Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Footwear and leather goods marketing planning
Internal market strategy for goods and services
Internationally non-tradable goods and services
Internationally tradable goods and services
Marketing plan and strategy
Marketing planning for footwear and leather goods
Non-tradable goods and services
Non-tradables
SMS
Single market strategy
Single market strategy for goods and services
Tradable goods and services
Tradables

Traduction de «Internal market strategy for goods and services » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
internal market strategy for goods and services | single market strategy | single market strategy for goods and services | SMS [Abbr.]

strategie voor de eengemaakte markt | strategie voor de eengemaakte markt voor goederen en diensten | strategie voor de interne markt voor goederen en diensten


internationally tradable goods and services | tradable goods and services | tradables

verhandelbare goederen en diensten


internationally non-tradable goods and services | non-tradable goods and services | non-tradables

niet-verhandelbare goederen en diensten


development and implementation of marketing plan and strategy | marketing plan and strategy | footwear and leather goods marketing planning | marketing planning for footwear and leather goods

marketingplanning voor schoeisel en lederwaren
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
17. Calls on the Commission to put forward proposals and measures to reinforce the EU internal market, inter alia: a new internal market strategy for goods and services; the implementation of the Services Directive, the Recognition of Professional Qualifications Directive and the Public Procurement package; analysis, assessment and eventually, a legislative proposal in relation to digital platforms in the single market; the completion of the digital single market, including legislative proposals on cross-border B2C contracts and the sharing economy; enforcement of consumer rights, including a review of the Unfair Commercial Practices ...[+++]

17. roept de Commissie op om met voorstellen en maatregelen te komen voor de versterking van de interne markt van de EU, waaronder: een nieuwe internemarktstrategie voor goederen en diensten; de tenuitvoerlegging van de dienstenrichtlijn, de richtlijn betreffende de erkenning van beroepskwalificaties en het pakket inzake overheidsopdrachten; een analyse, een evaluatie en uiteindelijk een wetgevingsvoorstel met betrekking tot digitale platforms in de interne markt; de voltooiing van de digit ...[+++]


7. || Internal Market Strategy for goods and services || Legislative / Non-legislative || A strategy for a renewed and integrated approach for the Single Market, to deliver further integration and improve mutual recognition and standardisation in key industrial and services sectors where the economic potential is greatest, eg business services, construction, retail, regulated professions, advanced manufacturing and combined services/goods provision.

7. || Strategie voor de interne markt voor goederen en diensten || Wetgevend/niet-wetgevend || Een strategie voor een nieuw en geïntegreerd beleid voor de interne markt, gericht op verdere integratie en meer wederzijdse erkenning en standaardisatie in industriële en dienstverlenende sleutelsectore ...[+++]


40. Welcomes the Commission’s plan to deliver an Internal Market Strategy for goods and services in order to improve mutual recognition and further strengthen key industrial and services sectors where economic potential is the greatest, including business services, construction, retail, regulated professions, and enhanced services and goods provision;

40. is verheugd over het plan van de Commissie om een internemarktstrategie voor goederen en diensten op te stellen met het oog op een grotere wederzijdse erkenning en een verdere versterking van de belangrijkste industrie- en dienstensectoren waar het economische potentieel het grootst is, onder andere in de zakelijke dienstverlening, de bouw, de detailhandel, gereglementeerde beroepen, geavanceerde dienstverlening en levering van goederen;


30. Welcomes the strategy's focus on better enforcement and redress, which are important factors in creating consumer confidence; takes the view that creating consumer confidence is the most important factor for the completion of the internal market for consumer goods and services; advocates further work on this issue;

30. juicht toe dat de strategie gericht is op betere handhaving en verhaalsmogelijkheden die belangrijke factoren zijn voor het scheppen van consumentenvertrouwen; beschouwt het scheppen van vertrouwen bij de consument als de belangrijkste factor voor de voltooiing van de interne markt voor consumptiegoederen en -diensten; pleit voor verdere uitwe ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
30. Welcomes the strategy's focus on better enforcement and redress, which are important factors in creating consumer confidence; takes the view that creating consumer confidence is the most important factor for the completion of the internal market for consumer goods and services; advocates further work on this issue;

30. juicht toe dat de strategie gericht is op betere handhaving en verhaalsmogelijkheden die belangrijke factoren zijn voor het scheppen van consumentenvertrouwen; beschouwt het scheppen van vertrouwen bij de consument als de belangrijkste factor voor de voltooiing van de interne markt voor consumptiegoederen en -diensten; pleit voor verdere uitwe ...[+++]


30. Welcomes the strategy's focus on better enforcement and redress, which are important factors in creating consumer confidence; takes the view that creating consumer confidence is the most important factor for the completion of the internal market for consumer goods and services; advocates further work on this issue;

30. juicht toe dat de strategie gericht is op betere handhaving en verhaalsmogelijkheden die belangrijke factoren zijn voor het scheppen van consumentenvertrouwen; beschouwt het scheppen van vertrouwen bij de consument als de belangrijkste factor voor de voltooiing van de interne markt voor consumptiegoederen en -diensten; pleit voor verdere uitwe ...[+++]


Prosperity: key actions envisaged for 2007 Lisbon Strategy Annual assessment of progress and identification of areas for further action Start of new programmes for 2007-2013: 7th Research Framework Programme; Competitiveness and Innovation Framework Programme; Galileo; Trans European Networks; Marco Polo; Lifelong Learning; Customs and Fiscalis Actions to boost investment in research and innovation by Member States and the private sector, in particular through supporting markets for innovative goods and services ...[+++]

Welvaart: belangrijkste voor 2007 geplande maatregelen Lissabon-strategie Jaarlijkse evaluatie van de voortgang en vaststelling van terreinen voor verdere actie. Start van nieuwe programma’s voor 2007-2013: zevende kaderprogramma voor onderzoek; kaderprogramma voor concurrentie en innovatie; Galileo; Trans-Europese Netwerken; Marco Polo; levenslang leren; douane en Fiscalis. Maatregelen voor het stimuleren van investeringen in onderzoek en innovatie door de lidstaten en de particuliere sector, in het bijzonder door steun voor markten voor innovatieve ...[+++]


The Commission announced in its Communication ‘Internal Market Strategy 2003-2006’ (7) that it would issue a Recommendation setting out a number of good practices which should be followed by Member States to ensure better and faster transposition of internal market Directives.

De Commissie heeft in haar mededeling „Internemarktstrategie — Prioriteiten 2003-2006” (7) aangekondigd dat zij een aanbeveling met een aantal „beste praktijken” zal publiceren die de lidstaten met het oog op een betere en snellere omzetting van de internemarktrichtlijnen moeten toepassen.


[24] See the report from the Commission to the Council and the European Parliament on the State of the Internal Market for Services (COM (2002) 441) presented under the first stage of the Internal Market Strategy for Services (COM (2000) 888).

[24] Zie het verslag van de Commissie aan de Raad en het Europees Parlement over de toestand van de interne markt voor diensten (COM(2002) 441) in het kader van de eerste fase van de internemarktstrategie voor de dienstensector (COM(2000) 888).


Whereas it is necessary to adopt measures with the aim of progressively establishing the internal market before 31 December 1992; whereas the internal market comprises an area without internal frontiers in which goods, persons, services and capital move freely;

Overwegende dat de maatregelen dienen te worden vastgesteld die ertoe bestemd zijn de interne markt geleidelijk tot stand te brengen in de loop van een periode die op 31 december 1992 afloopt; dat de interne markt een ruimte zonder binnengrenzen omvat waarin het vrije verkeer van goederen, personen, diensten en kapitaal is gewaarborgd;




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Internal market strategy for goods and services' ->

Date index: 2021-01-08
w