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Answer an emergency call
Answer emergency calls
Arrange objective assessments of calls
Bear call spread
Bearish call spread
Bearish vertical call spread
Call bear spread
Call rates
Carry out evaluation forms of calls
Communications tariff
Communications tariff system
Complete an evaluation form of a call
Complete evaluation forms of calls
Completing evaluation forms of calls
Cost of calls
Cost of phone calls
Cost of telephone calls
Electoral turnout
Percentage turnout
Phone call rates
Pick up emergency calls
Polling rate
Price of calls
Price of phone calls
Price of telephone calls
Provide an objective assessment of a call
Provide objective assessments of calls
Providing objective assessments of calls
Telecommunications tariffs
Telephone call rates
Telephone charges
Transmissions tariff
Turnout of voters
Turnout rate
Vertical bear call spread
Voter poll
Voter registration campaign
Voter registration drive
Voter survey
Voter turnout
Voter turnout rate
Voters
Voting behaviour
Voting intentions
We're just a phone call away!

Traduction de «we're calling voter » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
turnout of voters [ voters | Voting behaviour(STW) ]

participation électorale [ votants ]


voting intentions [ voter poll | voter survey ]

intention de vote [ enquête électorale | sondage électoral ]


electoral turnout | percentage turnout | polling rate | turnout rate | voter turnout | voter turnout rate

taux de participation électorale


voter registration campaign | voter registration drive

campagne d'enregistrement des électeurs


telephone charges [ call rates | communications tariff | communications tariff system | cost of calls | cost of phone calls | cost of telephone calls | phone call rates | price of calls | price of phone calls | price of telephone calls | telephone call rates | transmissions tariff | Telecommunications tariffs(ECLAS) ]

tarif des communications [ prix de la communication téléphonique | prix des appels téléphoniques | prix des communications | tarif des transmissions | tarification des communications ]


bear call spread | bearish call spread | bearish vertical call spread | call bear spread | vertical bear call spread

bear call spread | écart baissier à base de calls | écart sur calls à la baisse | opération mixte à la baisse avec des options call | opération mixte baissière avec des options call | spread baissier avec des options call | vertical bear call spread


answer an emergency call | handle emergeny calls, take emergency calls | answer emergency calls | pick up emergency calls

répondre à des appels d’urgence


complete an evaluation form of a call | completing evaluation forms of calls | carry out evaluation forms of calls | complete evaluation forms of calls

remplir des formulaires d'évaluation des appels


arrange objective assessments of calls | providing objective assessments of calls | provide an objective assessment of a call | provide objective assessments of calls

fournir des évaluations objectives sur les appels


We're just a phone call away!

Il suffit de nous téléphoner!
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
For my book The Voting Wars, I could not find a single case in the last generation where it's even remotely possible that impersonation fraud.[what we're calling voter fraud].without the collusion of election officials was responsible for changing an election.

Pour mon livre, The Voting Wars, je n'ai pas réussi à trouver un seul cas au cours de la dernière génération où il y avait même l'ombre d'un doute qu'une fraude fondée sur l'usurpation d'identité [.], [ce que nous appelons une fraude électorale] [.] ait eu un impact sur le résultat d'une élection sans la collusion du personnel électoral.


To clarify, for the record, the terminology on what we're calling the final voters' list—and I stand corrected if I'm wrong—the final voters' list does not actually appear until after the election date because voters, citizens, have the ability to get on the list on voting day.

Je précise que lorsque nous parlons de la liste électorale officielle—sauf erreur de ma part—cette liste n'est publiée qu'après les élections parce que les électeurs ont la possibilité de s'inscrire le jour même du scrutin.


On May 2, 2011, election day, we had close to 1,000 volunteers, scrutineering, getting the vote out, calling voters to vote, and driving food to volunteers.

Le 2 mai 2011, le jour du scrutin, près de 1 000 bénévoles me représentaient pour faire sortir le vote, encourageaient les électeurs à aller voter et livraient des repas à l'équipe de bénévoles.


Clauses 75 through 77 of the bill create a new Part 16.1 of the CEA called “Voter Contact Calling Services” containing sections 348.01 through 348.19 of the Act.

Les articles 75 à 77 du projet de loi ajoutent une nouvelle partie à la LEC, la partie 16.1 « Services d’appels aux électeurs », soit les articles 348.01 à 348.19.


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We always tell our voters that we are calling on behalf of the Conservative Party of Canada and ask them to please support the Conservative candidate.

Nous avons toujours dit à nos électeurs que nous appelions au nom du Parti conservateur et nous leur avons demandé d'accorder leur appui au candidat conservateur.


8. Stresses the need to improve public confidence in the electoral system and democratic structures and calls on the Parliament to speed up the electoral reform by amending the set of laws regulating elections and political party financing, including the draft law on a single voter list and the draft amendments to the law on personal identity cards; underlines the need for the single voter registry to be fully transparent and accountable; insists that these reforms need to be undertaken in line with the long-standing OSCE/ODIHR reco ...[+++]

8. souligne la nécessité de raffermir la confiance du public dans le système électoral et les structures démocratiques, et demande au parlement d'accélérer le processus de réformes électorales en modifiant la série de lois régissant les élections et le financement des partis politiques, y compris le projet de loi relatif à la liste électorale unique et le projet de modification de la loi sur les cartes d'identité personnelles; insiste sur le fait qu'il est essentiel que le registre électoral unique soit pleinement transparent et explicable; tient à rappeler que ces réformes doivent être entreprises conformément aux recommandations émises de longue date par le BIDDH de l'OSCE et de manière totalement transparente, avec la participation de ...[+++]


8. Stresses the need to improve public confidence in the electoral system and democratic structures and calls on the Parliament to speed up the electoral reform by amending the set of laws regulating elections and political party financing, including the draft law on a single voter list and the draft amendments to the law on personal identity cards; underlines the need for the single voter registry to be fully transparent and accountable; insists that these reforms need to be undertaken in line with the long-standing OSCE/ODIHR reco ...[+++]

8. souligne la nécessité de raffermir la confiance du public dans le système électoral et les structures démocratiques, et demande au parlement d'accélérer le processus de réformes électorales en modifiant la série de lois régissant les élections et le financement des partis politiques, y compris le projet de loi relatif à la liste électorale unique et le projet de modification de la loi sur les cartes d'identité personnelles; insiste sur le fait qu'il est essentiel que le registre électoral unique soit pleinement transparent et explicable; tient à rappeler que ces réformes doivent être entreprises conformément aux recommandations émises de longue date par le BIDDH de l'OSCE et de manière totalement transparente, avec la participation de ...[+++]


13. Takes note of the long-standing issue of voters´ lists and regrets that election stakeholders and domestic observers alleged that incomplete voters´ data, errors, and records of deceased persons, combined with the use of supplementary lists, left room for election fraud in previous elections; understands that work to create a centralised electronic voter register has begun since 2008 and therefore calls on the Central Election Commission to ensure that these practices will be avoided during the upcoming elections;

13. prend note du problème des listes électorales, qui perdure, et déplore que, selon les participants aux élections et les observateurs nationaux, la fraude électorale ait été facilitée lors des élections précédentes par des données incomplètes sur les électeurs, des erreurs et la présence de personnes décédées sur les listes, combinées à l'utilisation de listes supplémentaires; croit savoir que la création d'un registre centralisé électronique électoral a été entreprise en 2008 et demande dès lors à la commission électorale centrale de veiller à ce que de telles pratiques soient évitées lors des prochaines élections;


7. Deplores the fact that there is still no functional voters' list which could serve also as a basis for future district, village or municipal elections, and calls on the future authorities to conduct a census or a civil registration to be combined with a totally new voter registration procedure; calls on the Commission and the Member States to offer technical and financial support for this if requested;

7. déplore qu'il n'existe toujours pas de liste d'électeurs fonctionnelle, qui pourrait également servir de base pour de futures élections au niveau des districts, des villages ou des communes, et invite les futures autorités à organiser un recensement ou un enregistrement civil devant être combiné avec un enregistrement totalement renouvelé des électeurs; demande à la Commission et aux États membres de proposer leur soutien technique et financier, s'il est souhaité;


4. Calls upon the Member States to discuss the possibility of drawing up a European voter's card common to all the EU countries which - on the basis of each voter's nationality and principal place of residence - would indicate and detail all the elections in which voters were entitled and required to vote; such an initiative would make EU citizenship easier to comprehend;

4. demande aux États membres de débattre de la possibilité de créer une carte européenne d'électeur, commune à l'ensemble des États membres de l'Union européenne, mentionnant et détaillant, en fonction du lieu de résidence principale et de la nationalité de chaque électeur, l'ensemble des élections pour lesquelles il a le droit et le devoir de voter, estimant que pareille initiative favoriserait la lisibilité de la citoyenneté de l'Union;


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