Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Acute angle type exit taxiway
Fast turn-off
High speed cutoff
High speed exit
High speed steel
High speed taxiway
High speed turn off
High speed turnoff
High-speed cutting-steel
High-speed exit
High-speed exit taxiway
High-speed steel
High-speed tool steel
High-speed tool-steel
High-speed turn-off
High-speed turn-off taxiway
Long radius exit
Rapid exit taxiway
Rapid steel
TSR
Tip speed ratio
Tip speed to wind speed ratio
Tip-speed ratio
Tip-speed-to-wind-speed ratio
Turnoff taxiway

Traduction de «typing at speed » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
high-speed exit taxiway [ rapid exit taxiway | high-speed turn-off taxiway | high speed exit | high speed taxiway | high-speed exit | high speed turnoff | high speed turn off | high-speed turn-off | long radius exit | turnoff taxiway | high speed cutoff | fast turn-off | acute angle type exit taxiway ]

voie de sortie rapide [ sortie de piste à grande vitesse | voie de sortie à grande vitesse | sortie à grande vitesse ]


tip speed ratio [ TSR | tip-speed ratio | tip speed to wind speed ratio | tip-speed-to-wind-speed ratio ]

rapport de vitesse en bout de pale [ rapport de vitesses en bout de pale | paramètre de fonctionnement | coefficient de vitesse périphérique | quotient vitesse de l'extrémité de la pale par la vitesse du vent | paramètre de vitesse ]


high-speed steel [ high speed steel | high-speed tool steel | rapid steel | high-speed cutting-steel | high-speed tool-steel ]

acier rapide [ acier à coupe rapide ]
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
258 (1) The master of a high-speed craft, other than an air cushion vessel, and any officer having an operational role on the high-speed craft who may be called on to operate the craft, shall hold, in addition to the certificates and endorsements required by Division 2, a High-Speed Craft (HSC) Type Rating certificate applicable to the type of vessel and the route that the vessel follows.

258 (1) Le capitaine d’un engin à grande vitesse, autre qu’un aéroglisseur, et tout officier ayant un rôle opérationnel à bord de l’engin à grande vitesse et pouvant être appelé à prendre les commandes de l’engin, doivent être titulaires, en plus des brevets et des visas exigés par la section 2 , d’un brevet de qualification de type qui est applicable à ce type d’engin et à la route qu’il emprunte.


261. The engineers employed on board a high-speed craft other than an air cushion vessel shall hold the certificates and endorsements required by Division 2 and, if they may be called on to operate the high-speed craft, a High-Speed Craft (HSC) Type Rating certificate.

261. Les officiers mécaniciens employés à bord d’un engin à grande vitesse autre qu’un aéroglisseur doivent être titulaires des brevets et visas exigés par la section 2 et, s’ils peuvent être appelés à prendre les commandes de l’engin, d’un brevet de qualification de type d’engin à grande vitesse.


255. In addition to complying with the requirements of section 205, the master shall ensure that all crew members on board a high-speed craft possess a training testimonial indicating that they have received the type rating training specified in sections 18.3.3.6 to 18.3.3.12 of the HSC Code applicable to the type of vessel and the route that the vessel follows.

255. En plus de se conformer aux exigences de l’article 205, le capitaine veille à ce que tous les membres de l’équipage à bord d’un engin à grande vitesse possèdent une attestation de formation indiquant qu’ils ont reçu la formation sur la qualification de type précisée aux articles 18.3.3.6 à 18.3.3.12 du Recueil HSC qui est applicable au type d’engin utilisé et à la route qu’il emprunte.


(Return tabled) Question No. 130 Mr. Francis Scarpaleggia: With regard to rail safety in Canada: (a) for the period of 2006-2012, which railways were permitted to operate with a single operator; (b) for the period of 2006-2012, which railways had permission to leave trains unattended for limited periods of time on main lines with or without an idling locomotive(s); (c) for the period of 2006-2012, which railways had permission to leave trains unattended for limited periods of time on side lines with or without an idling locomotive(s ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 130 M. Francis Scarpaleggia: En ce qui concerne la sécurité ferroviaire au Canada: a) pour la période 2006-2012, quels chemins de fer ont été autorisés à fonctionner avec un seul exploitant; b) pour la période 2006-2012, quels chemins de fer avaient la permission de laisser les trains sans surveillance pour des périodes limitées sur les lignes principales, avec ou sans locomotive fonctionnant au ralenti; c) pour la période 2006-2012, quels chemins de fer avaient la permission de laisser les trains sans surveillance p ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Research, commercialization and then any type of break to speed up the recapitalization, to speed up the retooling of industry would be hugely beneficial.

La recherche, la commercialisation et l'offre d'avantages financiers, quels qu'ils soient, pour accélérer le rééquipement de l'industrie seront extrêmement bénéfiques.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'typing at speed' ->

Date index: 2021-11-08
w