Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Create a business framework for a tourist destination

Traduction de «Create a business framework for a tourist destination » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
build a marketing strategy plan for destination management | build a strategic marketing plan to manage destinations | build a strategic marketing plan for destination management | create a business framework for a tourist destination

beheer van bestemmingen strategisch opzetten | een marketingplan uitwerken voor beheer van toeristische bestemmingen | een strategisch marketingplan opzetten voor beheer van toeristische bestemmingen | marktonderzoek merkontwikkeling reclame en promotie distributie en verkoop van toeristische bestemmingen organiseren
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
European Commission communication (COM(2010) 352 final) — Europe, the world’s No 1 tourist destination — a new political framework for tourism in Europe

Mededeling van de Europese Commissie (COM(2010) 352 definitief) — Europa, toeristische topbestemming in de wereld — Een nieuw beleidskader voor het toerisme in Europa


Communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions — Europe, the world’s No 1 tourist destination — a new political framework for tourism in Europe (COM(2010) 352 final, 30.6.2010)

Mededeling van de Commissie aan het Europees Parlement, de Raad, het Europees Economisch en Sociaal Comité en het Comité van de Regio's — Europa, toeristische topbestemming in de wereld — Een nieuw beleidskader voor het toerisme in Europa (COM(2010) 352 definitief van 30.6.2010)


Generally speaking, eEurope worked well in terms of raising the level of connectivity of the public and businesses to the Internet and creating a legislative framework for the development of a knowledge-based economy.

In het algemeen heeft eEurope goede resultaten behaald bij het on-line brengen van burgers en bedrijven, en bij het creëren van een raamwerk waarin de kenniseconomie tot wasdom kan komen.


14. Notes the importance of European tourism adapting to the digital market and the need to develop new digital tools and information sources for potential tourists to Europe; recommends the creation of a user-friendly, interoperable mobile application containing interactive travel maps, guides and other relevant information about EU travel destinations, which could help ...[+++]

14. merkt op dat het Europese toerisme zich moet aanpassen aan de digitale markt en nieuwe digitale instrumenten en informatiebronnen moet ontwikkelen voor potentiële toeristen naar Europa; beveelt aan een gebruikersvriendelijke, interoperabele mobiele applicatie in het leven te roepen met interactieve landkaarten, gidsen en andere relevante informatie over reisbestemmingen in de EU, die zou kunnen bijdragen aan het promoten van Europa als toeristische bestemming en het uitbreiden en verbeteren van voor consumenten beschikbare informatie; benadrukt dat de kosten die gepaard gaan met de ontwikkeling en het onderhoud van deze applicatie ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(18) As outlined in the Commission Communication of 30 June 2010, entitled "Europe, the world's No 1 tourist destination – a new political framework for tourism in Europe"[18], which was endorsed by the European Council Conclusions of October 2010, tourism is an important sector of the Union economy.

(18) Zoals beschreven in de Mededeling van de Commissie van 30 juni 2010 “Europa, toeristische topbestemming in de wereld – een nieuw beleidskader voor het toerisme in Europa”[18], die bekrachtigd werd in de conclusies van de Europese Raad in oktober 2010, is toerisme een belangrijke sector van de Europese economie.


As outlined in the Commission Communication of 30 June 2010, entitled "Europe, the world's No 1 tourist destination – a new political framework for tourism in Europe", which was welcomed by the Council in October 2010, tourism is an important sector of the Union economy.

Zoals beschreven in de mededeling van de Commissie van 30 juni 2010 met als titel "Europa, toeristische topbestemming in de wereld - een nieuw beleidskader voor het toerisme in Europa", waarmee de Raad zich in oktober 2010 ingenomen toonde, is toerisme een belangrijke sector van de Europese economie.


43. Stresses the importance of networks such as NECSTouR and EDEN in regard to the exchange of good practice between European regions and the promotion of sustainable destinations; insists furthermore on the need to create, in close collaboration with the Tourism Sustainability Group (TSG) and local and regional authorities, a system of common indicators for the sustainable management of tourist destinations;

43. onderstreept het belang van netwerken als NECSTouR en EDEN voor de uitwisseling van goede praktijken tussen Europese regio's en voor de bevordering van duurzame bestemmingen; dringt bovendien aan op de noodzaak om in nauwe samenwerking met de „Tourism Sustainability Group” (TSG) en de lokale en regionale overheden een systeem van gemeenschappelijke indicatoren voor een duurzaam beheer van bestemmingen tot stand te brengen;


43. Stresses the importance of networks such as NECSTouR and EDEN in regard to the exchange of good practice between European regions and the promotion of sustainable destinations; insists furthermore on the need to create, in close collaboration with the Tourism Sustainability Group (TSG) and local and regional authorities, a system of common indicators for the sustainable management of tourist destinations;

43. onderstreept het belang van netwerken als NECSTouR en EDEN voor de uitwisseling van goede praktijken tussen Europese regio's en voor de bevordering van duurzame bestemmingen; dringt bovendien aan op de noodzaak om in nauwe samenwerking met de "Tourism Sustainability Group" (TSG) en de lokale en regionale overheden een systeem van gemeenschappelijke indicatoren voor een duurzaam beheer van bestemmingen tot stand te brengen;


– having regard to the Council Conclusions of 12 October 2010 on ‘Europe, the world's n°1 tourist destination - a new political framework for tourism in Europe’ (14944/10),

– gezien de conclusies van de Raad van 12 oktober 2010 over „Europa, toeristische topbestemming in de wereld – een nieuw beleidskader voor toerisme in Europa” (14944/10),


– having regard to the Commission Communication entitled ‘Europe, the world's No 1 tourist destination – a new political framework for tourism in Europe’ (COM(2010)0352),

– gezien de mededeling van de Commissie getiteld „Europa, toeristische topbestemming in de wereld – een nieuw beleidskader voor het toerisme in Europa” (COM(2010)0352),




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Create a business framework for a tourist destination' ->

Date index: 2022-04-23
w