69 Im Übrigen hat das Gericht in Randnummer 32 des angefochtenen Urteils zutreffend darauf hingewiesen, dass „das mögliche Interesse von Wettbewerbern des Anm
elders einer in der Darstellung der Ware bestehenden dreidimensionalen Marke daran, Fo
rm und Muster ihrer eigenen Waren frei wählen zu können, als Grund für eine Ablehnung der Eintragung
einer solchen Marke oder als Beurteilungskriterium für die Unterschei
...[+++]dungskraft dieser Marke allein nicht ausreicht“.
69 Bovendien zij vastgesteld dat het Gerecht in punt 32 van het bestreden arrest terecht heeft opgemerkt dat „het belang dat concurrenten van de aanvrager van een driedimensionaal merk bestaande uit de aanbiedingsvorm van een waar, kunnen hebben bij de vrije keuze van de vorm en het dessin van hun eigen waren, op zichzelf geen grond is die een weigering tot inschrijving van een dergelijk merk kan rechtvaardigen, en evenmin een criterium dat op zichzelf volstaat om het onderscheidend vermogen van dat merk te beoordelen”.