Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Cabin crew complement
Required cabin crew complement
Required cabin crew member

Traduction de «Required cabin crew complement » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
required cabin crew complement

vereiste voltallige bemanning




required cabin crew member

voorgeschreven lid van de kajuitbemanning
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The following hand signals are established as the minimum required for emergency communication between the ARFF incident commander/ARFF firefighters and the cockpit and/or cabin crews of the incident aircraft.

De onderstaande handsignalen vormen de vereiste minimumcommunicatie in noodgevallen tussen de ARFF-incidentbeheerder/ARFF-brandbestrijders en de cockpit- en/of cabinebemanning van het desbetreffende luchtvaartuig.


a seat belt with upper torso restraint system on the seats for the minimum required cabin crew, in the case of aeroplanes first issued with an individual CofA after 31 December 1980.

een veiligheidsgordel met een schoudersysteem voor de stoelen voor de minimaal vereiste cabinebemanning, in het geval van vliegtuigen waarvoor het individuele bewijs van luchtwaardigheid na 31 december 1980 is afgegeven.


a seat belt with upper torso restraint system on the seats for the minimum required cabin crew, in the case of helicopters first issued with an individual CofA after 31 December 1980.

een veiligheidsgordel met een schoudersysteem voor de stoelen voor de minimaal vereiste cabinebemanning, in het geval van helikopters waarvoor het individuele bewijs van luchtwaardigheid na 31 december 1980 is afgegeven.


Whenever cabin crew requires more time than the flight crew for their pre-flight briefing for the same sector or series of sectors, the FDP of the cabin crew may be extended by the difference in reporting time between the cabin crew and the flight crew.

Wanneer de cabinebemanning voor dezelfde sector of reeks sectoren meer tijd dan de cockpitbemanning nodig heeft voor de briefing voorafgaand aan de vlucht, kan de FDP voor de cabinebemanning worden verlengd met het verschil tussen het tijdstip van aanmelding voor de cockpitbemanning en dat voor de cabinebemanning.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The requirements related to the establishment of MEL, flight crew training and cabin crew training refer to the operational suitability data, however where the operational suitability data is not available there should be a general provision as well as transitional measures.

De eisen inzake de vaststelling van de MEL, de opleiding van de cockpitbemanning en de opleiding van de cabinebemanning hebben betrekking op de gegevens betreffende operationele geschiktheid; als de gegevens betreffende operationele geschiktheid echter niet beschikbaar zijn, moet worden voorzien in een algemene bepaling en in overgangsmaatregelen.


In Annex III to Council Regulation (EEC) No 3922/91 of 16 December 1991 on the harmonization of technical requirements and administrative procedures in the field of civil aviation (5), the concept of “home base” for flight crew and cabin crew members is defined as the location nominated by the operator to the crew member from where the crew member normally starts and ends a duty period, or a series of duty periods, and where, under normal conditions, t ...[+++]

In bijlage III bij Verordening (EEG) nr. 3922/91 van de Raad van 16 december 1991 inzake de harmonisatie van technische voorschriften en administratieve procedures op het gebied van de burgerluchtvaart (5), wordt het begrip „thuisbasis” voor leden van het cockpit- en het cabinepersoneel gedefinieerd als de locatie die door de exploitant aan het bemanningslid is aangewezen en waar het bemanningslid in de regel een dienstperiode of een reeks dienstperioden aanvangt en beëindigt, en waar, onder normale omstandigheden, de exploitant niet verantwoordelijk is voor de accommodatie van het bemanningslid in kwestie.


4. Cabin crew involved in the operation of aircraft referred to in Article 4(1)(b) and (c) shall comply with the essential requirements laid down in Annex IV. Those involved in commercial operations shall hold an attestation as initially set out in Annex III, Subpart O, point (d) of OPS 1 1005 as set out in Regulation (EC) No 1899/2006 of the European Parliament and of the Council of 12 December 2006 amending Council Regulation (E ...[+++]

4. Het cabinepersoneel dat betrokken is bij de vluchtuitvoering met de in artikel 4, lid 1, onder b) en c), bedoelde luchtvaartuigen voldoet aan de essentiële eisen van bijlage IV. Degenen die betrokken zijn bij commerciële vluchtuitvoeringen zijn in het bezit van een attest als oorspronkelijk beschreven in bijlage III, subdeel O, onder d), van OPS 1.1005, als opgenomen in Verordening (EG) nr. 1899/2006 van het Europees Parlement en de Raad van 12 december 2006 houdende wijziging van Verordening (EEG) nr. 3922/91 van de Raad ; dit attest kan, naar keuze van de lidstaat, door een erkende exploitant of een opleidingsorganisatie worden af ...[+++]


"(10b) Whereas, in the review of certain provisions referred to in Article 8a the course towards further harmonisation of cabin crew training requirements hitherto adopted should be maintained, in order to facilitate the free movement of cabin crew personnel within the Community; in this context, the possibility of further harmonisation of cabin crew qualifications should be re-examined; "

-1 ter. Nieuwe overweging na overweging 10 (10 ter) Bij de in artikel 8 bis bedoelde evaluatie van afzonderlijke bepalingen moet de ingeslagen weg naar verdere harmonisatie van de opleidingseisen voor kajuitpersoneel worden voorgezet om het vrij verkeer van kajuitpersoneel binnen de Gemeenschap te vergemakkelijken. In deze context moet opnieuw worden gekeken naar de mogelijkheid om de kwalificaties voor kajuitpersoneel verder te harmoniseren.


The EP called on the Commission to bring forward proposals for intra-Community rules on flight and duty time for both aircrew and cabin crew and common training and licensing requirements for cabin crew and ground staff.

Het EP verzocht de Commissie met voorstellen te komen voor intracommunautaire bepalingen inzake de vlieg- en diensttijden voor zowel cabine- als stuurhutpersoneel en inzake gemeenschappelijke opleidings- en vergunningvereisten voor cabine- en grondpersoneel.


By letter of {9-09-1997}9 September 1997 the Council consulted Parliament, pursuant to Article 189c and Article 84(2)of the EC Treaty, on the proposal for a Council Directive on safety requirements and attestation of professional competence for cabin crews in Civil Aviation.

Bij schrijven van 9 september verzocht de Raad, overeenkomstig de artikelen 189 C en 84, lid 2 van het EG-Verdrag, het Parlement om advies inzake richtlijn van de Raad inzake veiligheidseisen en vakbekwaamheidsattesten voor cabinepersoneel in de burgerluchtvaart.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Required cabin crew complement' ->

Date index: 2021-06-10
w