Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertising and promotions manager
Advertising campaign
Advertising manager
Campaigns coordinator
EURO 2002 campaign
Election campaign
Election campaign posters
Election campaign publicity
Electoral campaign
Euro 2002 Information Campaign
Information campaign
International day
International year
Launch campaign
Manage political campaigns
Monitor political campaigns
Promotions manager
Public awareness campaign
Public information campaign
Publicity campaign
Supervise party political campaigns
Supervise political campaigns
World day
World year

Vertaling van "Campaign manager " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
manage political campaigns | supervise political campaigns | monitor political campaigns | supervise party political campaigns

toezicht houden op politieke campagnes


advertising and promotions manager | promotions manager | advertising manager | campaigns coordinator

directeur publiciteit | publiciteitsmanager | advertentiemanager | chef publiciteit


assist in the practical actions for developing marketing campaign | assisting in the practical actions for developing marketing campaigns | aid in the practical actions for developing marketing campaigns | assist in the practical actions for developing marketing campaigns

bijstaan bij de praktische handelingen om reclamecampagnes te ontwikkelen | helpen bij de praktische handelingen om reclamecampagnes te ontwikkelen


public awareness campaign [ information campaign | international day | international year | public information campaign | world day | world year ]

bewustmaking van de burgers [ bewustmakingscampagne | internationaal jaar | sensibilisatie van de burgers | voorlichtingscampagne | voorlichting van het publiek | werelddag | wereldjaar ]


election campaign publicity [ election campaign posters ]

verkiezingspropaganda [ stemadvies | verkiezingsaffiche ]


advertising campaign | publicity campaign

publiciteitscampagne




election campaign | electoral campaign

verkiezingscampagne


EURO 2002 campaign | Euro 2002 Information Campaign

Euro 2002 Informatiecampagne


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Influencing factors and possible areas for action: Assessing levels of expenditure on the health workforce Ensuring better working conditions for health workers, Increasing staff motivation and morale Considering recruitment and training campaigns, in particular to take advantage of the growth in the proportion of over-55s in the workplace and those who no longer have family commitments Organising chronic disease management practices and long-term care provision closer to home or in a community setting Providing for a more effective d ...[+++]

Factoren die van invloed zijn en mogelijke actieterreinen: De uitgavenniveaus voor het arbeidspotentieel in de gezondheidszorg evalueren Betere arbeidsomstandigheden voor gezondheidswerkers waarborgen, en de motivatie en het moreel bevorderen Wervings- en opleidingscampagnes plannen, met name gericht op de groeiende aantallen werkenden van 55 jaar en ouder die geen gezinsverplichtingen meer hebben De behandeling van chronische ziekten en langetermijnzorg dichter bij huis of in een vorm van gemeenschapszorg organiseren Zorgen voor een meer doelmatige inzet van de beschikbare gezondheidswerkers "Terug naar de zorg"-campagnes overwegen, ger ...[+++]


Significant though it was, it was nowhere near sufficient to fund a paid media advertising campaign across the EU, and the strategy for managing the campaign was based on the creation of multiplier effects. Each of the major aspects is dealt with below.

Hoewel het om een aanzienlijk bedrag ging, was het bij lange na niet genoeg voor een echte reclamecampagne in de media in de hele EU. De strategie voor de uitvoering van de campagne was daarom gericht op het creëren van multiplicatoreffecten.


Strengthening the ability of the host society to adjust to diversity by targeting integration actions at the host population Setting up national programmes to implement the two-way approach Increasing the understanding and acceptance of migration through awareness-raising campaigns, exhibitions, intercultural events, etc. Promoting knowledge within the host society of the consequences of introduction programmes and admission schemes Enhancing the role of private bodies in managing diversity Promoting trust and good relations within ne ...[+++]

Vergroting van het vermogen van de ontvangende samenleving om zich aan de diversiteit aan te passen, door integratieacties voor de inwoners van het gastland op te zetten Ontwikkeling van nationale programma’s met het oog op de tenuitvoerlegging van de bilaterale aanpak Vergroting van het begrip voor en de acceptatie van migratie door middel van bewustmakingscampagnes, tentoonstellingen, interculturele evenementen enz. Vergroting, binnen de samenleving van het gastland, van de kennis van de gevolgen van introductie- en toelatingsprogramma’s Versterking van de rol van particuliere instanties bij het beheren van diversiteit Bevordering van ...[+++]


Find out more about the Healthy Workplaces for All Ages campaign at the campaign website. Watch the campaign teaser video. Use the e-guide to find out how to manage safety and health for an ageing workforce.

Kom meer te weten over de campagne "Gezond werk, voor alle leeftijden" via de website van de campagne Bekijk de video van de campagneteaser Leer meer over het beheer van veiligheid en gezondheid voor een vergrijzende beroepsbevolking in de e-gids.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
As part of this new campaign, EU-OSHA is also releasing an e-guide on managing safety and health for an ageing workforce.

Als onderdeel van deze nieuwe campagne brengt het EU-OSHA ook een e-gids over het beheer van veiligheid en gezondheid voor een vergrijzende beroepsbevolking uit.


57. Criticises the fact that while in China freedom of religion is not a right nominally guaranteed by the constitution, in practice the government restricts religious practices to officially approved and recognised religious organisations; supports the resistance of Chinese churches to the government’s renewed strategy of ‘sinicisation’ of Christianity; condemns, in particular, the ongoing anti-Christian campaign in the province of Zhejiang, during which dozens of churches were demolished and more than 400 crosses removed in 2014; shares the concerns of churches about other provinces where there is a strong Christian presence; conde ...[+++]

57. bekritiseert het feit dat hoewel vrijheid van religie in China een recht is dat in theorie wordt gewaarborgd door de grondwet, de regering religieuze activiteiten in de praktijk beperkt tot officieel goedgekeurde en erkende religieuze organisaties; steunt het verzet van de Chinese kerken tegen de hernieuwde strategie van de regering voor een sinificatie van het christendom; veroordeelt met name de lopende antichristelijke campagne in de provincie Zhejiang, waarbij in 2014 tientallen kerken zijn vernield en meer dan 400 kruisen zijn verwijderd; deelt de bezorgdheid van de kerken over andere provincies met een sterke christelijke aa ...[+++]


(2a) Women and children are over-represented among deprived people at- risk-of-poverty and of social exclusion, while women are often responsible for the food security and subsistence of families. Member States and the Commission should take appropriate steps to prevent any discrimination and should ensure equality between men and women and the coherent integration of the gender perspective at all stages of the preparation, the programming, management and implementation, the monitoring and the evaluation of the Fund, as well as in information and awareness raising campaigns and excha ...[+++]

(2 bis) Vrouwen en kinderen zijn oververtegenwoordigd in de groep personen die zich in een situatie van deprivatie bevinden of voor wie armoede of sociale uitsluiting dreigen, terwijl vrouwen vaak verantwoordelijk zijn voor de voedselvoorziening en belast met het garanderen van een inkomen De Commissie en de lidstaten moeten passende maatregelen nemen om elke vorm van discriminatie te voorkomen en ze moeten de gelijkheid van mannen en vrouwen waarborgen, alsmede de samenhangende integratie van het genderperspectief in alle stadia van voorbereiding, programmering, beheer en uitvoering, toezicht en evaluatie van het Fonds, alsook voorlicht ...[+++]


The report is extremely balanced and represents a rare and positive example of integration between the EU’s agricultural and health policies. By proposing to increase the percentage rate of the deduction for subsidies paid to tobacco growers and releasing additional funding of over EUR 81 million for anti-smoking campaigns, the report manages to satisfy both camps with regard to certain sensitive areas.

Het verslag is uiterst evenwicht en is een zeldzaam en positief voorbeeld van de integratie van het landbouw- en gezondheidsbeleid van de EU. Door voor te stellen het percentage van de vermindering van subsidies aan tabakstelers te verhogen en nieuwe middelen van ruim 81 miljoen euro vrij te maken voor campagnes tegen het roken, slaagt het verslag erin beide partijen tevreden te stellen op sommige gevoelige gebieden.


For this same reason an amendment has also been tabled for the purpose of ensuring that Parliament is duly informed of changes in the state of fish resources in the area, of any resource-conservation and resource-management measures adopted, of scientific reports drawn up and of exploratory campaigns conducted for the purpose of stock evaluation with a view to establishing the state of and trends in resources.

Om dezelfde reden heeft de rapporteur ook een amendement ingediend dat ervoor moet zorgen dat het EP terdege geïnformeerd wordt over de evolutie van de visbestanden in het gebied, over de maatregelen die worden genomen ten aanzien van het beheer en de instandhouding van deze bestanden, over de wetenschappelijke adviezen die worden opgesteld en over de experimentele visserijcampagnes.


The European Economic and Social Committee reaffirms its support for the Lisbon Strategy but insists that the Union and its member states must be seen to be delivering on their commitments. The Committee is convinced that the Lisbon Strategy is the best possible guarantee of the Union's future economic prosperity and social, environmental and cultural well-being, yet it has singularly failed to capture the public imagination in the way that, for example, the "1992" campaign to create the Single Market managed to do.

Het Comité staat nog steeds achter de Lissabonstrategie, maar hamert erop dat de EU en de lidstaten hun beloften moeten waarmaken. Het Comité is ervan overtuigd dat de Lissabonstrategie de beste garantie is voor economische welvaart, sociale en culturele bloei en een gezond milieu in Europa. Toch blijkt dat het publiek zich in het geheel niet aangesproken voelt door deze strategie, terwijl men er in 1992 met de campagne voor de interne markt wel in geslaagd is belangstelling te wekken.


w