Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
An Act respecting Brands and Brand Inspection
Application of various lifting methods
Apply various lifting techniques
Applying of various lifting techniques
Applying various lifting techniques
Brand building
Brand development
Brand leader
Brand strategy
Branding
Branding strategy
Coordinate an order from various suppliers
Coordinate orders from various suppliers
Coordination of orders from various suppliers
Distribution brand
Distributor's brand
Distributor's brand name
Flagship brand
House brand
Keep updated on innovation in various business fields
Leading brand
Middleman's brand
Own brand
Own label
Preserve orders from various suppliers
Private brand
Private label
Retailer brand
Retailer's brand name
Stay current on innovations in various business fields
Store brand
The Brand and Brand Inspection Act
Top brand

Traduction de «various brands » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
coordination of orders from various suppliers | preserve orders from various suppliers | coordinate an order from various suppliers | coordinate orders from various suppliers

coordonner les commandes de différents fournisseurs


application of various lifting methods | applying various lifting techniques | apply various lifting techniques | applying of various lifting techniques

appliquer différentes techniques de levage


keep updated on innovation in various business fields | keeping updated on innovations in various business fields | keep updated on innovations in various business fields | stay current on innovations in various business fields

se tenir au courant d'innovations dans divers secteurs économiques


private brand | distributor's brand | distribution brand | private label | store brand | house brand | middleman's brand | own brand | distributor's brand name | retailer's brand name

marque de distributeur | MDD | marque de détaillant | MDD | marque propre | marque maison | marque de distribution | MDD | marque privée


brand strategy | branding strategy | brand building | brand development | branding

stratégie de marque | valorisation de la marque


private brand [ private label | store brand | own brand | own label | retailer brand | house brand ]

marque de distributeur [ MDD | marque maison | marque propre | marque privée ]


A rare medullar disease defined as a development of a fluid-filled cavity or syrinx within the spinal cord due to blockage of cerebrospinal fluid circulation (for example due to basal arachnoiditis, meningeal carcinomatosis, various mass lesions), sp

syringomyélie secondaire


The Brand and Brand Inspection Act [ An Act respecting Brands and Brand Inspection ]

The Brand and Brand Inspection Act [ An Act respecting Brands and Brand Inspection ]


flagship brand | brand leader | leading brand | top brand

marque phare | marque vedette | marque leader


brand strategy [ branding | brand building | brand development ]

stratégie de marque [ valorisation de la marque | branding ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
AMS stressed that the Land acted not only as the co-owner of the airport's operator, with a direct interest in the enhancement of its brand image and revenues, but also as the authority entrusted with the task of promoting tourism and business opportunities in Land Rhineland-Palatinate through various means including, in particular, advertising.

AMS a souligné que le Land avait agi non seulement en tant que copropriétaire de l'opérateur de l'aéroport, avec un intérêt direct pour l'amélioration de son image de marque et de ses recettes, mais aussi en tant qu'autorité chargée de promouvoir le tourisme et les possibilités d'affaires dans le Land de Rhénanie-Palatinat par divers moyens, dont la publicité.


According to the study of 31 January 2014, the capacity for producing lasting benefits depends on various factors ‘including greater prominence and a stronger brand, alongside network externalities and repeat passengers’, although no details are given about these factors.

Cette capacité à produire des retombées positives durables résulte selon l'étude du 31 janvier 2014 d'une série de facteurs, «dont une plus grande notoriété et une marque plus forte ainsi que des externalités de réseau et des passagers récurrents», sans plus de précision à cet égard.


Therefore, the various brands and categories should be identifiable electronically and for newly issued card-based payment instruments visibly on the device.

Par conséquent, les diverses marques et catégories devraient pouvoir être identifiées par voie électronique et, pour les instruments de paiement liés à une carte récemment émis, de manière visible sur l'instrument.


Therefore, the various brands and categories should be identifiable electronically and for newly issued card-based payment instruments visibly on the device.

Par conséquent, les diverses marques et catégories devraient pouvoir être identifiées par voie électronique et, pour les instruments de paiement liés à une carte récemment émis, de manière visible sur l'instrument.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
9. Considers that regional quality branding must help to preserve the image of Europe as a high-quality destination for tourism, on the basis of various fields of regional tourism, such as agri-tourism, rural tourism, ecotourism and gastro-tourism, as well as industrial, historical, natural and cultural heritage, and also including cycle routes to be combined with public transport; stresses that there is currently no European brand for services linked to a particular location which can enable customers to identify quality tourist pro ...[+++]

9. considère que la marque de qualité régionale doit contribuer à promouvoir l'image de l'Europe comme une destination touristique de haute qualité, en s'appuyant sur les différentes composantes du tourisme régional, telles que l'agrotourisme, le tourisme rural, l'éco-tourisme et le tourisme gastronomique, ainsi que le patrimoine industriel, historique, naturel et culturel, y compris les pistes cyclables, en combinaison avec les transports publics; souligne qu'il n'existe pas de marque européenne pour le secteur des services qui soit liée au territoire et qui permette au consommateur de reconnaître un produit touristique de qualité; recommande à cet égard de contribuer au lancement de dynamiques de qualité ...[+++]


10. Considers that initiatives such as the EDEN (European Destinations of Excellence) network promote competitiveness, help to bring about sustainable and high-quality tourism in a region, thanks to the potential of micro- and small undertakings, and contribute to the involvement of local institutions, the establishment of partnerships and the diversification of participants in the creation of the regional quality brand; calls on the Commission to include various forms of tourism involving rural activities in related measures and pro ...[+++]

10. estime que des initiatives telles que les destinations européennes d'excellence (le réseau EDEN) stimulent la compétitivité, favorisent l'émergence d'un tourisme durable et de qualité dans une région, grâce au potentiel des microentreprises et des petites entreprises, et contribuent au développement local, à la mise en place de partenariats et à la diversification des acteurs impliqués dans la formation de la marque de qualité régionale; invite la Commission à inclure les différentes formes de tourisme liées aux activités rurales dans des actions et programmes connexes tels qu'EDEN, Calypso, etc.; relève qu'il est nécessaire de sou ...[+++]


5. Is of the opinion that regional quality branding, based on a territorial bottom-up approach, promotes cooperation and networks between various local economic actors and socio-professional organisations, thanks to which they develop, improve their products and services, and introduce more environmentally-friendly processes; insists that respect for workers’ rights and consideration of environmental impacts are particularly important aspects for the quality criterion;

5. est d'avis que la marque de qualité régionale, qui s'inscrit dans une démarche territoriale ascendante, favorise la coopération et la mise en réseau de différents acteurs économiques et organismes socioprofessionnels locaux qui, grâce à elle, améliorent la qualité de leurs produits et services et mettent en place des processus plus respectueux de l'environnement; souligne que le respect des droits des travailleurs et la prise en considération de l'incidence sur l'environnement sont des aspects particulièrement importants du critère de qualité;


2. Considers that regional quality branding must help to preserve the image of Europe as a high-quality destination for tourism, on the basis of various fields of regional tourism, such as agri-tourism, rural tourism, ecotourism and gastro-tourism, as well as industrial, historical, natural and cultural heritage, and also including cycle routes to be combined with public transport;

2. considère que la marque de qualité régionale doit contribuer à promouvoir l'image de l'Europe comme une destination touristique de haute qualité, en s'appuyant sur les différentes composantes du tourisme régional, telles que l'agri-tourisme, le tourisme rural, l'éco-tourisme et le tourisme gastronomique, ainsi que le patrimoine industriel, historique, naturel et culturel, y compris les pistes cyclables, en combinaison avec les transports publics;


9. Emphasises that, according to the findings of various surveys, consumers are concerned on a long-term basis about possible differences in the quality of products with the same brand and packaging which are distributed in the single market; considers that consumers in different Member States do not enjoy access to the same level of quality when buying products with the same brand and packaging in the single market; stresses that discrimination between consumers in any form is unacceptable;

9. souligne que, selon les conclusions de diverses études, les consommateurs sont préoccupés à long terme par les éventuelles différences de qualité entre produits d'une même marque et d'un même emballage distribués au sein du marché unique; estime que les consommateurs d'États membres différents n'ont pas accès à la même qualité lorsqu'ils achètent des produits d'une même marque et d'un même emballage au sein du marché unique; souligne que toute discrimination entre consommateurs est inacceptable;


However, competing brands are also widely sold in shops which are not member of A's selective distribution network. Channels of distribution are various: for instance, brands B and C are sold in most of A's selected shops, but also in other shops providing a high quality service and in hypermarkets.

Toutefois, les marques concurrentes sont aussi très présentes dans des magasins qui ne font pas partie du réseau de distribution sélective de A. Les canaux de distribution sont variés: à titre d'exemple, les marques B et C sont vendues dans la plupart des magasins sélectionnés par A, mais aussi dans d'autres magasins offrant un niveau de service élevé et dans des hypermarchés.


w