Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Develop a coaching programme for artists
Develop an artistic coaching programme
Develop artistic coaching programme
Develop artistic project budget
Develop artistic project budgets
Developing artistic project budgets
Generate artistic project budgets
Plan a coaching programme for the artistic project

Traduction de «Develop artistic project budgets » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
develop artistic project budget | generate artistic project budgets | develop artistic project budgets | developing artistic project budgets

artistieke projectbegrotingen opstellen | artistieke projectbudgetten opstellen


develop a coaching programme for artists | develop an artistic coaching programme | develop artistic coaching programme | plan a coaching programme for the artistic project

artistiek coachingprogramma ontwikkelen
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Expenditure on drugs projects under these budget lines is complemented by expenditure under Budget Line B7-6310 (North-South Co-operation in the campaign against drugs and drug addiction) which is a global and thematic instrument for developing pilot projects on a regional level in the field of drugs.

De uitgaven voor drugsprojecten in het kader van deze begrotingsonderdelen worden aangevuld door uitgaven in het kader van begrotingsonderdeel B7-6310 (Noord-Zuid-samenwerking op het gebied van de bestrijding van drugs en drugsverslaving), dat een algemeen en thematisch instrument vormt voor de ontwikkeling van proefprojecten op regionaal niveau ter bestrijding van drugs.


In 2007 and 2008, around 44% of the total budget devoted to cooperative research was allocated to sustainable development-related projects.

In 2007 en 2008 is circa 44% van de totale middelen voor samenwerkingsonderzoek uitgetrokken voor projecten in verband met duurzame ontwikkeling.


The EU cofinances seven flagship projects on a pan-European level, aimed mainly at young people and promoting cultural dialogue among them through collaborative artistic projects, story telling, media projects, media campaigns, urban culture, exchanges between disadvantaged areas or communities and developing dialogue on art, immigrants, immigration and similar topics.

De EU cofinanciert zeven vooraanstaande projecten op pan-Europees niveau, die primair gericht zijn op jonge mensen en het stimuleren van hun onderlinge culturele dialoog door middel van samenwerkingsprojecten op artistiek niveau, het vertellen van verhalen, mediaprojecten, mediacampagnes, stedelijke cultuur, uitwisselingen tussen achtergelegen gebieden of gemeenschappen en de ontwikkeling van een dialoog over kunst, immigranten, immigratie en vergelijkbare onderwerpen.


26. Notes that the ex ante budget estimations for the overall cost of the development of projects are not always reliable; regrets this approach and considers that for major projects in cases of an important deviation from the initial cost foreseen, they should be substantiated and the projects should be re-submitted to the competent bodies for re-evaluation and approval;

26. constateert dat de ex ante begrotingsramingen voor de totale kosten van de ontwikkeling van projecten niet altijd betrouwbaar zijn; betreurt dit en is van oordeel dat de kosten van grootschalige projecten bij ingrijpende afwijkingen van de oorspronkelijk geraamde kosten gemotiveerd moeten worden en de projecten opnieuw aan de bevoegde organen ter herbeoordeling en goedkeuring worden voorgelegd;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
26. Notes that the ex ante budget estimations for the overall cost of the development of projects are not always reliable, regrets this approach and considers that in cases of deviation from the initial cost foreseen, they should be substantiated and the projects should be re-submitted to the competent bodies for re-evaluation and approval;

26. constateert dat de ex ante begrotingsramingen voor de totale kosten van de ontwikkeling van projecten niet altijd betrouwbaar zijn; betreurt dit en is van oordeel dat de kosten bij afwijkingen van de oorspronkelijk geraamde kosten gemotiveerd moeten worden en de projecten opnieuw aan de bevoegde organen ter herbeoordeling en goedkeuring worden voorgelegd;


7. Believes that the balancing contribution from the Communities must not develop into an open-ended commitment; considers it self-evident that the European Schools system should operate effectively in terms of budgetary planning and control and should offer demonstrable value for money; endorses the view that the annual projected budget allocation for each school should take account of the size and needs of the individual school ...[+++]

7. is van mening dat de kostendekkende bijdrage van de Gemeenschappen niet tot een verplichting voor onbepaalde tijd mag worden; beschouwt het als vanzelfsprekend dat het systeem van de Europese scholen een effectieve planning van en een effectief toezicht op de begroting aan de dag legt en waar voor zijn geld biedt; onderschrijft de opvatting dat het voorgestelde jaarlijkse budget voor elke school rekening dient te houden met de grootte en de behoeften van de afzonderlijke scholen en met aangetoonde inspanningen om het toegewezen budget zo effectief mogelijk te besteden;


12. Calls on the Commission to enter additional appropriations in its 2003 preliminary draft budget to enable candidate states to prepare and implement rural development measures, taking the LEADER programme as a model; points in this connection to the proposals by the Committee on Agriculture and Rural Development for a budget heading to be entered for an INPARD (Innovative Participatory Rural Development) programme complementing SAPARD and creating scope for rural actors for bottom-up projects ...[+++]

12. verzoekt de Commissie in haar voorontwerp van begroting 2003 te voorzien in bijkomende middelen waarmee de kandidaat-lidstaten, naar het voorbeeld van het LEADER-programma, maatregelen ter voorbereiding en toepassing van plattelandsontwikkeling kunnen nemen; herinnert in deze context aan de voorstellen van de Commissie landbouw en plattelandsontwikkeling om een begrotingslijn te creëren voor een INPARD-programma (Innovative Participatory Rural Development) dat, ter aanvulling van SAPARD, de plattelandsactoren mogelijkheden biedt voor bottom-up-projecten en het opzetten van netwerken van plattelandsinitiatieven;


MEDIA II had a bigger budget (EUR 310 million) and its activities were focused on three priority areas: vocational training, development of projects and enterprises, and transnational distribution of films and audiovisual programmes.

MEDIA II heeft kunnen beschikken over een grotere begroting (310 miljoen EUR) en de activiteiten daarvan zijn gericht op drie prioritaire sectoren : beroepsopleiding, ontwikkeling van projecten en bedrijven, transnationale distributie van films en audiovisuele programma's.


This radically new funding mechanism was introduced in 1999 and allowed European independent production companies to be allocated a budget for the development of project packages.

Dit in zijn concept volledig nieuw mechanisme is in 1999 ingevoerd en heeft het mogelijk gemaakt financiële steun aan onafhankelijke Europese productiebedrijven toe te kennen voor de ontwikkeling van projectpakketten.


MEDIA II had a budget of 310 million EUR, and its activities centred on three priority sectors: vocational training, development of projects and undertakings, and transnational distribution of films and audiovisual programmes.

MEDIA II beschikte over een begroting van 310 miljoen euro en was op drie prioritaire sectoren gericht, namelijk beroepsopleiding, project- en bedrijfsontwikkeling en transnationale distributie van films en audiovisuele programma's.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Develop artistic project budgets' ->

Date index: 2023-03-15
w