Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advise on learning methods
Advises on learning methods
Ascertain learning disorders
Confer on learning methods
Do you know what I've always wanted to be?
I abide by what I said
I am well aware of what I am doing
Identify learning disorder
Identify learning disorders
Identifying learning disorders
Make recommendations on learning methods
Montessori learning equipment
Montessori learning implements
Montessori learning instruments
Montessori learning tools
WYSIMOLWYG
WYSIWIG
What You See Is More Or Less What You Get
What You See Is What You Get
What you see is what you get
Wysiwyg

Traduction de «what i learned » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
I abide by what I said

je m'en tiens à ce que j'ai dit


I am well aware of what I am doing

je sais parfaitement ce que je fais


Do you know what I've always wanted to be?

Sais-tu ce que je pourrais faire?


What You See Is What You Get | Wysiwyg [Abbr.]

ce que vous voyez, c'est ce que vous obtenez | tel écran, tel écrit


what you see is what you get | WYSIWIG [Abbr.]

tel écran-tel écrit | tel-tel


What You See Is More Or Less What You Get | WYSIMOLWYG [Abbr.]

WYSIMOLWYG [Abbr.]


advises on learning methods | make recommendations on learning methods | advise on learning methods | confer on learning methods

conseiller des méthodes pédagogiques | recommander des méthodes d'apprentissage


identify learning disorder | identifying learning disorders | ascertain learning disorders | identify learning disorders

celer des troubles de l'apprentissage


Montessori learning implements | Montessori learning tools | Montessori learning equipment | Montessori learning instruments

matériel pédagogique de Montessori


Definition: A disorder characterized by impairment of memory, learning difficulties, and reduced ability to concentrate on a task for more than brief periods. There is often a marked feeling of mental fatigue when mental tasks are attempted, and new learning is found to be subjectively difficult even when objectively successful. None of these symptoms is so severe that a diagnosis of either dementia (F00-F03) or delirium (F05.-) can be made. This diagnosis should be made only in association with a specified physical disorder, and shou ...[+++]

Définition: Trouble caractérisé par une altération de la mémoire, des difficultés d'apprentissage et une réduction de la capacité à se concentrer sur une tâche, sauf pendant des périodes de courte durée. Le sujet éprouve souvent une fatigue mentale accentuée quand il fait des efforts mentaux, et un nouvel apprentissage peut être subjectivement difficile même quand il est objectivement réussi. Aucun de ces symptômes ne présente une sévérité suffisante pour justifier un diagnostic de démence (F00-F03) ou de delirium (F05.-). Ce diagnostic ne doit être fait qu'en présence d'un trouble somatique spécifié; il ne doit pas être fait en présenc ...[+++]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Students increasingly expect to choose what they learn, how they learn and when they learn, according to their individual needs and interests.

De plus en plus, les étudiants veulent choisir ce qu’ils apprennent, la façon dont ils apprennent et le moment où ils apprennent, en fonction de leurs besoins et intérêts particuliers.


The quality and the relevance of what people learn are now centre-stage.

Désormais, la qualité et la pertinence de ce que les gens apprennent occupent le devant de la scène.


What we learn in formal settings (schools, colleges, training centres etc) is only one part of acquiring skills.

Ce que nous apprenons dans les cadres formels (écoles, établissements d'enseignement supérieur, centres de formation, etc.) n'est qu'une facette de l'acquisition des compétences.


Element 3: Follow up: In order to consolidate the acquired skills and/or to close remaining gaps, follow-up visits to the recipient countries will be made to assess how the participants are making use of what was learned at the training sessions under Element 2.

Élément 3: suivi. Afin de consolider les compétences acquises et/ou de combler les lacunes restantes, des visites de suivi auront lieu dans les pays destinataires afin d'évaluer la manière dont les participants utilisent ce qu'ils ont appris lors des sessions de formation relevant de l'élément 2.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
What young people from the countries of the Western Balkans know about Europe, or America for that matter, today is what they learn from the internet and television.

Tout ce que les jeunes gens des pays des Balkans occidentaux savent de l’Europe ou de l’Amérique vient de ce qu’ils apprennent sur l’internet et à la télévision.


What young people from the countries of the Western Balkans know about Europe, or America for that matter, today is what they learn from the internet and television.

Tout ce que les jeunes gens des pays des Balkans occidentaux savent de l’Europe ou de l’Amérique vient de ce qu’ils apprennent sur l’internet et à la télévision.


We should be aiming at enabling every student in Europe to participate in the Erasmus programme, which represents the big opportunity for young people, for the experience of studying in different Member States will make real Europeans of them; they will derive lifelong benefit from what they learn there and, of course, carry it over into their circles of friends and acquaintances and into working life.

Nous devons veiller à ce que chaque étudiant en Europe puisse participer au programme Erasmus, lequel représente une grande opportunité pour les jeunes, car l’expérience des études dans différents États membres fera d’eux de véritables Européens.


It would be very positive if this could be a common subject in all the schools in all the Member States, and also if we could promote student exchanges more so that what they learn they learn in situ.

Il serait très positif que ces éléments constituent un sujet commun dans toutes les écoles de l’ensemble de États membres et que nous puissions promouvoir davantage les échanges d’étudiants, pour que ceux-ci apprennent in situ ce qu’ils assimilent.


It would be very positive if this could be a common subject in all the schools in all the Member States, and also if we could promote student exchanges more so that what they learn they learn in situ .

Il serait très positif que ces éléments constituent un sujet commun dans toutes les écoles de l’ensemble de États membres et que nous puissions promouvoir davantage les échanges d’étudiants, pour que ceux-ci apprennent in situ ce qu’ils assimilent.


(17) bearing in mind the importance, for effective inter-force co-operation, of consistency in what is learned from training.

(17) tenant compte de l'importance que revêt, aux fins d'une coopération interforces efficace, la cohérence pour ce qui est des connaissances acquises dans le cadre de la formation.


w