Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Exhaust gas turbocharger
Turbo
Turbo compressor
Turbocharger
Turbocharger boost sensor
Turbocharger wastegate solenoid
Turbosupercharger

Traduction de «Turbocharger » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
turbocharger wastegate solenoid

omloopleiding:uitlaatgasturbo | turbocompressor-uitlaatklep


turbocharger boost sensor

sensor laaddruk | turbocompressor compressordruksensor


exhaust gas turbocharger | turbo | turbo compressor | turbocharger | turbosupercharger

turbo-aanjager | turbocompressor | uitlaatgasaanjager | uitlaatgasturbocompressor
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
‘exhaust after-treatment system’ means a catalyst, particulate filter, deNOx system, combined deNOx particulate filter or any other emission-reducing device, with the exception of exhaust gas recirculation and turbochargers, that is part of the emission control system but is installed downstream of the engine exhaust ports.

66) „uitlaatgasnabehandelingssysteem”: een katalysator, deeltjesfilter, deNOx-systeem, gecombineerd deNOx-deeltjesfilter of elke andere voorziening voor emissievermindering, met uitzondering van uitlaatgasrecirculatie (EGR) en turbocompressoren, die deel uitmaakt van het emissiebeheersingssysteem maar voorbij de uitlaatpoorten van de motor is gemonteerd.


Engines equipped with turbochargers, pumps, blowers, or superchargers for air induction may discharge crankcase emissions to the ambient atmosphere if the emissions are added to the exhaust emissions (either physically or mathematically) during all emission testing in accordance with paragraph 6.10 of Annex 4 to UNECE Regulation No 49’.

Motoren die zijn uitgerust met turbocompressoren, pompen, ventilatoren of hogedrukcompressoren voor luchtinductie mogen carteremissies in de omgevingsatmosfeer uitstoten als deze emissies bij alle emissietests bij de uitlaatgasemissies worden opgeteld (fysisch of mathematisch), overeenkomstig punt 6.10 van bijlage 4 bij VN/ECE-Reglement nr. 49”.


1. Engine and any turbocharger fitted to be at idle before the start of each free acceleration cycle.

1. De motor en de eventueel gemonteerde turbolader moeten stationair draaien voor het begin van elke vrije acceleratiecyclus.


1. Engine and any turbocharger fitted, to be at idle before the start of each free acceleration cycle.

1. De motor en de eventueel gemonteerde turbolader moeten stationair draaien voor het begin van elke vrije acceleratiecyclus.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Engines equipped with turbochargers, pumps, blowers, or superchargers for air induction may discharge crankcase emissions to the ambient atmosphere if the emissions are added to the exhaust emissions (either physically or mathematically) during all emission testing in accordance with paragraph 6.10 of Annex 4 to UNECE Regulation No 49’.

Motoren die zijn uitgerust met turbocompressoren, pompen, ventilatoren of hogedrukcompressoren voor luchtinductie mogen carteremissies in de omgevingsatmosfeer uitstoten als deze emissies bij alle emissietests bij de uitlaatgasemissies worden opgeteld (fysisch of mathematisch), overeenkomstig punt 6.10 van bijlage 4 bij VN/ECE-Reglement nr. 49”.


Engine and any turbocharger fitted to be at idle before the start of each free acceleration cycle.

De motor en de eventueel gemonteerde turbolader moeten stationair draaien voor het begin van elke vrije acceleratiecyclus.


1 Engine and any turbocharger fitted, to be at idle before the start of each free acceleration cycle.

De motor en de eventueel gemonteerde turbolader moeten stationair draaien voor het begin van elke vrije acceleratiecyclus.


1 Engine and any turbocharger fitted, to be at idle before the start of each free acceleration cycle.

De motor en de eventueel gemonteerde turbolader moeten stationair draaien voor het begin van elke vrije acceleratiecyclus.


EP exhaust pipe The exhaust pipe length from the exit of the engine exhaust manifold, turbocharger outlet or after-treatment device to the dilution tunnel is required to be not more than 10 m. If the system exceeds 4 m in length, then all tubing in excess of 4 m shall be insulated, except for an in-line smoke-meter, if used.

Uitlaatpijp EP De lengte van de uitlaatpijp vanaf de uitgang van het uitlaatspruitstuk van de motor, de uitgang van de turbocompressor of de nabehandelingsinrichting tot de verdunningstunnel mag niet meer dan 10 m bedragen. Indien het systeem meer dan 4 m lang is, moet het gedeelte dat langer is dan 4 m worden geïsoleerd, behalve een eventuele in het systeem opgenomen rookmeter.


The exhaust pipe length from the exit of the engine exhaust manifold, turbocharger outlet or aftertreatment device to the dilution tunnel shall not exceed 10 m. If the exhaust pipe downstream of the engine exhaust manifold, turbocharger outlet or aftertreatment device exceeds 4 m in length, then all tubing in excess of 4 m shall be insulated, except for an in-line smokemeter, if used.

De lengte van de uitlaatpijp vanaf de uitgang van het uitlaatspruitstuk van de motor, de uitgang van de turbocompressor of de nabehandelingsinrichting tot de verdunningstunnel mag niet meer dan 10 m bedragen. Indien deze pijp meer dan 4 m lang is, moet het gedeelte dat langer is dan 4 m worden geïsoleerd, behalve een eventuele in het systeem opgenomen opaciteitsmeter.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Turbocharger' ->

Date index: 2021-06-22
w