Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Compile curricula for vocational courses
Develop assessments used in vocational courses
Develop vocational course assessments
Prepare examinations for vocational courses
Prepare syllabi for vocational courses
Prepare syllabuses for vocational courses
Prepare vocational course syllabi

Vertaling van "Compile curricula for vocational courses " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
compile curricula for vocational courses | prepare syllabi for vocational courses | prepare syllabuses for vocational courses | prepare vocational course syllabi

leerplannen voor beroepsopleidingen samenstellen | leerprogramma’s voor beroepsopleidingen samenstellen


compile theoretical and practical exams for vocational courses | develop vocational course assessments | develop assessments used in vocational courses | prepare examinations for vocational courses

examens voor beroepsopleidingen voorbereiden
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
30. Commends those countries where efforts in favour of girls’ education have been stepped up; reaffirms, nevertheless, that better access to education and remedial-catch up education, and especially to higher education, should be provided for women and girls; points out that some efforts remain to be done to eradicate women’s illiteracy, and that emphasis should be placed on vocational training including courses to promote women’s digital literacy; recommends the inclu ...[+++]

30. prijst landen die hun inspanningen op het gebied van onderwijs aan meisjes hebben geïntensiveerd; wijst er echter nogmaals op dat de toegang tot onderwijs, en dan met name hoger onderwijs en inhaalonderwijs, voor meisjes en vrouwen moet worden verbeterd; wijst erop dat er nog steeds het nodige moet gebeuren om analfabetisme onder vrouwen uit te bannen en dat het accent moet liggen op beroepsopleidingen, met inbegrip van cursussen om de digitale kennis van vrouwen te bevorderen; beveelt aan om gendergelijkheid op te nemen in de leerplannen;


30. Commends those countries, like Tunisia and Morocco, where efforts in favour of girls’ education have been stepped up; reaffirms, nevertheless, that better access to education and remedial-catch up education, and especially to higher education, should be provided for women and girls; points out that some efforts remain to be done to eradicate women’s illiteracy, and that emphasis should be placed on vocational training including courses to promote women’s digital lite ...[+++]

30. prijst landen als Tunesië en Marokko die hun inspanningen op het gebied van onderwijs aan meisjes hebben geïntensiveerd; wijst er echter nogmaals op dat de toegang tot onderwijs, en dan met name hoger onderwijs en inhaalonderwijs, voor meisjes en vrouwen moet worden verbeterd; wijst erop dat er nog steeds het nodige moet gebeuren om analfabetisme onder vrouwen uit te bannen en dat het accent moet liggen op beroepsopleidingen, met inbegrip van cursussen om de digitale kennis van vrouwen te bevorderen; beveelt aan om gendergelijkheid op te nemen in de leerplannen;


To achieve this, most ministers were of the opinion that the practical dimension of curricula and course work should be enhanced in order to avoid a skills mismatch, and that opportunities for pupils and students to acquire "hands-on" experience should be increased, in particular by promoting quality apprenticeships and traineeships and making vocational education and training more attractive.

De meeste ministers waren van mening dat de praktische dimensie van leerplannen en opdrachten daartoe moet worden versterkt, om discrepanties tussen de vraag naar en het aanbod van vaardig­heden te voorkomen, en dat leerlingen en studenten meer mogelijkheden moeten hebben om praktijkervaring op te doen, in het bijzonder doordat wordt voorzien in kwalitatief hoogwaardige leerplekken en stages en door beroepsonderwijs en -opleiding aantrekkelijker te maken.


2. Stresses the importance in both school curricula and vocational training and lifelong learning programmes of continuing courses to promote and develop creativity at all ages as part of the process of lifelong learning;

2. benadrukt hoe belangrijk het is dat zowel schoolleerplannen als beroepsopleidingen en programma's voor levenslang leren cursussen blijven bevatten die in het levenslang leerproces de creativiteit op elke leeftijd stimuleren en ontwikkelen;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
2. Stresses the importance in both school curricula and vocational training and lifelong learning programmes of continuing courses to promote and develop creativity at all ages as part of the process of lifelong learning;

2. benadrukt hoe belangrijk het is dat zowel schoolleerplannen als beroepsopleidingen en programma's voor levenslang leren cursussen blijven bevatten die in het levenslang leerproces de creativiteit op elke leeftijd stimuleren en ontwikkelen;


2. Stresses the importance in both school curricula and vocational training and lifelong learning programmes of continuing courses to promote and develop creativity at all ages as part of the process of lifelong learning;

2. benadrukt hoe belangrijk het is dat zowel schoolleerplannen als beroepsopleidingen en programma's voor levenslang leren cursussen blijven bevatten die in het levenslang leerproces de creativiteit op elke leeftijd stimuleren en ontwikkelen;




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'Compile curricula for vocational courses' ->

Date index: 2021-05-29
w