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CCME
Churches' Commission for Migrants in Europe
Churches' Committee for Migrants in Europe
Churches' Committee on Migrant Workers in Europe
Create a business framework for a tourist destination
Develop tourism destinations
Develop tourist destinations
Europe
Freight at destination
Freight at risk
Freight collect
Freight forward
Freight paid at destination
Freight payable at destination
No report destination given
O & D survey
O-D study
OD survey
Origin and destination study
Origin and destination survey
Origin-destination study
Origin-destination survey
Origin-destination traffic survey
Russian federation - Europe
Travel for research purposes

Traduction de «‘destination europe » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
collaborate with other stakeholders to promote destinations | organise stakeholders' efforts to achieve destination promotion | coordinate efforts of stakeholders for destination promotion | coordinate efforts of stakeholders to promote destinations

promouvoir les destinations en coordonnant les efforts des parties prenantes | travailler en partenariat pour promouvoir les destinations | collaborer pour promouvoir les destinations | coordonner les efforts des parties prenantes en ce qui concerne la promotion des destinations


build a marketing strategy plan for destination management | build a strategic marketing plan to manage destinations | build a strategic marketing plan for destination management | create a business framework for a tourist destination

concevoir un plan de marketing stratégique pour gérer les destinations touristiques | élaborer un plan de marketing stratégique pour la gestion des destinations | concevoir un plan de marketing stratégique pour la gestion des destinations | mettre au point un plan de marketing stratégique pour gérer les destinations touristiques


No report destination given

pas de la destination du rapport indiquée


origin and destination survey [ origin-destination survey | OD survey | O & D survey | origin and destination study | origin-destination study | O-D study ]

enquête origine-destination [ enquête O-D | étude origine-destination ]


develop tourist destinations | travel for research purposes | develop tourism destinations | research tourism destinations to increase product knowledge

développer les services d’ingénierie touristique | étendre la gamme de services d’ingénierie touristique | développer les services de promotion des destinations | développer les services de promotion touristique


O & D survey | origin and destination study | origin-destination survey | origin-destination traffic survey

enquête origine-destination | étude origine-destination


freight at destination [ freight paid at destination | freight payable at destination | freight at risk | freight forward | freight collect ]

fret payable à destination


Churches' Commission for Migrants in Europe [ CCME | Churches' Committee for Migrants in Europe | Churches' Committee on Migrant Workers in Europe | Churches' Committee on Migrant Workers in Western Europe ]

Commission des Églises auprès des migrants en Europe [ Comité des Églises auprès des migrants en Europe | Comité des Églises auprès des travailleurs migrants en Europe | Comité des Églises auprès des travailleurs migrants en Europe occidentale ]


Russian federation - Europe

Fédération de Russie - Europe


TRADUCTIONS EN CONTEXTE
International information and promotion campaigns at EU level have, to date, been organised through traditional means such as participation in international student fairs under the Study in Europe banner, the Study in Europe and Destination Europe[25] websites and communication tools, a series of European Higher Education Fairs in Asia and Latin America and activities within the scope of the Erasmus Mundus programme.

Les campagnes internationales d’information et de promotion à l'échelle de l’UE ont jusqu'à présent revêtu des formes classiques, telles que la participation à des foires internationales destinées aux étudiants sous la bannière de «Study in Europe», les sites internet et les instruments de communication de «Study in Europe» et «Destination Europe»[25], une série de foires de l’enseignement supérieur européen organisées en Asie et en Amérique du Sud, ainsi que des activités menées dans le cadre du programme Erasmus Mundus.


20. Strongly encourages the Commission, in cooperation with the European Travel Commission (ETC), which brings together the national tourism organisations, to continue and deepen the promotion of Europe as the world’s top tourist destination under the umbrella of a common European approach; calls in particular for the implementation of the long-term strategy launched by the Commission and the ETC in February 2014, ‘Destination Europe 2020’, which includes a set of marketing, branding and promotion actions for Europe as a tourist destination;

20. encourage vivement la Commission, en coopération avec la Commission européenne du tourisme (CET), qui regroupe les organisations nationales de tourisme, à poursuivre et à approfondir la promotion de l'Europe en tant que première destination touristique mondiale dans le cadre d'une approche européenne commune; demande notamment la mise en œuvre de la stratégie à long terme lancée en février 2014 par la Commission et le CET et intitulée "Destination Europe 2020", qui comporte une série d'actions de marketing, de valorisation de la marque et de promotio ...[+++]


20. Strongly encourages the Commission, in cooperation with the European Travel Commission (ETC), which brings together the national tourism organisations, to continue and deepen the promotion of Europe as the world’s top tourist destination under the umbrella of a common European approach; calls in particular for the implementation of the long-term strategy launched by the Commission and the ETC in February 2014, ‘Destination Europe 2020’, which includes a set of marketing, branding and promotion actions for Europe as a tourist destination;

20. encourage vivement la Commission, en coopération avec la Commission européenne du tourisme (CET), qui regroupe les organisations nationales de tourisme, à poursuivre et à approfondir la promotion de l'Europe en tant que première destination touristique mondiale dans le cadre d'une approche européenne commune; demande notamment la mise en œuvre de la stratégie à long terme lancée en février 2014 par la Commission et le CET et intitulée "Destination Europe 2020", qui comporte une série d'actions de marketing, de valorisation de la marque et de promotio ...[+++]


20. Strongly encourages the Commission, in cooperation with the European Travel Commission (ETC), which brings together the national tourism organisations, to continue and deepen the promotion of Europe as the world’s top tourist destination under the umbrella of a common European approach; calls in particular for the implementation of the long-term strategy launched by the Commission and the ETC in February 2014, ‘Destination Europe 2020’, which includes a set of marketing, branding and promotion actions for Europe as a tourist destination;

20. encourage vivement la Commission, en coopération avec la Commission européenne du tourisme (CET), qui regroupe les organisations nationales de tourisme, à poursuivre et à approfondir la promotion de l'Europe en tant que première destination touristique mondiale dans le cadre d'une approche européenne commune; demande notamment la mise en œuvre de la stratégie à long terme lancée en février 2014 par la Commission et le CET et intitulée "Destination Europe 2020", qui comporte une série d'actions de marketing, de valorisation de la marque et de promotio ...[+++]


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38. Recommends a uniform, simplified communication strategy to identify Europe as a unique destination. and welcomes, therefore, the Destination Europe 2020 initiative for the creation of a European portal introducing Member States’ national websites; further recommends the creation of multilingual portals for local destinations that are outside the big cities and give visibility to products involving the cultural and industrial heritage;

38. recommande une stratégie de communication uniforme et simplifiée visant à promouvoir l'Europe en tant que destination unique, et accueille favorablement l'initiative "Destination Europe 2020" pour la création d'un portail européen rassemblant les sites nationaux des États membres; recommande par ailleurs de créer des portails multilingues pour les destinations locales situées en dehors des grandes villes et de mettre en valeur les produits conciliant patrimoine culturel et industriel;


supporting the creation of a ‘Europe brand’, in close cooperation with EU countries, complementing their promotional efforts, so as to enable European destinations to better stand out when compared to other international tourist destinations.

soutenant la création d’une «marque Europe», en étroite coopération avec les pays de l’UE, qui complète les efforts promotionnels, de manière à permettre aux destinations européennes de se démarquer par rapport aux autres destinations touristiques internationales.


Communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions — Europe, the world’s No 1 tourist destination — a new political framework for tourism in Europe (COM(2010) 352 final, 30.6.2010)

Communication de la Commission au Parlement européen, au Conseil, au Comité économique et social européen et au Comité des régions – L'Europe, première destination touristique au monde – un nouveau cadre politique pour le tourisme européen [COM(2010) 352 final, 30.6.2010]


European Commission communication (COM(2010) 352 final) — Europe, the world’s No 1 tourist destination — a new political framework for tourism in Europe

Communication [COM(2010) 352 final] de la Commission européenne – L’Europe, première destination touristique au monde – un nouveau cadre politique pour le tourisme européen


In that context, Horizon 2020 should contribute to achieving the ERA, encouraging the development of framework conditions to help European researchers to remain in or to return to Europe, attract researchers from around the world and make Europe a more attractive destination for the best researchers.

Dans ce contexte, Horizon 2020 devrait contribuer à la réalisation de l'EER, encourager l'élaboration de conditions-cadres pour aider les chercheurs européens à rester ou revenir en Europe, attirer des chercheurs du monde entier et améliorer l'attrait de l'Europe pour les meilleurs chercheurs.


21. Calls on the Commission to assess, in close cooperation with Member States and national actors in the sector, what innovative actions they can take in order to promote ad hoc European holiday packages during major historic, cultural and sporting events that certain Member States will be hosting in the next few years, such as the Olympic Games, the Universal Expositions and others, with a view to promoting destination ‘Europe’ with all its rich diversity; takes the view that European and international events of different kinds sho ...[+++]

21. invite la Commission à étudier, en étroite collaboration avec les États membres et les acteurs nationaux de ce secteur, des actions innovantes destinées à promouvoir des vacances à forfait à caractère paneuropéen à l'occasion des grandes manifestations historiques, culturelles et sportives que certains États membres accueilleront au cours des prochaines années, comme les Jeux olympiques ou l'Exposition universelle, afin de mettre en valeur la «destination Europe» dans toute sa diversité et sa richesse; estime que ces événements d'envergure européenne et internationale devraient être promus e ...[+++]


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