Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Ordinary quality voice bandwidth line
Special quality voice bandwidth analogue circuit
Special quality voice bandwidth line

Traduction de «Special quality voice bandwidth line » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
special quality voice bandwidth line

spraakbandbreedte, bijzondere kwaliteit


special quality voice bandwidth analogue circuit

analoge transmissie met spraakbandbreedte van bijzondere kwaliteit


ordinary quality voice bandwidth line

spraakbandbreedte, normale kwaliteit
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
12. Calls on the Commission to study the possibility of major budgetary flexibility within the rules of the economic governance framework for public expenditure on combating unemployment and poverty and for the purpose of promoting social investment in order to facilitate greater productive investment by towns and cities, the reduction of various forms of inequality and the promotion of a balanced social mix; stresses that, in line with the urban agenda, a solution must be found to the problem of integrating poorly-trained young peop ...[+++]

12. vraagt de Commissie zich te buigen over de mogelijkheid van meer begrotingsflexibiliteit, binnen de regels van het kader voor economische governance, voor overheidsuitgaven ter bestrijding van werkloosheid en armoede en ter bevordering van sociale investeringen, zodat steden meer productieve investeringen kunnen doen, de diverse vormen van ongelijkheid kunnen verkleinen en een evenwichtige sociale mix kunnen bevorderen; benadrukt dat er in overeenstemming met de stedelijke agenda een oplossing moet worden gevonden voor de problem ...[+++]


249. Stresses that any new financial instruments and blending have to remain in line with the Union development policies objectives based on Official Development Assistance (ODA) criteria and set in the Agenda for Change i.e. improving the quality, the efficiency, the sustainability and the speed of implementation of the Union interventions; believes that those instruments must focus on Union priorities where economic and non-economic value added and ...[+++]

249. benadrukt dat nieuwe financiële instrumenten en blending in overeenstemming moeten zijn met de doelstellingen van het ontwikkelingsbeleid van de Unie, gebaseerd op de criteria voor officiële ontwikkelingshulp (ODA) en vastgelegd in de Agenda voor verandering, dat wil zeggen verbetering van de kwaliteit, efficiëntie en duurzaamheid en een snelle uitvoering van de acties van de Unie; is van mening dat die instrumenten gericht moeten zijn op prioriteiten van de Unie waarbij de economische en niet-economische toegevoegde waarde en de effecten het grootst zijn en is van mening dat ze strategisch ingezet moeten worden in sectoren waar de financiële steun van de Unie van cruciaal belang is voor de levensvatbaarheid van de investeringen en wa ...[+++]


27. Reaffirms its support in favour of EU programmes in the field of research, competitiveness, entrepreneurship, innovation and social inclusion, which are at the heart of the Europe 2020 strategy; takes the approach, therefore, to restore all lines cut by the Council in order not to further weaken this heading; takes the decision, furthermore, to increase a selected number of lines in certain priority areas, such as Horizon 2020, Erasmus+, the digital agenda, transport policy, social dialogue, EURES and Progress Microfinance and Social entrepre ...[+++]

27. herhaalt zijn steun aan EU-programma's op het gebied van onderzoek, concurrentievermogen, ondernemerschap, innovatie en sociale integratie, die centraal staan in de Europa 2020-strategie; hanteert daarom de benadering om alle verlagingen van de Raad ongedaan te maken, teneinde deze rubriek niet verder te verzwakken; besluit daarnaast om een aantal lijnen op bepaalde prioritaire gebieden te verhogen, zoals Horizon 2020, Erasmus+, de digitale agenda, het vervoersbeleid, de sociale dialoog, EURES, Progress-microfinanciering en sociaal ondernemerschap, speciale jaarlijks ...[+++]


27. Reaffirms its support in favour of EU programmes in the field of research, competitiveness, entrepreneurship, innovation and social inclusion, which are at the heart of the Europe 2020 strategy; takes the approach, therefore, to restore all lines cut by the Council in order not to further weaken this heading; takes the decision, furthermore, to frontload appropriations for a selected number of lines in certain priority areas, such as Horizon 2020, COSME and Erasmus+, which does not represent an increase as the overall amount for those programmes in the MFF for the period 2014-2020 is not modified, and to increase the digital agenda, ...[+++]

27. herhaalt zijn steun aan EU-programma's op het gebied van onderzoek, concurrentievermogen, ondernemerschap, innovatie en sociale integratie, die centraal staan in de Europa 2020-strategie; hanteert daarom de benadering om alle verlagingen van de Raad ongedaan te maken, teneinde deze rubriek niet verder te verzwakken; besluit daarnaast om kredieten voor een aantal lijnen op bepaalde prioritaire gebieden vervroegd ter beschikking te stellen, zoals Horizon 2020, COSME, en Erasmus+, wat geen verhoging inhoudt aangezien het totaalbedrag voor deze programma's gedurende het MFK voor de periode 2014 - 2020 niet is gewijzigd, en tot een verh ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
35. Considers regrettable, as regards the EU-China Human Rights Dialogue, the continuing lack of any substantial progress and the failure to produce concrete and visible results; recalls that, on the adoption of a new EU human rights strategy, EU foreign ministers pledged in June 2012 that the EU would now ‘raise human rights issues vigorously in all appropriate forms of bilateral dialogue, including at the highest level’; calls on the newly appointed EU Special Representative for Human Rights, the EEAS, the Council and the Commission to step up their efforts in order to give this process new impetus and make this dialogue more effecti ...[+++]

35. betreurt dat in het kader van de mensenrechtendialoog tussen de EU en China nog altijd geen echte vooruitgang wordt geboekt en geen concrete en zichtbare resultaten worden behaald; herinnert eraan dat bij de vaststelling van een nieuwe EU-mensenrechtenstrategie, de EU-ministers van Buitenlandse Zaken in juni 2012 hebben toegezegd dat de EU voortaan mensenrechtenkwesties in alle passende vormen van bilaterale dialoog, ook op het hoogste niveau, krachtig aan de orde zal stellen; verzoekt de onlangs benoemde speciale EU-afgezant voor me ...[+++]


In particular, internet subscribers must be given information about traffic management techniques and their impact on service quality, as well as any other limitations (such as bandwidth caps, available connection speed or the blocking or 'throttling' of access to certain services such as Voice Over Internet Protocol).

Internetabonnees moeten met name informatie ontvangen over technieken voor het beheer van het telefoonverkeer en hun impact op de servicekwaliteit, evenals eventuele andere beperkingen (zoals maximale bandwijdten, de beschikbare verbindingssnelheid of het blokkeren of afknijpen van toegang tot bepaalde diensten zoals Voice Over Internet Protocol).


As the Commission has indicated, the mere number of leased line termination points does not take into account the different types of leased lines that are available on the market - ranging from analogue voice quality to high-speed digital leased lines, short distance to long distance international leased lines. Of the two criteria, leased lines revenues may be more transparent and less complicated to measure.

Zoals de Commissie heeft aangegeven, wordt, wanneer alleen het criterium van het aantal aansluitpunten voor huurlijnen wordt gebruikt, geen rekening gehouden met de verschillende soorten huurlijnen die op de markt beschikbaar zijn - gaande van analoge spraakkwaliteit tot snelle, digitale huurlijnen en van lokale tot internationale huurlijnen.


These include an amendment of the voice telephony directive[1] in order to make the requirement of affordability more explicit, and other steps aiming at achieving a greater involvement of consumer representatives, meeting the needs of the less favoured users, providing all citizens with better and faster access to computer network and on-line services, as well as defining quality service indicators.

Het betreft onder andere een wijziging van de richtlijn Spraaktelefonie[1] ten einde de eis van betaalbaarheid explicieter te maken, naast andere maatregelen die erop zijn gericht een grotere betrokkenheid van consumentenvertegenwoordigers tot stand te brengen, tegemoet te komen aan de behoeften van de minder begunstigde gebruikers, toe te zien op een betere en snellere toegang tot computernetwerken en online-diensten voor alle burgers, alsmede indicatoren voor de kwaliteit van de dienst vast te stellen.


The Commission accepted that the FNA agreements offered benefits to telecommunication users and to other service providers : - centralised management and optimization of the existing national networks and international lines will increase quality and reduce costs. - bandwidth flexibility and improved trouble management will benefit end users and service suppliers using the FNA backbone network.

De Commissie aanvaardde dat de overeenkomsten inzake FNA voordelen bieden aan telecommunicatiegebruikers en andere dienstverleners : - gecentraliseerd beheer en optimalisatie van de bestaande nationale netwerken en internationale lijnen zullen de kwaliteit verhogen en kosten verlagen; - flexibiliteit van de bandbreedte en verbeterd verhelpen van moeilijkheden zal de gebruikers en dienstverleners die gebruik maken van het coördinerende FNA-netwerk ten goede komen; (*) France Télécom; Belgacom; Italcable S.p.A.; Mercury Communicati ...[+++]


Possible lines of action: - promoting the establishment of an integrated securities and credit market that business and institutions operating on the international finance market can rely upon, and the gradual integration of Euro-Mediterranean banking systems; - involvement of business and European banks in the planning, financing and monitoring of major infrastructure networks to be created in Mediterranean countries; - dissemination of project-financing techniques; - training and technical assistance activities to introduce new project evaluation and development concepts (such as subcontracted production, intangible investments for ...[+++]

Mogelijke beleidslijnen : - de totstandbrenging bevorderen van een voor op de internationale financiële markt opererende ondernemers en instellingen betrouwbare geïntegreerde krediet- en effectenmarkt en het Europees-mediterrane bankwezen geleidelijk tot één geheel maken ; - de Europese ondernemingen en banken betrekken bij het opstellen van projecten, bij de financiering en bij het toezicht in verband met de voornaamste in de Middellandse-Zeelanden te realiseren infrastructuurnetwerken ; - verspreiding geven aan technieken voor bijstandsverlening in de vorm van "projectfinanciering" ; - opleiding en technische bijstand met het oog op het invoeren van nieuwe concepten inzake projectbeoordeling en -ontwikkeling (zoals toelevering, immateriële ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Special quality voice bandwidth line' ->

Date index: 2023-04-24
w