Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Mechanical requirements for urban vehicles
Mechanical requirements for vehicles in urban areas

Vertaling van "Mechanical requirements for urban vehicles " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
mechanical requirements for urban vehicles | minimum mechanical standards for vehicles in urban areas | mechanical requirements for vehicles in urban areas | mechanical requirements for vehicles operating in urban areas

mechanische vereisten voor voertuigen in stedelijke gebieden
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In addition to the voluntary initiatives Local Agenda 21 and Aalborg Commitments,[6] several Member States have legislated or put mechanisms in place to require integrated management of the urban environment.[7]

Bovenop de op vrijwillige deelname gebaseerde initiatieven Lokale Agenda 21 en Aalborg-verplichtingen[6], hebben verschillende lidstaten wetgeving vastgesteld of regelingen opgezet om een geïntegreerd beheer van het stadsmilieu af te dwingen[7].


* Special requirements for fuels used by captive vehicle fleets in and around urban areas could potentially contribute to solving local pollution problems.

* Speciale eisen voor brandstoffen die worden gebruikt door bepaalde categorieën voertuigen in en rond stedelijke gebieden kunnen bijdragen aan het oplossen van lokale verontreinigingsproblemen.


This requires a full integration of electric vehicles in urban mobility policies and in the electricity grid, both as energy consumers and potential storage facilities.

Dit vergt een volledige integratie van elektrische voertuigen in het beleid voor mobiliteit in steden en in het elektriciteitsnet, zowel als verbruikers van energie als als potentiële opslagfaciliteiten.


Mechanical vibration — Laboratory method for evaluating vehicle seat vibration — Part 1: Basic requirements (ISO 10326-1:2016, Corrected version 2017-02)

Mechanische trillingen — Laboratoriummethode voor de beoordelingen van de trillingen van de voertuigstoel — Deel 1: Basiseisen (ISO 10326-1:2016, Corrected version 2017-02)


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
B. whereas the Euro5/6 Regulation on passenger vehicle emission limits (Regulation (EC) No 715/2007, agreed in December 2006) requires manufacturers to equip vehicles so that they meet the emission requirements ‘in normal use’ (Article 5(1)) and explicitly prohibits the use of defeat devices (Article 5(2)), defined as ‘any element of design which senses temperature, vehicle speed, engine speed (RPM), transmission gear, manifold vacuum or any other parameter for the purpose of activating, modulating, delaying or deactivating the operat ...[+++]

B. overwegende dat in de Euro 5 en 6-verordening betreffende de emissies van lichte personen- en bedrijfsvoertuigen (Verordening (EG) nr. 715/2007, waarover in december 2006 overeenstemming werd bereikt) van fabrikanten wordt geëist dat voertuigen zodanig worden uitgerust dat zij "onder normale gebruiksomstandigheden" aan de emissievereisten kunnen voldoen (artikel 5, lid 1) en een expliciet verbod is opgenomen op het gebruik van manipulatie-instrumenten (artikel 5, lid 2), die worden gedefinieerd als "een constructieonderdeel dat de temperatuur, de rijsnelheid, het motortoerental, de versnelling, de inlaatonderdruk of andere parameters ...[+++]


C. whereas the Euro 5 and 6 Regulation on passenger vehicle emission limits (Regulation (EC) No 715/2007) requires manufacturers to equip vehicles so that they meet the emission requirements ‘in normal use’ (Article 5(1)) and explicitly prohibits the use of defeat devices (Article 5(2)), defined as ‘any element of design which senses temperature, vehicle speed, engine speed (RPM), transmission gear, manifold vacuum or any other parameter for the purpose of activating, modulating, delaying or deactivating the operation of any part of t ...[+++]

C. overwegende dat in de Euro 5 en 6-verordening betreffende de emissies van lichte personen- en bedrijfsvoertuigen (Verordening (EG) nr. 715/2007, waarover in december 2007 overeenstemming werd bereikt) van fabrikanten wordt geëist dat het voertuig zodanig wordt uitgerust dat het "onder normale gebruiksomstandigheden" aan de emissievereisten kan voldoen (artikel 5, lid 1) en een expliciet verbod is opgenomen op het gebruik van manipulatie-instrumenten (artikel 5, lid 2), die worden gedefinieerd als "een constructieonderdeel dat de temperatuur, de rijsnelheid, het motortoerental, de versnelling, de inlaatonderdruk of andere parameters me ...[+++]


32. Calls for better optimisation of the supply chain in urban areas; urban freight vehicles contribute disproportionately to air and noise pollution and have a negative impact on congestion; urban logistics should foster optimisation of transport and cost-effective introduction of new types of operations, technologies and business models; better selection of modes and vehicles can ensure that a transport solution is optimally matched with the ...[+++]

32. roept op tot een betere optimalisatie van de toeleveringsketen in stedelijke gebieden; voertuigen die worden gebruikt voor vrachtvervoer in stedelijke gebieden dragen disproportioneel bij tot de luchtvervuiling en geluidsoverlast en hebben negatieve gevolgen voor de verkeersdrukte; de stedelijke logistiek dient de optimalisatie van het vervoer en de kostenefficiënte invoering van nieuwe werkwijzen, technologieën en bedrijfsmodellen te bevorderen; een betere selectie van vervoerswijzen en voertuigen kan ervoor zorgen dat een vervoersoplossing optimaal is afgestemd op de specifieke eisen van de vracht en de stad in kwestie;


32. Calls for better optimisation of the supply chain in urban areas; urban freight vehicles contribute disproportionately to air and noise pollution and have a negative impact on congestion; urban logistics should foster optimisation of transport and cost-effective introduction of new types of operations, technologies and business models; better selection of modes and vehicles can ensure that a transport solution is optimally matched with the ...[+++]

32. roept op tot een betere optimalisatie van de toeleveringsketen in stedelijke gebieden; voertuigen die worden gebruikt voor vrachtvervoer in stedelijke gebieden dragen disproportioneel bij tot de luchtvervuiling en geluidsoverlast en hebben negatieve gevolgen voor de verkeersdrukte; de stedelijke logistiek dient de optimalisatie van het vervoer en de kostenefficiënte invoering van nieuwe werkwijzen, technologieën en bedrijfsmodellen te bevorderen; een betere selectie van vervoerswijzen en voertuigen kan ervoor zorgen dat een vervoersoplossing optimaal is afgestemd op de specifieke eisen van de vracht en de stad in kwestie;


32. Calls for better optimisation of the supply chain in urban areas; urban freight vehicles contribute disproportionately to air and noise pollution and have a negative impact on congestion; urban logistics should foster optimisation of transport and cost-effective introduction of new types of operations, technologies and business models; better selection of modes and vehicles can ensure that a transport solution is optimally matched with the ...[+++]

32. roept op tot een betere optimalisatie van de toeleveringsketen in stedelijke gebieden; voertuigen die worden gebruikt voor vrachtvervoer in stedelijke gebieden dragen disproportioneel bij tot de luchtvervuiling en geluidsoverlast en hebben negatieve gevolgen voor de verkeersdrukte; de stedelijke logistiek dient de optimalisatie van het vervoer en de kostenefficiënte invoering van nieuwe werkwijzen, technologieën en bedrijfsmodellen te bevorderen; een betere selectie van vervoerswijzen en voertuigen kan ervoor zorgen dat een vervoersoplossing optimaal is afgestemd op de specifieke eisen van de vracht en de stad in kwestie;


Special purpose vehicles should be subject to compliance with the eCall requirements set out in this Regulation, where the base/incomplete vehicle is equipped with the necessary triggering mechanism.

Voertuigen voor speciale doeleinden dienen te voldoen aan de in deze verordening opgenomen eCall-vereisten, wanneer het basisvoertuig/incomplete voertuig is uitgerust met het nodige activeringsmechanisme.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Mechanical requirements for urban vehicles' ->

Date index: 2023-06-25
w