Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Attend training on customer service principles
Learn about customer service
Learn about principles of customer service
Study customer service

Traduction de «Learn about customer service » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
learn about principles of customer service | study customer service | attend training on customer service principles | learn about customer service

kennis over klantenservice vergroten | leren over klantenservice
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
(32) In order to provide a customer with comparable information on the insurance mediation services provided regardless of whether the customer purchases through an intermediary, or directly from an insurance undertaking, and to avoid the distortion of competition by encouraging insurance undertakings to sell direct to customers rather than via intermediaries in order to avoid information requirements, insurance undertakings should also be required to provide information about ...[+++]

(32) Teneinde de klant in het bezit te stellen van vergelijkbare informatie over verleende verzekeringsbemiddelingsdiensten ongeacht of hij via een tussenpersoon dan wel rechtstreeks van een verzekeringsonderneming koopt, en teneinde concurrentieverstoring te voorkomen doordat verzekeringsondernemingen ertoe worden aangezet rechtstreeks aan klanten te verkopen in plaats van via tussenpersonen om de informatievereisten te ontwijken, moeten ook verzekeringsondernemingen worden verplicht klanten met wie zij rechtstreeks handelen bij de verlening van verzekeringsbemiddelingsdiensten, informatie te verstrekken over de vergoeding die zij voor ...[+++]


(32) In order to provide a customer with comparable information on the insurance mediation services provided regardless of whether the customer purchases through an intermediary, or directly from an insurance undertaking, and to avoid the distortion of competition by encouraging insurance undertakings to sell direct to customers rather than via intermediaries in order to avoid information requirements, insurance undertakings should also be required to provide information about ...[+++]

(32) Teneinde de klant in het bezit te stellen van vergelijkbare informatie over verleende verzekeringsbemiddelingsdiensten ongeacht of hij via een tussenpersoon dan wel rechtstreeks van een verzekeringsonderneming koopt, en teneinde concurrentieverstoring te voorkomen doordat verzekeringsondernemingen ertoe worden aangezet rechtstreeks aan klanten te verkopen in plaats van via tussenpersonen om de informatievereisten te ontwijken, moeten ook verzekeringsondernemingen worden verplicht klanten met wie zij rechtstreeks handelen bij de verlening van verzekeringsbemiddelingsdiensten, informatie te verstrekken over de vergoeding die zij voor ...[+++]


These include the right for customers to switch telecoms operators in just one day without changing their phone number, the right to more clarity about the services customers are offered and better protection of personal data online.

Deze rechten omvatten het recht voor klanten om binnen één dag van telecomexploitant te veranderen met behoud van hun telefoonnummer, het recht op meer duidelijkheid over de diensten die klanten ontvangen en een betere bescherming van online persoonsgegevens.


Telecoms operators and Internet service providers hold a range of data about their customers, such as name, address and bank account details, in addition to information about phone calls and websites visited.

Telecomexploitanten en internetdienstenaanbieders bezitten een reeks gegevens over hun klanten, zoals naam, adres en bankgegevens, alsook informatie over telefoonnummers en bezochte websites.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
They include the right for customers to switch telecoms operators in just one day without changing their phone number, the right to more clarity about the services customers are offered and better protection of personal data online.

Deze voorschriften omvatten het recht van klanten om over te stappen naar een andere telecomexploitant in slechts één dag, met behoud van hun telefoonnummer, het recht op meer duidelijkheid over de diensten die klanten ontvangen en betere bescherming van online persoonsgegevens.


In any event, railway undertakings and Member States can now no longer avoid talking about quality improvements and better customer service.

In elk geval kunnen spoorwegmaatschappijen en lidstaten nu de discussie over een hogere kwaliteit, over een betere dienstverlening aan de klant niet meer uit de weg gaan.


In any event, railway undertakings and Member States can now no longer avoid talking about quality improvements and better customer service.

In elk geval kunnen spoorwegmaatschappijen en lidstaten nu de discussie over een hogere kwaliteit, over een betere dienstverlening aan de klant niet meer uit de weg gaan.


We have learned that in ‘customer to customer’ services in particular – that is, business to consumer and business to business – the Internet opens up totally new opportunities.

Gebleken is dat internet volstrekt nieuwe mogelijkheden biedt op ‘customer-to-customer’-gebied, dat wil zeggen de handel tussen bedrijven en consumenten en tussen bedrijven onderling.


Apart from allowing the Commission to deepen its knowledge about the financial structure of the public service broadcasters at issue, formal proceedings also offer third parties e.g. competitors and customers of the undertakings receiving public funds -- an opportunity to comment on the preliminary conclusions of the Commission.

De Commissie krijgt door deze formele procedure niet alleen de kans haar kennis over de financiële structuur van de betrokken publieke omroepen te verdiepen, maar ook krijgen derden bijvoorbeeld concurrenten en klanten van de bedrijven die overheidsfinanciering ontvangen de gelegenheid om commentaar te leveren op de voorlopige conclusies van de Commissie.


As far as transparency is concerned, the study indicates that: - 68% of bank branches surveyed provided no written information on their cross-border money transfer services; - 2% provided a general leaflet about cross-border payments; - 5% handed out brochures containing more specific information which could help the customer to find the most suitable transfer method; - less than 4% had available brochures with specific information on both transfer services and their pr ...[+++]

Wat betreft de doorzichtigheid blijkt uit het onderzoek dat : - 68 % van de onderzochte bijkantoren van banken geen schriftelijke informatie over hun grensoverschrijdende betalingsdiensten verstrekt; - 2 % een algemene folder over grensoverschrijdende betalingen beschikbaar stelt; - 5 % brochures verstrekt met meer gedetailleerde informatie, die de consument van nut kan zijn om de meest geschikte overboekingsmethode te bepalen; - minder dan 4 % brochures ter beschikking heeft met gedetailleerde informatie over zowel de overboekingsdiensten als de prijzen daarvan; - nog eens 21 % enige schriftelijke informatie over prijzen verstrekt.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Learn about customer service' ->

Date index: 2022-07-07
w