Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Adult literacy instructor
Adult literacy teacher
Instructor in adult literacy and numeracy
Teacher of adult literacy and numeracy

Traduction de «Instructor in adult literacy and numeracy » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
adult literacy instructor | instructor in adult literacy and numeracy | adult literacy teacher | teacher of adult literacy and numeracy

docent Alfa NT2 | docente NT2 | docent alfabetisering | lesgever alfabetisering
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
- People completing secondary education,- continuous training of teachers,- literacy and numeracy "learning to learn" attainment levels,- percentage of adults failing to complete upper secondary education who have participated in any form of education or training, by age group.

- Aantal personen dat secundair onderwijs voltooit- Ononderbroken opleiding van onderwijsgevenden- Bereikt niveau van taalvaardigheid, van rekenkundige/wiskundige vaardigheid, en van "leren leren"- Percentage volwassenen met minder dan hoger secundair onderwijs, dat heeft deelgenomen aan enige vorm van volwassenenonderwijs of -opleiding, per leeftijdsgroep


(d) In the field of Grundtvig (adult learning), the Programme shall aim to improve pedagogical approaches and the management of adult education organisations and in particular promote flexible learning pathways, adult literacy, adult numeracy and active ageing, through increased learning mobility of adult learning staff and enhanced cooperation between organisations involved in adult learning, with a particular focus on learning needs of disadvantages groups.

(d) op het gebied van Grundtvig (volwasseneneducatie) is het programma gericht op de verbetering van pedagogische benaderingen en het beheer van organisaties voor volwasseneneducatie, en met name de bevordering van flexibele leertrajecten, lees-, schrijf- en rekenvaardigheden van volwassenen en actief ouder worden door grotere leermobiliteit voor personeel in de volwasseneneducatie en betere samenwerking tussen bij de volwasseneneducatie betrokken organisaties, met bijzondere aandacht voor de leerbehoeften van achtergestelde groepen.


One in five adults in Europe have low literacy and numeracy skills, and even a university degree in the same subject is no guarantee of the same level of skills in different countries, according to the first comprehensive international Survey of Adult Skills published today by the OECD and European Commission.

Een op de vijf volwassenen in Europa heeft onvoldoende vaardigheden op het gebied van lezen, schrijven en rekenen, en zelfs een universitair diploma in een bepaald vak vormt geen garantie dat afgestudeerden in verschillende landen over dezelfde vaardigheden beschikken. Dit blijkt uit de resultaten van de eerste uitgebreide internationale enquête over de vaardigheden van volwassenen, die vandaag door de OESO en de Europese Commissie worden gepubliceerd.


One adult in five has low literacy or numeracy skills in Ireland, France, Poland and the UK.

Een op de vijf volwassenen in Ierland, Frankrijk, Polen en het Verenigd Koninkrijk heeft weinig lees- of rekenvaardigheden.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
20% of the EU working age population has low literacy and numeracy skills: the figure is higher among the unemployed who are likely to be caught in a 'low-skills trap' because they do little or no adult learning;

20 % van de beroepsbevolking in de EU kan slecht lezen, schrijven en rekenen. Dit cijfer is hoger bij werklozen die een grote kans hebben om met weinig vaardigheden door het leven te gaan, aangezien zij nauwelijks of geen volwassenenonderwijs volgen;


9. Believes the EU is faced with serious skills shortages and mismatches in certain regions and sectors, which are hindering economic growth and the achievement of the Europe 2020 strategy; notes that there are over 1,85 million unfilled vacancies in the EU; is concerned that the latest results of the Survey of Adult Skills (PIAAC), conducted by the OECD and supported by the Commission’s DG Education and Culture, show that 20 % of the EU working-age population has low literacy and low numeracy skills and 25 % of adults lack the skills to ...[+++]

9. is van mening dat de EU geconfronteerd wordt met ernstige tekorten aan geschoolde werknemers en mismatches in vaardigheden in bepaalde regio’s en sectoren, die de economische groei en de verwezenlijking van de doelstellingen van de Europa 2020-strategie belemmeren; merkt op dat er in de EU meer dan 1,85 miljoen niet-ingevulde vacatures zijn; is bezorgd over het feit dat de laatste resultaten van het onderzoek naar de vaardigheden van volwassenen (PIAAC), dat werd uitgevoerd door de OESO met de steun van DG Onderwijs en Cultuur van de Commissie, aangeven dat 20% van de Europese actieve bevolking over weinig lees- en rekenvaardigheden ...[+++]


9. Believes the EU is faced with serious skills shortages and mismatches in certain regions and sectors, which are hindering economic growth and the achievement of the Europe 2020 strategy; notes that there are over 1.85 million unfilled vacancies in the EU; is concerned that the latest results of the Survey of Adult Skills (PIAAC), conducted by the OECD and supported by the Commission’s DG Education and Culture, show that 20 % of the EU working-age population has low literacy and low numeracy skills and 25 % of adults lack the skills to ...[+++]

9. is van mening dat de EU geconfronteerd wordt met ernstige tekorten aan geschoolde werknemers en mismatches in vaardigheden in bepaalde regio’s en sectoren, die de economische groei en de verwezenlijking van de doelstellingen van de Europa 2020-strategie belemmeren; merkt op dat er in de EU meer dan 1,85 miljoen niet-ingevulde vacatures zijn; is bezorgd over het feit dat de laatste resultaten van het onderzoek naar de vaardigheden van volwassenen (PIAAC), dat werd uitgevoerd door de OESO met de steun van DG Onderwijs en Cultuur van de Commissie, aangeven dat 20% van de Europese actieve bevolking over weinig lees- en rekenvaardigheden ...[+++]


address the problem of the persistently high number of early school leavers by offering a second chance to those who enter adult age without a qualification, focusing on areas of particular concern, such as basic literacy and numeracy, IT skills and language learning.

als remedie tegen de hardnekkig hoge schooluitval moet jonge volwassenen zonder kwalificatie een tweede kans worden geboden; aspecten die bijzondere aandacht verdienen, zoals elementaire taal- en rekenvaardigheden, IT-vaardigheden en het leren van talen, moeten daarbij centraal staan.


Not only is it important to raise the level of literacy, numeracy and computer literacy among young people, but also that of unemployed adults belonging to the lower socio-economic class.

Het is zeker belangrijk om het analfabetisme onder jongeren terug te dringen, hun onderlegdheid in cijfers te verbeteren en hun computervaardigheden te vergroten, maar het is niet minder belangrijk om dat ook te doen onder werkloze volwassenen die tot de lagere sociaaleconomische klassen behoren.


Address the problem of the persistently high number of early school leavers by offering a second chance to those who enter adult age without a qualification, focusing on areas of particular concern, such as basic literacy and numeracy, IT skills and language learning.

Als remedie tegen de hardnekkig hoge schooluitval moet jonge volwassenen zonder kwalificatie een tweede kans worden geboden; aspecten die bijzondere aandacht verdienen, zoals elementaire taal- en rekenvaardigheden, IT-vaardigheden en het leren van talen, moeten daarbij centraal staan.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Instructor in adult literacy and numeracy' ->

Date index: 2023-10-21
w