Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Appraise toys and games for damage
Dispose of toys and games
Game library
Inspect toys and games for damage
Inspect toys and games for damages
Look at toys and games for damages
Market toys and games
Sell toys and games
Selling toys and games
Toy
Toy and games industry
Toy industry
Toy library
Toys
Toys and game business
Toys and game company
Toys and games industry

Vertaling van "Toy and games industry " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
toy and games industry | toys and game company | toys and game business | toys and games industry

speelgoed- en spelindustrie | speelgoed- en spelsector


dispose of toys and games | selling toys and games | market toys and games | sell toys and games

speelgoed en spellen verkopen


inspect toys and games for damages | look at toys and games for damages | appraise toys and games for damage | inspect toys and games for damage

speelgoed en spellen inspecteren op schade


toy industry [ toy | Toys(STW) ]

speelgoedindustrie [ speelgoed ]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Toys and games | 516 | 2 | 18 millions | 17 | + 46% |

Speelgoed en spelletjes | 516 | 2 | 18 miljoen | 17 | + 46% |


It should allow artists, cultural and audiovisual professionals in the performing arts, fine arts, publishing, film, TV, music, interdisciplinary arts, heritage and video games industries to contribute to jobs and growth.

Het moet ervoor zorgen dat artiesten, culturele en audiovisuele professionals op het gebied van uitvoerende en beeldende kunsten, film, TV, muziek, interdisciplinaire kunsten, erfgoed, in het uitgeverijwezen en de gaming-industrie bijdragen tot werkgelegenheid en groei.


Consumers' top three goods markets are books, magazines and newspapers, the market for entertainment goods (e.g. toys and games) and large household appliances such as fridges.

De drie hoogst gerangschikte goederenmarkten zijn de markt voor boeken, tijdschriften en dagbladen, de markt voor vrijetijdsproducten (bv. speelgoed en spelletjes) en de markt voor grote huishoudtoestellen zoals koelkasten.


Manufacture of games and toys

Vervaardiging van spellen en speelgoed


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Discussions with representatives from across the video games industry, including small and large developers, have indicated that like other creative sectors, video games development is a highly collaborative process with the core development activities such as programming, design and lead artwork typically carried out in the same location.

Uit gesprekken met vertegenwoordigers van de videospelletjessector, waaronder kleine en grote ontwikkelaars, komt naar voren dat de ontwikkeling van videospelletjes net als in andere creatieve sectoren gepaard gaat met een zeer samenwerkingsgericht proces waarbij belangrijke ontwikkelingsactiviteiten, zoals programmering, ontwerp en het belangrijkste artwork, normaliter op dezelfde locatie worden uitgevoerd.


In the United Kingdom, the computer games industry uses PEGI for most video games.

De spelindustrie in het Verenigd Koninkrijk maakt voor de meeste videospellen gebruik van PEGI.


Reaching almost 500 million consumers, content services could significantly enhance the competitiveness of the European music, film and games industry by 2010.

Inhouddiensten, die door 500 miljoen consumenten worden geraadpleegd en gebruikt, kunnen het concurrentievermogen van de Europese muziek-, film- en gamesbranches in de periode tot 2010 aanzienlijk versterken.


There are also promising opportunities for a strong interactive games industry in Europe, with a specific European character, and which can be the bearer of cultural diversity.

Een sterke interactieve spellensector in Europa, met een specifiek Europees karakter, biedt ook veelbelovende mogelijkheden, zoals het verspreiden van de culturele diversiteit.


Toys and games | 516 | 2 | 18 millions | 17 | + 46% |

Speelgoed en spelletjes | 516 | 2 | 18 miljoen | 17 | + 46% |


Reaching almost 500 million consumers, content services could significantly enhance the competitiveness of the European music, film and games industry by 2010.

Inhouddiensten, die door 500 miljoen consumenten worden geraadpleegd en gebruikt, kunnen het concurrentievermogen van de Europese muziek-, film- en gamesbranches in de periode tot 2010 aanzienlijk versterken.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Toy and games industry' ->

Date index: 2021-05-29
w