Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Community animateur
Community development social worker
Community development support worker
Community development team leader
Community enterprise development worker
Corporate social worker
Create a professional identity in social work
Develop a professional identity in social work
Develop professional identity as a social worker
Develop professional identity in social work
Enterprise development manager
Enterprise development worker

Traduction de «Develop professional identity as a social worker » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
create a professional identity in social work | develop professional identity as a social worker | develop a professional identity in social work | develop professional identity in social work

professionele identiteit ontwikkelen in sociaal werk


community enterprise development worker | enterprise development manager | corporate social worker | enterprise development worker

bedrijfsmaatschappelijk werker


community development support worker | community development team leader | community animateur | community development social worker

opbouwwerkster | maatschappelijk werker opbouwwerk | opbouwwerker


Convention concerning Organisations of Rural Workers and their Role in Economic and Social Development | Rural Workers' Organisations Convention, 1975

Verdrag betreffende organisaties van personen die in de landbouw werkzaam zijn en hun rol in de sociaal-economische ontwikkeling
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Commission and Member States: fully exploit the possibilities of the European Regional Development Fund to support sport infrastructure and sustainable activities in sport and outdoors as a tool for regional and rural development, and of the European Social Fund to strengthen the skills and employability of workers in the sport sector.

Commissie en lidstaten: volledig benutten van de mogelijkheden van het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling voor de ondersteuning van sportinfrastructuur en duurzame sport- en openluchtactiviteiten als instrument voor regionale en plattelandsontwikkeling, en van het Europees Sociaal Fonds voor de verbetering van de vaardigheden en de inzetbaarheid van de werknemers in de sportsector.


(vi) to ensure, across all chapters of the TTIP agreement, that it under no circumstances leads to the weakening, circumvention or invalidation of Member State and EU standards in the following areas: workers’ rights, working conditions, social security, social inclusion and social protection, health and safety in the workplace, professional training, professional qualifications, free movement of workers and pensioners, social dialogue, anti-discrimina ...[+++]

vi) er in alle hoofdstukken van de TTIP-overeenkomst voor zorgen dat de normen van de lidstaten en de EU op de volgende gebieden in geen geval door de overeenkomst zullen worden afgezwakt, ontdoken of buiten werking gesteld: werknemersrechten, arbeidsomstandigheden, sociale zekerheid, sociale inclusie en sociale bescherming, gezondheid en veiligheid op het werk, beroepsopleiding, beroepskwalificaties, vrij verkeer van werknemers en gepensioneerden, sociale dialoog, en non-discriminatie op het werk en op de arbeidsmarkt; voorts waarbo ...[+++]


57. Encourages the Member States to develop information campaigns for the general public and for specific groups such as schoolchildren, healthcare professionals, and social workers, comparing and exchanging experiences on support measures for family carers, patients associations and non-governmental organisations by promoting the publication and distribution of information pamphlets – including online – on the training and organisation of voluntary workers and legal, psychological and health ...[+++]

57. moedigt de lidstaten aan voorlichtingscampagnes voor het grote publiek en voor specifieke groepen, zoals schoolkinderen, medewerkers in de gezondheidszorg en maatschappelijk werkers te ontwikkelen, waarin ervaringen met steunmaatregelen voor mantelzorgers, patiëntenverenigingen en niet-gouvernementele organisaties met elkaar vergeleken en uitgewisseld worden, door het bevorderen van publicatie en verspreiding, waaronder online, van voorlichtingsbrochures betreffende de opleiding en organisatie van vrijwilligers en van juristen, psychologen en medewerkers in de gezondheidszorg in tehuizen en in de dagopvang, en door het bevorderen of ...[+++]


57. Encourages the Member States to develop information campaigns for the general public and for specific groups such as schoolchildren, healthcare professionals, and social workers, comparing and exchanging experiences on support measures for family carers, patients associations and non-governmental organisations by promoting the publication and distribution of information pamphlets – including online – on the training and organisation of voluntary workers and legal, psychological and health ...[+++]

57. moedigt de lidstaten aan voorlichtingscampagnes voor het grote publiek en voor specifieke groepen, zoals schoolkinderen, medewerkers in de gezondheidszorg en maatschappelijk werkers te ontwikkelen, waarin ervaringen met steunmaatregelen voor mantelzorgers, patiëntenverenigingen en niet-gouvernementele organisaties met elkaar vergeleken en uitgewisseld worden, door het bevorderen van publicatie en verspreiding, waaronder online, van voorlichtingsbrochures betreffende de opleiding en organisatie van vrijwilligers en van juristen, psychologen en medewerkers in de gezondheidszorg in tehuizen en in de dagopvang, en door het bevorderen of ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
57. Encourages the Member States to develop information campaigns for the general public and for specific groups such as schoolchildren, healthcare professionals, and social workers, comparing and exchanging experiences on support measures for family carers, patients associations and non-governmental organisations by promoting the publication and distribution of information pamphlets – including online – on the training and organisation of voluntary workers and legal, psychological and health ...[+++]

57. moedigt de lidstaten aan voorlichtingscampagnes voor het grote publiek en voor specifieke groepen, zoals schoolkinderen, medewerkers in de gezondheidszorg en maatschappelijk werkers te ontwikkelen, waarin ervaringen met steunmaatregelen voor mantelzorgers, patiëntenverenigingen en niet-gouvernementele organisaties met elkaar vergeleken en uitgewisseld worden, door het bevorderen van publicatie en verspreiding, waaronder online, van voorlichtingsbrochures betreffende de opleiding en organisatie van vrijwilligers en van juristen, psychologen en medewerkers in de gezondheidszorg in tehuizen en in de dagopvang, en door het bevorderen of ...[+++]


European training programmes for people with professions (teachers, health sector professionals, psychologists, interpreters, lawyers, social workers, NGOs, etc.).

Europese opleidingsprogramma's voor mensen in de gezondheidszorg en het onderwijs, psychologen, tolken, juristen, maatschappelijk werkers, NGO's, enz..


European training programmes for people with professions (teachers, health sector professionals, psychologists, interpreters, lawyers, social workers, NGOs, etc.).

Europese opleidingsprogramma's voor mensen in de gezondheidszorg en het onderwijs, psychologen, tolken, juristen, maatschappelijk werkers, NGO's, enz..


European training programmes for people with professions (teachers, health sector professionals, psychologists, interpreters, lawyers, social workers, NGOs, etc.).

Europese opleidingsprogramma's voor mensen in de gezondheidszorg en het onderwijs, psychologen, tolken, juristen, maatschappelijk werkers, NGO's, enz..


For example: training modules for journalists on the representation of children in the media; European Charter for operators of child helplines and a scheme for the identification of their competencies; training of teachers and professionals on the evaluation of the programmes in the educational field to prevent child sexual abuse particularly in vulnerable groups; a drama workshop for self-empowerment of girls and a training programme for teachers and social workers ...[+++]n the prevention of violence and sexual abuse against young women; training resource pack for the workplace to increase awareness of domestic violence, targeting both trade union members and employers; domestic violence intervention, best practice intervention model, manuals and training materials to work with perpetrators of domestic violence and their (ex) partners; a website for training health professionals on how to deal with domestic violence; animated video and written materials addressing the problems of gender and violence in schools.

Bijvoorbeeld: opleidingsmodules voor journalisten inzake de representatie van kinderen in de media; Europees handvest voor medewerkers van telefonische hulpdiensten voor kinderen en een methode voor de vaststelling van hun vaardigheden; scholing van leerkrachten en beroepskrachten in de evaluatie van de onderwijsprogramma's ter preventie van kindermisbruik, met name in kwetsbare groepen; een opleiding voor meisjes in de vorm van een toneelworkshop, een opleidingsprogramma ten behoeve van docenten en maatschappelijk werkers ter preventie van geweld tegen en seksueel misbruik van jonge vrouwen; een voor gebruik op de werkplek bestemd o ...[+++]


adopt administrative provisions concerning health centres and the medical profession, educational centres and social workers, as well as codes of conduct, decrees and ethical codes, to ensure that health professionals, social workers, teachers and educators report cases of which they are aware or instances of people at risk who need protection and, furthermore, carry out simultaneously the task of education and aw ...[+++]

administratieve voorschriften vast te stellen voor gezondheidscentra en medische beroepen, onderwijscentra en maatschappelijk werkers alsook gedragscodes, verordeningen en beroepscodes, opdat de beroepsbeoefenaren op het gebied van de gezondheid, de maatschappelijk werkers, de onderwijzers en leraren en de opvoeders de gevallen aangeven waarvan zij kennis dragen dan wel de risicogevallen waar bescherming noodzakelijk is en bovendien samen met de gezinnen werken aan onderwijs en bewustwording, zonder dat dit leidt tot schending van het ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Develop professional identity as a social worker' ->

Date index: 2022-12-15
w