Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Front crash
Front desk assistant
Front line medical receptionist
Front-end collision
Frontal impact
Head-on collision
Manage front operations
Manage front-office operations
Manage the front operations
Market crash
Medical receptionist front line
Organising reception operations
Other superficial injuries of front wall of thorax
Pose for a camera
Pose in front of a camera
Posing in front of a camera
Receptionist in GP surgery
Seeing spots in front of eyes
Sit in front of a camera
Skin of front of face
Skin of front of forearm
Stock market crash

Traduction de «Front crash » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
front crash | frontal impact | front-end collision | head-on collision

frontale botsing






manage front-office operations | manage the front operations | manage front operations | organising reception operations

bij de klantenservice werken | de receptie aansturen | reserveringen beheren


front desk assistant | medical receptionist front line | front line medical receptionist | receptionist in GP surgery

hoofdreceptioniste medisch secretariaat | receptioniste bij een ziekenhuis | hoofd receptie medisch secretariaat | onthaalverantwoordelijke medisch secretariaat


pose for a camera | sit in front of a camera | pose in front of a camera | posing in front of a camera

voor de camera poseren




Skin of front of face

structuur van huid van voorzijde van aangezicht


Skin of front of forearm

gehele huid van anterieur oppervlak van onderarm


Other superficial injuries of front wall of thorax

overige oppervlakkige-letsels van voorzijde van thorax
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
74. Calls on the Commission to continue to focus on improving the passive safety of vehicles, for example through state-of-the-art crash management systems, in particular to improve compatibility between large and small cars and between heavy goods vehicles and cars or light-duty vehicles; calls for continued emphasis to be placed on reducing the seriousness of collisions with vulnerable road users; calls on the Commission to propose a revision of the EU legislation on front-underrun protective devices in such a way as to define the optimum energy absorption capacity and height of the underrun protective devices needed to provide effec ...[+++]

74. dringt er bij de Commissie op aan om zich te blijven inzetten voor de verbetering van de passieve veiligheid van voertuigen, bijvoorbeeld door middel van de nieuwste crashmanagementsystemen, in het bijzonder om de compatibiliteit tussen grote en kleine auto's en tussen zware vrachtwagens en personenauto's of lichte bedrijfsvoertuigen te verbeteren; pleit voor onverminderde inspanningen om de ernst van botsingen waar kwetsbare weggebruikers bij zijn betrokken te verminderen; dringt er bij de Commissie op aan een herziening voor te stellen van de EU-wetgeving inzake beschermingsvoorzieningen aan de voorzijde tegen klemrijden, waarbij wordt vastgesteld wa ...[+++]


74. Calls on the Commission to continue to focus on improving the passive safety of vehicles, for example through state-of-the-art crash management systems, in particular to improve compatibility between large and small cars and between heavy goods vehicles and cars or light-duty vehicles; calls for continued emphasis to be placed on reducing the seriousness of collisions with vulnerable road users; calls on the Commission to propose a revision of the EU legislation on front-underrun protective devices in such a way as to define the optimum energy absorption capacity and height of the underrun protective devices needed to provide effec ...[+++]

74. dringt er bij de Commissie op aan om zich te blijven inzetten voor de verbetering van de passieve veiligheid van voertuigen, bijvoorbeeld door middel van de nieuwste crashmanagementsystemen, in het bijzonder om de compatibiliteit tussen grote en kleine auto's en tussen zware vrachtwagens en personenauto's of lichte bedrijfsvoertuigen te verbeteren; pleit voor onverminderde inspanningen om de ernst van botsingen waar kwetsbare weggebruikers bij zijn betrokken te verminderen; dringt er bij de Commissie op aan een herziening voor te stellen van de EU-wetgeving inzake beschermingsvoorzieningen aan de voorzijde tegen klemrijden, waarbij wordt vastgesteld wa ...[+++]


74. Calls on the Commission to continue to focus on improving the passive safety of vehicles, for example through state-of-the-art crash management systems, in particular to improve compatibility between large and small cars and between heavy goods vehicles and cars or light-duty vehicles; calls for continued emphasis to be placed on reducing the seriousness of collisions with vulnerable road users; calls on the Commission to propose a revision of the EU legislation on front-underrun protective devices in such a way as to define the optimum energy absorption capacity and height of the underrun protective devices needed to provide effec ...[+++]

74. dringt er bij de Commissie op aan om zich te blijven inzetten voor de verbetering van de passieve veiligheid van voertuigen, bijvoorbeeld door middel van de nieuwste crashmanagementsystemen, in het bijzonder om de compatibiliteit tussen grote en kleine auto's en tussen zware vrachtwagens en personenauto's of lichte bedrijfsvoertuigen te verbeteren; pleit voor onverminderde inspanningen om de ernst van botsingen waar kwetsbare weggebruikers bij zijn betrokken te verminderen; dringt er bij de Commissie op aan een herziening voor te stellen van de EU-wetgeving inzake beschermingsvoorzieningen aan de voorzijde tegen klemrijden, waarbij wordt vastgesteld wa ...[+++]


For example, increasing the use of seat belt reminders, not just for front seats but also for rear seats, and for all cars, both the higher and the lower ranges; also installing ergonomic crash barriers with a view to preventing the high death rates amongst motorcyclists and removing level crossings.

Bijvoorbeeld het aanbrengen van meer gordelverklikkers, niet alleen voor de stoelen voor maar ook voor die achterin, en voor alle wagens, van het duurderde tot het goedkopere segment; verder het aanbrengen van zogenaamde ergonomische vangrails om de hoge sterftecijfers onder motorrijders terug te dringen en spoorwegovergangen op te heffen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
EuroNCAP involves crash testing cars in frontal and side impacts plus an assessment of new car fronts as regards the risk to pedestrians and cyclists.

EuroNCAP onderwerpt auto's aan frontale en zijwaartse botsproeven en beoordeelt nieuwe voorzijden vanuit het oogpunt van de veiligheid voor voetgangers en fietsers.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Front crash' ->

Date index: 2023-11-04
w