Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
CRM
Clientele
Clients
Contribute to a customer experience
Custom-made pressure-management insole
Customer experience management
Customer focus
Customer management
Customer orientation
Customer oriented services
Customer relations
Customer relationship management
Customer satisfaction
Customer service
Customer-oriented firm
Customer-oriented management
Customer-oriented operator
Customers
Customers relationship management
Manage customer experience
Manage the customer experience
Operate customer relationship management software
Relationship marketing
Use customer relationship management software
Use of customer relationship management software

Vertaling van "Customer-oriented management " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
CRM | customer-oriented management | customer relationship management | customers relationship management

CRM | customer relationship management | beheer van klantenrelaties | beheer van klantrelaties




customer-oriented operator

werkelijke klantgerichtheid van de exploitant


customer oriented services

klantgerichte dienstverlening


customer focus (nom neutre) | customer orientation (nom neutre)

klantgerichtheid (nom féminin)


customers [ clientele | clients | CRM | customer management | customer relations | customer relationship management | customer satisfaction | Customer service(ECLAS) | Customer satisfaction(STW) | Relationship marketing(STW) ]

klantenkring [ cliënteel | clientèle | klantenbeheer | klantentevredenheid | relatie met de klant ]


operate customer relationship management software | use a customer relationship management software programme | use customer relationship management software | use of customer relationship management software

software voor customer relationship management gebruiken | CRM-software gebruiken | software voor het beheer van klantrelaties gebruiken


contribute to a customer experience | customer experience management | manage customer experience | manage the customer experience

beheer voeren over klantervaringen | klantervaringen analyseren | klantervaringen beheren | klantervaringen te creëren beheren en optimaliseren


Custom-made pressure-management insole

op maat gemaakte inlegzool voor drukverdeling
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The change towards an organisation according to the concept that the user is at the centre (customer orientation), which was already at the heart of the New Public Management approach, is reinforced by eGovernment and made visible at the front-office in personalised online services, a one-stop approach and a life- (or business-) event orientation.

De verandering in de richting van een organisatie waar de gebruiker centraal staat (klantgerichtheid), die al de kern vormde van de "New Public Management"-aanpak, wordt door eGovernment nog versterkt en aan het "loket" zichtbaar gemaakt door gepersonaliseerde online diensten, een "one-stop-shop"-benadering en een oriëntatie op levens- (of bedrijfs)gebeurtenissen.


For example, ICT professionals have to develop skills in marketing or management; services workers have to develop customer orientation skills and digital literacy.

Zo moeten ICT-specialisten bijvoorbeeld vaardigheden verwerven op het gebied van marketing of management; werknemers in de dienstensector moeten zich klantgerichte en digitale vaardigheden eigen maken.


Unlocking these opportunities will require the adaptation of freight services and infrastructure management in terms of quality, reliability, flexibility and customer orientation.

Om op deze kansen in te kunnen spelen moet op het gebied van de goederendiensten en infrastructuurbeheer werk worden gemaakt van een betere kwaliteit, betrouwbaarheid, flexibiliteit en klantgerichtheid.


This limits business opportunities to rail undertakings and infrastructures managers and their capacity to provide new, innovative, customer-oriented, safe and environmentally-friendly services to passengers.

Dit beperkt de zakelijke kansen van spoorwegondernemingen en infrastructuurbeheerders en hun mogelijkheid om nieuwe, innovatieve, klantgerichte, veilige en milieuvriendelijke diensten aan passagiers aan te bieden.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
9. Notes that customs administrations must be modernised by creating a results-oriented administrative system, implementing quality management methods based on international standards and tried-and-tested procedures, and improving the internal monitoring system and management of organisational risk, taking account of operational and information processes;

9. merkt op dat de douanediensten moeten worden gemoderniseerd door het creëren van een resultaatgericht administratief systeem, door invoering van op internationale normen en beproefde procedures gebaseerde kwaliteitsbeheersingssystemen en door verbetering van het interne controlesysteem en beheersing van organisatorische risico's, met gebruikmaking van de gangbare operationele en informatieprocessen;


9. Notes that customs administrations must be modernised by creating a results-oriented administrative system, implementing quality management methods based on international standards and tried-and-tested procedures, and improving the internal monitoring system and management of organisational risk, taking account of operational and information processes;

9. merkt op dat de douanediensten moeten worden gemoderniseerd door het creëren van een resultaatgericht administratief systeem, door invoering van op internationale normen en beproefde procedures gebaseerde kwaliteitsbeheersingssystemen en door verbetering van het interne controlesysteem en beheersing van organisatorische risico's, met gebruikmaking van de gangbare operationele en informatieprocessen;


B. whereas a regulatory framework should promote European industrial competitiveness, both within the internal market and vis-à-vis non-European competitors at European and global level, and not inhibit new entrants to an open, competitive and customer-oriented asset management industry,

B. overwegende dat een wettelijk kader het concurrentievermogen van de Europese industrie dient te bevorderen, zowel binnen de interne Europese markt als ten opzichte van niet-Europese mededingers op Europees en mondiaal niveau, en geen belemmering mag vormen voor nieuwe deelnemers op een open, concurrerende en klantgerichte markt voor vermogensbeheer,


B. whereas a regulatory framework should promote European industrial competitiveness, both within the internal market and vis-à-vis non-European competitors at European and global level, and not inhibit new entrants to an open, competitive and customer-oriented asset management industry,

B. overwegende dat een wettelijk kader het concurrentievermogen van de Europese industrie dient te bevorderen, zowel binnen de interne Europese markt als ten opzichte van niet-Europese mededingers op Europees en mondiaal niveau, en geen belemmering mag vormen voor nieuwe deelnemers op een open, concurrerende en klantgerichte markt voor vermogensbeheer,


B. whereas a regulatory framework should promote European industrial competitiveness, both within the internal market and vis-à-vis non-European competitors at European and global level, and not inhibit new entrants to an open, competitive and customer-oriented asset management industry,

B. overwegende dat een wettelijk kader het concurrentievermogen van de Europese industrie dient te bevorderen, zowel binnen de interne Europese markt als ten opzichte van niet-Europese mededingers op Europees en mondiaal niveau, en geen belemmering mag vormen voor nieuwe deelnemers op een open, concurrerende en klantgerichte markt voor vermogensbeheer,


The change towards an organisation according to the concept that the user is at the centre (customer orientation), which was already at the heart of the New Public Management approach, is reinforced by eGovernment and made visible at the front-office in personalised online services, a one-stop approach and a life- (or business-) event orientation.

De verandering in de richting van een organisatie waar de gebruiker centraal staat (klantgerichtheid), die al de kern vormde van de "New Public Management"-aanpak, wordt door eGovernment nog versterkt en aan het "loket" zichtbaar gemaakt door gepersonaliseerde online diensten, een "one-stop-shop"-benadering en een oriëntatie op levens- (of bedrijfs)gebeurtenissen.


w