Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertisement
Advertising
Advertising campaign
Approve ad campaign
Approve advertising campaign
Approve advertising campaigns
Arrange advertising campaigns
Coordinate advertising campaigns
Coordinating an advertising campaign
Endorse advertising campaign
Evaluate ad campaign
Evaluate advertising campaign
Evaluating advertising campaign
Oversee advertising campaigns
Publicity campaign
Review advertising campaign

Traduction de «Coordinating an advertising campaign » (Anglais → Néerlandais) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
arrange advertising campaigns | coordinating an advertising campaign | coordinate advertising campaigns | oversee advertising campaigns

reclamecampagnes coördineren


approve advertising campaigns | endorse advertising campaign | approve ad campaign | approve advertising campaign

reclamecampagnes goedkeuren


evaluate ad campaign | evaluating advertising campaign | evaluate advertising campaign | review advertising campaign

reclamecampagnes evalueren


advertising [ advertisement | advertising campaign ]

reclame [ advertentie | commerciële reclame | publiciteit | reclameactie | reclamecampagne ]


advertising campaign | publicity campaign

publiciteitscampagne
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Aid for advertising agricultural products may be authorised if the advertising campaign is centred on quality products – recognised EU designations (such as registered designation of origin – protected designation of origin (PDO) and protected geographical indication (PGI)) or for national or regional quality labels. Advertising campaigns must not be dedicated directly to the products of one or more particular company or companies.

Steun voor reclame voor landbouwproducten kan worden toegestaan wanneer de reclamecampagne betrekking heeft op kwaliteitsproducten - door de EU erkende benamingen (bijvoorbeeld gecontroleerde oorsprongsbenamingen, beschermde oorsprongsbenamingen en beschermde geografische aanduidingen) of nationale of regionale kwaliteitslabels. De campagne mag niet rechtstreeks gericht zijn op reclame voor de producten van een of meer specifieke ondernemingen.


Significant though it was, it was nowhere near sufficient to fund a paid media advertising campaign across the EU, and the strategy for managing the campaign was based on the creation of multiplier effects. Each of the major aspects is dealt with below.

Hoewel het om een aanzienlijk bedrag ging, was het bij lange na niet genoeg voor een echte reclamecampagne in de media in de hele EU. De strategie voor de uitvoering van de campagne was daarom gericht op het creëren van multiplicatoreffecten.


in the medium and long term, consumers appreciate products of a consistently high quality; the advertising of quality control schemes which aim to achieve consistently high quality standards is likely to promote consumer confidence in Community agricultural production, improve farm incomes and thus promote the development of the sector as a whole moreover, quality products clearly have specific characteristics which are not shared by other similar products; advertising of these characteristics will not mislead the consumer and is also likely to contribute to the development of the sector; for those reasons, instead of being spread on ...[+++]

Op middellange en lange termijn waardeert de consument producten die van een constant goede kwaliteit zijn. Aangenomen mag worden dat reclame voor kwaliteitscontrolesystemen waarmee een constant hoge kwaliteit wordt beoogd, het vertrouwen van de consument in landbouwproducten uit de Gemeenschap versterkt, het landbouwinkomen verbetert en zo de ontwikkeling van de gehele sector bevordert. Bovendien is het duidelijk dat kwaliteitsproducten specifieke kenmerken bezitten die soortgelijke andere producten niet hebben. Reclame voor die kenmerken misleidt de consument niet en draagt waarschijnlijk ook bij tot de ontwikkeling van de sector. Om deze redenen moet de steun in plaats van zoals in het verleden te worden versnipperd op basis van een stel ...[+++]


Aid for advertising agricultural products may be authorised if the advertising campaign is centred on quality products – recognised EU designations (such as registered designation of origin – protected designation of origin (PDO) and protected geographical indication (PGI)) or for national or regional quality labels. Advertising campaigns must not be dedicated directly to the products of one or more particular company or companies.

Steun voor reclame voor landbouwproducten kan worden toegestaan wanneer de reclamecampagne betrekking heeft op kwaliteitsproducten - door de EU erkende benamingen (bijvoorbeeld gecontroleerde oorsprongsbenamingen, beschermde oorsprongsbenamingen en beschermde geografische aanduidingen) of nationale of regionale kwaliteitslabels. De campagne mag niet rechtstreeks gericht zijn op reclame voor de producten van een of meer specifieke ondernemingen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In 2004, Hutchison 3G (‘H3G’), a competitor of O2 which markets its services under the name ‘3’, launched an advertising campaign for its pay-as-you-go service known as ‘Threepay’.

In 2004 startte Hutchison 3G (hierna: „H3G”), een concurrent van O2 die haar mobieletelefoniediensten aanbiedt onder de merknaam „3”, een reclamecampagne voor haar „pay-as-you-go”-dienst met de naam „Threepay”.


The differences between the laws of the Member States on advertising which misleads business hinder the execution of advertising campaigns beyond national boundaries and thus affect the free circulation of goods and provision of services.

De bestaande verschillen in de nationale wettelijke bepalingen aangaande reclame die misleidend is voor ondernemingen, hinderen het voeren van reclamecampagnes over de nationale grenzen en beïnvloeden daardoor het vrije verkeer van goederen en diensten.


The “HELP” campaign consists of a roadshow and public relations campaign, an advertising campaign and a web site with help on how to quit.

De “HELP”-campagne bestaat uit een roadshow en een PR-campagne, een reclamecampagne en een website met advies over stoppen met roken.


The roadshow will be followed by a “HELP” TV and cinema advertising campaign over the summer.

De roadshow zal worden gevolgd door een “HELP”-reclamecampagne op TV en in de bioscoop in de loop van de zomer.


The Flower Week campaign is a co-operative venture involving retailers and producers, consumer and environmental groups and national authorities; activities range from competitions in schools to in-store advertising campaigns and fashion shows.

De Europese Week van de Bloem is een gezamenlijk initiatief van detaillisten en producenten, consumenten- en milieugroeperingen, alsook nationale overheden; de activiteiten gaan van wedstrijden in scholen tot reclamecampagnes in winkels en modeshows.


Any publically-funded advertising campaign will have to fulfill certain positive criteria. For example, it must relate to quality products or to products from small and medium sized companies.

Iedere door de overheid gesubsidieerde reclamecampagne moet voldoen aan een aantal positieve criteria. Voorbeeld: De reclame moet betrekking hebben op kwaliteitsproducten of op producten van het midden- en kleinbedrijf.


w