Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Federal Government Internet Survey - Top-Line Results
Natural listings
Organic listings
Organic results
Organic search results
Retrieval outcome
Retrieval results
SERP
Search engine ranking page
Search engine ranking position
Search engine results page
Search outcome
Search result

Vertaling van "top search result " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
search engine results page | SERP | search engine ranking position | search engine ranking page

page de résultats d'un moteur de recherche | page de résultats de recherche | page de résultats | SERP


organic search results | organic results | organic listings | natural listings

résultats organiques | résultats naturels


retrieval outcome | retrieval results | search outcome

résultat de la recherche documentaire


In Search of Results : Performance Management Practices in 10 OECD Countries

En quête de résultats : Pratiques de gestion des performances dans dix pays de l'OCDE




Federal Government Internet Survey - Top-Line Results

Sondage sur les sites Internet du gouvernement fédéral - Faits saillants
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Appearance in Google's search results impacts on user clicks/traffic: Real-world consumer behaviour, surveys and eye-tracking studies demonstrate that consumers generally click far more on search results at or near the top of the first search results page than on results lower down the first page, or on subsequent pages, where rival comparison shopping services were most often found after demotion. a) In fact, even on desktops, the ten highest-ranking generic search results on page 1 together generally receive approximately 95% of all clicks on generic search results (with the top search result receiving about 35% of all the clicks).

L'apparition dans les résultats de recherche de Google influe sur les clics d'utilisateurs/le trafic: le comportement réel des consommateurs, des enquêtes et des études oculométriques montrent que les consommateurs cliquent généralement beaucoup plus sur des résultats de recherche figurant en haut ou dans la première partie de la première page de résultats de recherche que sur les résultats situés plus bas sur la première page, ou sur les pages suivantes, où les services de comparaison concurrents se trouvaient la plupart du temps après rétrogradation. a) De fait, même sur les ordinateurs de bureau, les dix premiers résultats de recherch ...[+++]


Google has systematically given prominent placement to its own comparison shopping service: when a consumer enters a query into the Google search engine in relation to which Google's comparison shopping service wants to show results, these are displayed at or near the top of the search results. Google has demoted rival comparison shopping services in its search results: rival comparison shopping services appear in Google's search results on the basis of Google's generic search algorithms.

Google a toujours accordé une position de premier plan à son propre service de comparaison de prix: lorsqu'un consommateur introduit une demande dans le moteur de recherche de Google, pour laquelle le service de comparaison de prix de Google souhaite montrer des résultats, ceux-ci sont affichés en haut ou dans la première partie des résultats de recherche; Google a rétrogradé les services de comparaison de prix concurrents dans ses résultats de recherche: les services concurrents de comparaison de prix apparaissent dans les résultats de recherche de Google sur la base des algorithmes de recherche générique de Google.


Even on a desktop, the ten highest-ranking generic search results on page 1 together generally receive approximately 95% of all clicks on generic search results (with the top result receiving about 35% of all the clicks).

Même sur un ordinateur de bureau, les dix premiers résultats de recherche générique sur la page 1 reçoivent ensemble généralement 95 % de l'ensemble des clics effectués sur les résultats de recherche générique (le résultat classé en premier recevant près de 35 % de l'ensemble des clics).


Google has systematically given prominent placement to its own comparison shopping service: Google's comparison shopping results are displayed, in a rich format, at the top of the search results, or sometimes in a reserved space on the right-hand side.

Google a systématiquement accordé une position de premier plan à son propre service de comparaison de prix: les résultats de la comparaison de prix de Google sont affichés, dans un format riche, en haut des résultats de recherche, ou parfois dans un espace réservé sur le côté droit.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The pirate sites that are listed at the top of the search results have a combined 8.24 million take-down notices.

L'ensemble de ces sites pirates ont fait l'objet de 8,24 millions d'avis de retrait.


Google's internet search engine provides for two types of results when people are searching for information. These are unpaid search results, which are sometimes also referred to as "natural", "organic" or "algorithmic" search results, and third party advertisements shown at the top and at the right hand side of Google's search results page (so-called paid search results or sponsored links).

Le moteur de recherche Internet de Google fournit deux catégories de résultats lorsqu'un utilisateur recherche une information : des résultats de recherche gratuits, parfois également connus sous le nom de résultats de recherche "naturels", "organiques" ou "algorithmiques", et des publicités pour des tiers qui sont affichées en haut et à droite de la page de résultats (également connues sous le nom de résultats de recherche payants ou de liens sponsorisés).




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'top search result' ->

Date index: 2022-01-06
w