Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CSR
Customer complaints handler
Customer experience manager
Customer feedback representative
Customer service representative
Customer transit agent
Passenger representative
Railway passenger service agent
Railway station customer service representative
Train attendant
Train on-board customer service representative
Train on-board staff member
Train stewardess

Traduction de «Railway station customer service representative » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
customer transit agent | passenger representative | railway passenger service agent | railway station customer service representative

servicemedewerker spoorwegen | servicemedewerkster spoorwegen | bediende passagiersdienst spoorwegen | medewerkster klantendienst spoorwegen


customer experience manager | customer feedback representative | customer complaints handler | customer service representative

medewerker klantenservice | vertegenwoordiger naverkoopdienst | klantenservicemedewerker | vertegenwoordiger klantenservice


train on-board staff member | train stewardess | train attendant | train on-board customer service representative

treinsteward | treinsteward/treinstewardess | treinstewardess


customer service representative | CSR [Abbr.]

vertegenwoordiger van de klantendienst
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
improves the access for operators to rail-related services such as railway stations, freight terminals and maintenance facilities.

verbetert de toegang van exploitanten tot spoorgerelateerde diensten, zoals treinstations, vrachtterminals en onderhoudsvoorzieningen.


The representative survey of 26,000 Europeans was conducted to examine EU rail passengers’ satisfaction with domestic rail services, including trains themselves, railway stations and accessibility for persons with reduced mobility.

Deze representatieve enquête onder 26.000 Europeanen onderzocht de mate van tevredenheid van de treinreizigers in de EU over het spoorwegaanbod in hun land, over de treinen zelf, de stations en de toegankelijkheid voor personen met beperkte mobiliteit.


improves the access for operators to rail-related services such as railway stations, freight terminals and maintenance facilities.

verbetert de toegang van exploitanten tot spoorgerelateerde diensten, zoals treinstations, vrachtterminals en onderhoudsvoorzieningen.


The recast is designed to enhance competition between railway undertakings through increased transparency as regards rail market access conditions and better access for operators to rail-related services such as railway stations, freight terminals and maintenance facilities.

De herschikking moet de concurrentie tussen de spoorwegondernemingen doen toenemen door de grotere transparantie inzake toegangsvoorwaarden tot de spoormarkt en een betere toegang van exploitanten tot spoorgerelateerde diensten, zoals treinstations, vrachtterminals en onderhouds­voorzieningen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Brussels, 15 June 2011 - A Eurobarometer survey was conducted to examine EU rail passengers’ satisfaction with domestic rail services, including trains themselves, railway stations and the rail network in their country.

Brussel, 15 juni 2011 – Er is een Eurobarometer-onderzoek gehouden naar de tevredenheid van de treinreizigers in de Unie over het binnenlands spoorvervoer. Het onderzoek had betrekking op de treinen zelf en op de stations en het spoornet in hun land.


An area spatial object which is used to represent the topographical limits of the facilities of a railway station (buildings, railway yards, installations and equipment) devoted to carry out railway station operations.

Een „oppervlakte”-ruimtelijk object dat wordt gebruikt om de topografische grenzen weer te geven van de spoorwegstationfaciliteiten (gebouwen, spoorwegterreinen, installaties en uitrusting) die bestemd zijn voor de uitvoering van spoorwegstationoperaties.


A railway node which represents the location of a railway station along the railway network.

Een spoorwegknooppunt dat de locatie van een spoorwegstation langs het spoorwegnetwerk vertegenwoordigt.


If the train is blocked on the track, the railway company has to arrange transport from the train to the railway station, to an alternative departure point or to the final destination of the service, where and when physically possible.

Indien de trein geblokkeerd wordt op het spoor, moet de spoorwegmaatschappij zorgen voor vervoer van de trein naar het spoorwegstation, naar het alternatieve vertrekpunt of naar de eindbestemming van de dienst, voor zover en indien dat fysiek mogelijk is.


1. On departure from, transit through or arrival at, a staffed railway station of a disabled person or a person with reduced mobility, the station manager shall provide assistance free of charge in such a way that that person is able to board the departing service, or to disembark from the arriving service for which he or she purchased a ticket, without prejudice to the access rules referred to in Article 19(1).

1. Bij vertrek, overstap of aankomst op een bemand spoorwegstation van een gehandicapte persoon of persoon met beperkte mobiliteit verleent de stationsbeheerder gratis bijstand op zodanige wijze dat de persoon, onverminderd de toegangsregels die zijn vastgelegd in artikel 19, lid 1, kan instappen of uitstappen in verband met de dienst waarvoor hij een vervoerbewijs heeft gekocht.


Both IDOPs targeted similar priorities, namely (in order of volume of assistance): - improving transport infrastructure; - supporting RD and vocational training; - supporting business development; - supporting the development of tourism; - improving the image of the region; and, - improving facilities for the development of productive activities (b.) Impact. An indication of the effect of assisted activity has been provided by evaluations of the IDOPs. In addition to providing insights on strategy development and the improvement of administrative proceedures this work showed that in the two and a half years between September 1990 and April 1993: * 137 kms. of railway line had ...[+++]

Beide GOPs waren gericht op dezelfde prioriteiten, namelijk (gerangschikt naar de verleende bijstand): - verbetering van de transportinfrastructuur; - bevordering van onderzoek en ontwikkeling en beroepsopleiding; - steun voor de ontwikkeling van het bedrijfsleven; - steun voor de bevordering van het toerisme; - verbetering van het imago van de regio; - bevordering van de ontwikkeling van produktieve activiteiten. b) Effect De evaluaties die van de GOPs zijn gemaakt, verstrekken niet alleen inzicht in de ontwikkeling van het gevoerde beleid en de verbetering van de administratieve procedures, maar tonen ook aan dat in de twee-en-een- half jaar tussen september 1990 en begin 1993 de volgend ...[+++]


w