Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Arrange employees work in vehicle maintenance
Arrange employees' work in the service station
Employee working under contract
Employees work evaluating
Establish employees' work in the service station
Evaluate employees work
Evaluating employees work
Organise employees' work in the service station
Plan employees work in maintaining vehicles
Plan employees work in the maintenance of vehicles
Plan employees work in vehicle maintenance
Set up employees' work in the service station
Work coefficient of an employee
Work coefficient of an officer

Traduction de «Evaluate employees work » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
evaluate employees work | evaluating employees work | employees work evaluating | evaluate employees work

werk van werknemers beoordelen | werk van werknemers evalueren


arrange employees work in vehicle maintenance | plan employees work in the maintenance of vehicles | plan employees work in maintaining vehicles | plan employees work in vehicle maintenance

werk van werknemers voor onderhoud van voertuigen plannen


arrange employees' work in the service station | establish employees' work in the service station | organise employees' work in the service station | set up employees' work in the service station

werk van werknemers een servicestation organiseren | werk van werknemers in een pompstation organiseren | werk van werknemers in een benzinestation organiseren | werk van werknemers in een tankstation organiseren


work coefficient of an employee | work coefficient of an officer

bezigheidskoëfficiënt


work coefficient of an employee | work coefficient of an officer

bezigheidscoëfficient van een ambtenaar


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Over the course of the evaluation more than 3,000 beneficiaries and 1,000 Managing Authority employees were interviewed, 530 stakeholders participated in 10 seminars, 80 organisations responded to an online consultation and each work package was examined by external experts.

In het kader van de evaluatie werden meer dan 3 000 begunstigden en 1 000 werknemers van de managementautoriteit geïnterviewd, namen 530 belanghebbenden deel aan 10 seminars, deden 80 organisaties mee aan een onlineraadpleging en werd elk werkpakket door externe deskundigen onderzocht.


35. Believes that, in order to anticipate future skills needs, labour market stakeholders, including employers’ and employees’ organisations, and education and training providers must be strongly involved at all levels, in particular in designing, implementing and evaluating vocational qualification programmes, which provide an effective transition from formal education to work-based learning;

35. meent dat belanghebbenden op de arbeidsmarkt, met inbegrip van werkgevers- en werknemersorganisaties, en onderwijs- en opleidingsinstellingen, op alle niveaus zeer nauw moeten worden betrokken bij, met name, het ontwerp, de tenuitvoerlegging en de evaluatie van programma's voor beroepsopleiding, die voorzien in een doeltreffende overgang van formeel onderwijs naar beroepspraktijkvorming, teneinde te kunnen anticiperen op toekomstige behoeften aan vaardigheden;


35. Believes that, in order to anticipate future skills needs, labour market stakeholders, including employers’ and employees’ organisations, and education and training providers must be strongly involved at all levels, in particular in designing, implementing and evaluating vocational qualification programmes, which provide an effective transition from formal education to work-based learning;

35. meent dat belanghebbenden op de arbeidsmarkt, met inbegrip van werkgevers- en werknemersorganisaties, en onderwijs- en opleidingsinstellingen, op alle niveaus zeer nauw moeten worden betrokken bij, met name, het ontwerp, de tenuitvoerlegging en de evaluatie van programma's voor beroepsopleiding, die voorzien in een doeltreffende overgang van formeel onderwijs naar beroepspraktijkvorming, teneinde te kunnen anticiperen op toekomstige behoeften aan vaardigheden;


the opt-out clause would be seen as an exception, the working week of a maximum of 48 hours being the general rule in the EU; implementation of the opt-out must be laid down by collective agreement, agreement between the social partners or by national law; employers and employees must consider other flexibility provisions – such as the longer reference period when counting working time – before making use of the opt-out provision; it would not be possible for a member state to make use of both the longer reference period and the op ...[+++]

de "opt-out"-bepaling wordt als een uitzondering beschouwd, en de werkweek van maximaal 48 uur is de algemene regel in de EU; de mogelijkheid om de "opt-out"-bepaling toe te passen moet worden opgenomen in de collectieve overeenkomst, het akkoord tussen de sociale partners of in de nationale wetgeving; werkgevers en werknemers moeten andere flexibiliteitsbepalingen overwegen, zoals een langere referentieperiode voor het berekenen van de arbeidstijd, vooraleer gebruik wordt gemaakt van de "opt-out"-bepaling; een lidstaat kan niet tegelijk gebruik maken van zowel de langere referentieperiode als de "opt-out"-bepaling; een werknemer die ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The partnership committee administers the participation model (see II ii) and makes proposals for changes to the profit distribution key between labour and capital and among the employees (e.g. distribution according to performance, evaluating work according to age, department, family situation). In certain circumstances it proposes instead of profit-sharing a share in performance, productivity or turnover (in this connection see the ‘gainsharing’ concept and model on page 6 of the Commission communication).

Het partnerschapscomité beheert de participatieregeling (zie onder II ii), stelt wijzigingen voor van de winstverdelingssleutel tussen arbeid en kapitaal en onder de werknemers (bijvoorbeeld verdeling volgens prestatie, waarbij werk wordt ingeschaald volgens leeftijd, functie, gezinssituatie), stelt in bepaalde gevallen in plaats van winstdeling een participatie in bedrijfsresultaten, productie of omzet voor (N.B. het begrip "gain sharing", en gain-sharings-regelingen op blz. 6 van de mededeling van de Commissie)


(3) In order to evaluate adequately progress under the pillars of the employment policy guidelines and in particular under the third pillar on encouraging adaptability of businesses and their employees, including with regard to quality in work, comparable structural statistics are needed by the Member States and the Commission(4).

(3) De lidstaten en de Commissie hebben vergelijkbare structuurstatistieken nodig om de vooruitgang voor de pijlers van de richtsnoeren voor het werkgelegenheidsbeleid, in het bijzonder voor de derde pijler inzake de bevordering van het aanpassingsvermogen van de ondernemingen en van hun werknemers, ook met betrekking tot de kwaliteit van banen, adequaat te kunnen evalueren(4).


17. Welcomes the Commission's pledge to ensure better application of existing law; calls on the Commission to adopt the broadest possible approach using all instruments: tougher sanctions, minimum requirements for the quality of preventive services and work inspection, better assessments of legislative implementation, exchange of best practice, strengthening the culture of prevention, greater involvement of employees in the workplace, etc.; stresses the importance of systematically evaluating ...[+++]

17. verheugt zich over de toezegging van de Commissie om voor betere uitvoering van de bestaande rechtsregels te zorgen; vraagt haar om op zo ruim mogelijke schaal te werk te gaan en gebruik te maken van alle hulpmiddelen: strengere sancties, minimumeisen voor de kwaliteit van preventiediensten en arbeidsinspectie, betere evaluatie van de uitvoering van de wetgeving, uitwisseling van de beste praktijkervaringen, uitbouw van een cultuur van preventief optreden, grotere betrokkenheid van de medewerkers op de werkvloer, enz.; beklemtoo ...[+++]


17. Welcomes the Commission's pledge to ensure better application of existing law; calls on the Commission to adopt the broadest possible approach using all instruments: tougher sanctions, minimum requirements for the quality of preventive services and work inspection, better assessments of legislative implementation, exchange of best practice, strengthening the culture of prevention, greater involvement of employees in the workplace, etc.; stresses the importance of systematically evaluating ...[+++]

17. verheugt zich over de toezegging van de Commissie om voor betere uitvoering van de bestaande rechtsregels te zorgen; vraagt haar om op zo ruim mogelijke schaal te werk te gaan en gebruik te maken van alle hulpmiddelen: strengere sancties, minimumeisen voor de kwaliteit van preventiediensten en arbeidsinspectie, betere evaluatie van de uitvoering van de wetgeving, uitwisseling van de beste praktijkervaringen, uitbouw van een cultuur van preventief optreden, grotere betrokkenheid van de medewerkers op de werkvloer, enz.; beklemtoo ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Evaluate employees work' ->

Date index: 2024-03-28
w