officer
Radiological health and safety officer
SD
Store detective

Traduction de «asset protection officer » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
asset protection officer | loss prevention agent | SD | store detective

veiligheidsagente | veiligheidsagent | winkeldetective


close protection officer | personal protection officer | bodyguard | personal security worker

beveiliger van personen | beveiligster van personen | beveiliger personen | bodyguard


radiation protection manager | radiation protection supervisor | radiation protection officer | radiation protection team leader

medewerkster stralingsbescherming | technicus stralingsbescherming | functionaris stralingsbescherming | medewerker stralingsbescherming


radiation protection officer | radiation safety officer | radiological health and safety officer

radiologisch laborant | stralingsdeskundige


environmental protection officer

ambtenaar/functionaris van de milieu(beschermings)dienst | milieu-ambtenaar


Data Protection Officer | DPO [Abbr.]

functionaris voor gegevensbescherming | DPO [Abbr.]


ECHO [ Directorate-General for Humanitarian Aid and Civil Protection | European Community Humanitarian Office | Humanitarian Aid and Civil Protection DG | Office for Humanitarian Aid ]

ECHO [ Bureau voor humanitaire hulp | Bureau voor humanitaire hulp van de Europese Gemeenschap | DG Humanitaire hulp en civiele bescherming | directoraat-generaal Humanitaire hulp en civiele bescherming ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
31. Calls on the Commission to enhance the role and responsibilities of the asset recovery offices (AROs) and to create the conditions for their having swifter and across-the-board access to information, in a manner fully consonant with data protection and fundamental rights; invites the Member States to support this raising of the profile of AROs, including by providing the appropriate resources, in view of the potential those offices have for recovering criminal assets; commends the work p ...[+++]

31. verzoekt de Commissie de rol en de bevoegdheden van de Bureaus voor de ontneming van vermogensbestanddelen te versterken door de voorwaarden te scheppen waardoor zij op een soepelere en uniformere manier toegang krijgen tot informatie, onder volledige eerbiediging van de gegevensbescherming en de fundamentele rechten; roept de lidstaten ertoe op de inzetbaarheid van de ARO's te ondersteunen, onder meer door voldoende middelen beschikbaar te stellen, gelet op de bevoegdheid van deze bureaus tot terugvordering van criminele vermogensbestanddelen; is ingenomen met de activiteiten die het ARO-platform tot dusver heeft ontplooid en drin ...[+++]


29. Calls on the Commission to enhance the role and responsibilities of the asset recovery offices (AROs) and to create the conditions for their having swifter and across-the-board access to information, in a manner fully consonant with data protection and fundamental rights; invites the Member States to support this raising of the profile of AROs, including by providing the appropriate resources, in view of the potential those offices have for recovering criminal assets; commends the work p ...[+++]

29. verzoekt de Commissie de rol en de bevoegdheden van de Bureaus voor de ontneming van vermogensbestanddelen te versterken door de voorwaarden te scheppen waardoor zij op een soepelere en uniformere manier toegang krijgen tot informatie, onder volledige eerbiediging van de gegevensbescherming en de fundamentele rechten; roept de lidstaten ertoe op de inzetbaarheid van de ARO's te ondersteunen, onder meer door voldoende middelen beschikbaar te stellen, gelet op de bevoegdheid van deze bureaus tot terugvordering van criminele vermogensbestanddelen; is ingenomen met de activiteiten die het ARO-platform tot dusver heeft ontplooid en drin ...[+++]


10. Is in favour of closer cooperation between Member States on recognition and proper execution of seizure and confiscation orders; believes that Asset Recovery Offices are a vital tool in combating organised crime and that they have to be provided with the necessary resources, expertise and powers as soon as possible; endorses the Commission's analysis of the main difficulties encountered by existing Asset Recovery Offices; calls on the Commission to strengthen the role and competences of Asset Recovery Offices and give them more flexible and uniform access to informatio ...[+++]

10. is een voorstander van nauwere samenwerking tussen de lidstaten bij de erkenning en deugdelijke uitvoering van bevelen tot beslaglegging en confiscatie; meent dat de bureaus voor de ontneming van vermogensbestanddelen een cruciaal instrument zijn bij de bestrijding van georganiseerde criminaliteit, en dat ze zo spoedig mogelijk voorzien moeten worden van de noodzakelijke middelen, expertise en bevoegdheden; onderschrijft de analyse van de Commissie van de voornaamste moeilijkheden waar de huidige bureaus voor de ontneming van vermogensbestanddelen op stuiten; verzoekt de Commissie te zorgen voor een grotere rol van en meer bevoegd ...[+++]


10. Is in favour of closer cooperation between Member States on recognition and proper execution of seizure and confiscation orders; believes that Asset Recovery Offices are a vital tool in combating organised crime and that they have to be provided with the necessary resources, expertise and powers as soon as possible; endorses the Commission's analysis of the main difficulties encountered by existing Asset Recovery Offices; calls on the Commission to strengthen the role and competences of Asset Recovery Offices and give them more flexible and uniform access to informatio ...[+++]

10. is een voorstander van nauwere samenwerking tussen de lidstaten bij de erkenning en deugdelijke uitvoering van bevelen tot beslaglegging en confiscatie; meent dat de bureaus voor de ontneming van vermogensbestanddelen een cruciaal instrument zijn bij de bestrijding van georganiseerde criminaliteit, en dat ze zo spoedig mogelijk voorzien moeten worden van de noodzakelijke middelen, expertise en bevoegdheden; onderschrijft de analyse van de Commissie van de voornaamste moeilijkheden waar de huidige bureaus voor de ontneming van vermogensbestanddelen op stuiten; verzoekt de Commissie te zorgen voor een grotere rol van en meer bevoegd ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
11. Is in favour of closer cooperation between Member States on recognition and proper execution of seizure and confiscation orders; believes that Asset Recovery Offices are a vital tool in combating organised crime and that they have to be provided with the necessary resources, expertise and powers as soon as possible; endorses the Commission’s analysis of the main difficulties encountered by existing Asset Recovery Offices; calls on the Commission to strengthen the role and competences of Asset Recovery Offices and give them more flexible and uniform access to informatio ...[+++]

11. is een voorstander van nauwere samenwerking tussen de lidstaten bij de erkenning en deugdelijke uitvoering van bevelen tot beslaglegging en confiscatie; meent dat de bureaus voor de ontneming van vermogensbestanddelen een cruciaal instrument zijn bij de bestrijding van georganiseerde criminaliteit, en dat ze zo spoedig mogelijk voorzien moeten worden van de noodzakelijke middelen, expertise en bevoegdheden; onderschrijft de analyse van de Commissie van de voornaamste moeilijkheden waar de huidige bureaus voor de ontneming van vermogensbestanddelen op stuiten; verzoekt de Commissie te zorgen voor een grotere rol van en meer bevoegd ...[+++]


2. Within the security perimeters, secure areas shall be defined to protect the physical components (assets), including hardware, data media and consoles, plans and other documents on the SIS II as well as offices and other work places of staff involved in operating the SIS II. These secure areas shall be protected by appropriate entry controls to ensure that only authorised personnel are allowed access. Work in secure areas shall be subject to the detailed security rules ...[+++]

2. Binnen de veiligheidszones worden veilige gebieden aangewezen ter bescherming van de fysieke componenten, met inbegrip van hardware, gegevensdragers en werkstations, plannen en andere documenten betreffende SIS II, alsmede kantoren en andere arbeidsplaatsen van het personeel dat bij de werkzaamheden van SIS II betrokken is. Deze veilige gebieden worden beveiligd met passende toegangscontroles om te waarborgen dat slechts bevoegd personeel toegang heeft. Werkzaamheden binnen de veilige gebieden zijn onderworpen aan de gedetailleerde beveiligingsvoorschriften die onderdeel zijn van het beveiligingsbeleid.


2. Within the security perimeters, secure areas shall be defined to protect the physical components (assets), including hardware, data media and consoles, plans and other documents on the VIS as well as offices and other work places of staff involved in operating the VIS.

2. Binnen de veiligheidszones worden veilige gebieden aangewezen ter bescherming van de fysieke componenten, met inbegrip van hardware, gegevensdragers en werkstations, plannen en andere documenten betreffende het VIS, alsmede kantoren en andere arbeidsplaatsen van het personeel dat bij de werkzaamheden van het VIS betrokken is.


The factors explaining why the Commission is unable to provide a reliable value for its assets include the following: the accounting officer does not have the information received under control; the regulatory framework is inadequate (as regards accounting principles, the drawing up of financial statements, inventories, insurance cover, responsibility for protection of assets); there were shortcomings in the information provided ...[+++]

Met name de volgende elementen verklaren waarom de Commissie geen betrouwbare waarde van haar eigendommen kan opgeven: het gebrek aan controle van de rekenplichtige op de ontvangen gegevens, de ontoereikendheid van de voorschriften (inzake de boekhoudkundige beginselen, de opstelling van de financiële staten, de inventarislijst, de af te sluiten verzekeringen, de verantwoordelijkheid voor het behoud van de eigendommen), leemten in de informatie van de toelichtingen bij de balans en in het toezicht op de gehuurde goederen, in de gebruikte begrotingsnomenclatuur en de begrotingsuitvoering, de beperkte personele middelen voor het beheer van ...[+++]


Early Warning System for tsunamis in the North East Atlantic and the Mediterranean region - Council conclusions 34 Early Warning System in the EU - Council conclusions 34 Enhancing the Security of Explosives - Council conclusions 34 Minimising Safety, Security and Public Order Risks in Connection with Football Matches with an International Dimension - Council conclusions 34 Drug trafficking along the cocaine route - Council conclusions 34 Chemical, biological Radiological and Nuclear Risks and Bio preparedness - Council conclusions 34 European Programme for Critical Infrastructure Protection 35 Cooperation between asset ...[+++]

Systeem voor vroegtijdige waarschuwing voor tsunami's in het noordoostelijke deel van de Atlantische Oceaan en het Middellandse-Zeegebied - Conclusies van de Raad 34 Systeem voor vroegtijdige waarschuwing - Conclusies van de Raad 34 Verbeteren van de beveiliging van explosieven - Conclusies van de Raad 34 Beperken van risico’s voor de veiligheid en de openbare orde bij voetbalwedstrijden met een internationale dimensie - Conclusies van de Raad 34 Drugshandel via de cocaïneroute - Conclusies van de Raad 34 Chemische, biologische, radiologische en nucleaire risico's en bioparaatheid - Conclusies van de Raad 34 Europees programma voor de bescherming van kritieke infrastructuur 35 Samenwerking tussen ...[+++]


w