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Apply through-hole technology manually
Applying THT manually
Conference on Productivity Through New Technology
DELTA
Enabling Staff Through Advanced Technology
Manually using THT
Solve problems in gambling through digital means
Solving problems in gambling through digital means
THT
Though hole mounting
Through-hole mounting
Through-hole technology
Thru hole mounting
Using through-hole technology manually
Work out gambling problems through digital means

Vertaling van "through other technological " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
solving problems in gambling through digital means | work out gambling problems through digital means | find a solution to problems in gambling through information technology | solve problems in gambling through digital means

résoudre des problèmes de jeu par des moyens numériques


through-hole mounting | through-hole technology

montage par insertion | montage traversant | insertion


manually using THT | using through-hole technology manually | apply through-hole technology manually | applying THT manually

appliquer manuellement une technologie traversante


Enabling Staff through Information, Technology and Training: Managing the Human Dimension of Change

Habilitation du personnel grâce à l'information, à la technologie et à la formation - gestion des dimensions humaines du changement


Enabling Staff Through Advanced Technology

Système d'habilitation du personnel grâce à la technologie de pointe


Conference on Productivity Through New Technology

Colloque sur la productivité par la nouvelle technologie


though hole mounting | thru hole mounting | through-hole technology | THT

technologie THT | technologie traversante


Supplementary Protocol (Second, Third) to the Agreement of 26 July 1957 between the Austrian Federal Government, of the one part, and the Governments of the Member States of the European Coal and Steel Community and the High Authority of the European Coal and Steel Community, of the other part, on the introduction of through international railway tariffs for the carriage of coal and steel through the territory of the Republic of Austria

Protocole complémentaire (Deuxième, Troisième) à l'accord du 26 juillet 1957 entre le gouvernement fédéral autrichien, d'une part, et les gouvernements des Etats membres de la Communauté européenne du charbon et de l'acier et la Haute Autorité de la CECA/, d'autre part, relatif à l'établissement de tarifs directs internationaux ferroviaires pour les transports de charbon et d'acier en transit par le territoire de la République autrichienne


Agreement between the Austrian Federal Government, of the one part, and the Governments of the Member States of the European Coal and Steel Community and the High Authority of the European Coal and Steel Community, of the other part, on the introduction of through international railway tariffs for the carriage of coal and steel through the territory of the Republic of Austria

Accord entre le Gouvernement fédéral autrichien, d'une part, et les Gouvernements des Etats membres de la Communauté européenne du Charbon et de l'Acier et la Haute Autorité de la Communauté européenne du Charbon et de l'Acier, d'autre part, relatif à l'établissement de tarifs directs internationaux ferroviaires pour les transports de charbon et d'acier en transit par le territoire de la République autrichienne


Developing European Learning through Technological Advance | Development of European Learning through Technological Advance | DELTA [Abbr.]

Développement de l'apprentissage en Europe par l'emploi des technologies avancées | DELTA [Abbr.]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
This will be done through an integrated approach where CO2 emissions of 130g/km are to be delivered through vehicle motor technology and the additional 10 grams through other technological measures and the increased use of bio- fuels[5].

Elle suivra pour ce faire une approche intégrée prévoyant de ramener le niveau des émissions de CO2 à 130g/km par l’amélioration de la technologie des moteurs et de l’abaisser de 10 g/km supplémentaires moyennant d'autres mesures technologiques et le recours accru aux biocarburants[5].


In order to achieve this target, the Commission proposes mandatory reductions of CO2 emissions to 130 g of CO2/km by means of better engine technologies (to be achieved by the automobile manufacturers) and a further reduction of 10 g of CO2/km through other technological improvements (tyre pressure monitoring systems, more effective air-conditioning systems, etc.) and an increased use of biofuels.

Pour l'atteindre, la Commission prévoit de rendre obligatoire la réduction des émissions de CO2 jusqu'à un niveau de 130 g de CO2/km par le biais d'améliorations technologiques des moteurs (obligation pesant sur les constructeurs) et de réduire encore ces émissions de 10 g de CO2/km grâce à d'autres améliorations technologiques (surveillance de la pression des pneus, systèmes de climatisation plus efficaces, etc.) et à un usage accru des biocarburants.


In order to achieve this target, the Commission proposes mandatory reductions of CO2 emissions to 130 g of CO2/km by means of better engine technologies (to be achieved by the automobile manufacturers) and a further reduction of 10 g of CO2/km through other technological improvements (tyre pressure monitoring systems, more effective air-conditioning systems, etc.) and an increased use of biofuels.

Pour l'atteindre, la Commission prévoit de rendre obligatoire la réduction des émissions de CO2 jusqu'à un niveau de 130 g de CO2/km par le biais d'améliorations technologiques des moteurs (obligation pesant sur les constructeurs) et de réduire encore ces émissions de 10 g de CO2/km grâce à d'autres améliorations technologiques (surveillance de la pression des pneus, systèmes de climatisation plus efficaces, etc.) et à un usage accru des biocarburants.


In order to achieve this target, the Commission proposes mandatory reductions of CO2 emissions to 130 g of CO2/km by means of better engine technologies (to be achieved by the automobile manufacturers) and a further reduction of 10 g of CO2/km through other technological improvements (tyre pressure monitoring systems, more effective air-conditioning systems, etc.) and an increased use of biofuels.

Pour l'atteindre, la Commission prévoit de rendre obligatoire la réduction des émissions de CO2 jusqu'à un niveau de 130 g de CO2/km par le biais d'améliorations technologiques des moteurs (obligation pesant sur les constructeurs) et de réduire encore ces émissions de 10 g de CO2/km grâce à d'autres améliorations technologiques (surveillance de la pression des pneus, systèmes de climatisation plus efficaces, etc.) et à un usage accru des biocarburants.


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In order to achieve this target, the Commission proposes mandatory reductions of CO2 emissions to 130 g of CO2/km by means of better engine technologies (to be achieved by the automobile manufacturers) and a further reduction of 10 g of CO2/km through other technological improvements (tyre pressure monitoring systems, more effective air-conditioning systems) and an increased use of biofuels.

Pour l'atteindre, la Commission prévoit de rendre obligatoire la réduction des émissions de CO2 jusqu'à un niveau de 130 g de CO2/km par le biais d'améliorations technologiques des moteurs (obligation pesant sur les constructeurs) et de réduire encore ces émissions de 10 g de CO2/km grâce à d'autres améliorations technologiques (surveillance de la pression des pneus, systèmes de climatisation plus efficaces, etc.) et à un usage accru des biocarburants.


This will be done through an integrated approach where CO2 emissions of 130g/km are to be delivered through vehicle motor technology and the additional 10 grams through other technological measures and the increased use of bio- fuels[5].

Elle suivra pour ce faire une approche intégrée prévoyant de ramener le niveau des émissions de CO2 à 130g/km par l’amélioration de la technologie des moteurs et de l’abaisser de 10 g/km supplémentaires moyennant d'autres mesures technologiques et le recours accru aux biocarburants[5].


In order to achieve this target, the Commission proposes mandatory reductions of CO2 emissions to 130 g of CO2/km by means of better engine technologies (to be achieved by the automobile manufacturers) and a further reduction of 10 g of CO2/km through other technological improvements (tyre pressure monitoring systems, more effective air-conditioning systems, etc.) and an increased use of biofuels.

Pour l'atteindre, la Commission prévoit de rendre obligatoire la réduction des émissions de CO2 jusqu'à un niveau de 130 g de CO2/km par le biais d'améliorations technologiques des moteurs (obligation pesant sur les constructeurs) et de réduire encore ces émissions de 10 g de CO2/km grâce à d'autres améliorations technologiques (surveillance de la pression des pneus, systèmes de climatisation plus efficaces, etc.) et à un usage accru des biocarburants.


- Technological platforms for the developments in the fields of new diagnostic, prevention and therapeutic tools: In the context of preventing and treating diseases, the objectives are to foster academic and industrial collaboration through technological platforms where multidisciplinary approaches using cutting edge technologies arising from genomic research may contribute to health care progress and cost reduction through more precise diagnosis, individualised treatment and more efficient development pathways for new drugs and therapies (such as the sel ...[+++]

- Plates-formes technologiques pour stimuler les progrès en matière de nouveaux outils de diagnostic, de prévention et thérapeutiques: Dans le cadre de la prévention et du traitement des maladies, l'objectif est d'encourager la collaboration entre les sphères universitaire et industrielle par le biais de plates-formes technologiques dont les approches pluridisciplinaires faisant appel à des technologies de pointe issues de la recherche en génomique peuvent contribuer aux progrès des soins de santé et à la réduction des coûts grâce à des diagnostics plus précis, des traitements individualisés et des voies de développement plus efficaces p ...[+++]


In order to achieve this target, the Commission proposes mandatory reductions of CO2 emissions to 130 g of CO2/km by means of better engine technologies (to be achieved by the automobile manufacturers) and a further reduction of 10 g of CO2/km through other technological improvements (tyre pressure monitoring systems, more effective air-conditioning systems) and an increased use of biofuels.

Pour l'atteindre, la Commission prévoit de rendre obligatoire la réduction des émissions de CO2 jusqu'à un niveau de 130 g de CO2/km par le biais d'améliorations technologiques des moteurs (obligation pesant sur les constructeurs) et de réduire encore ces émissions de 10 g de CO2/km grâce à d'autres améliorations technologiques (surveillance de la pression des pneus, systèmes de climatisation plus efficaces, etc.) et à un usage accru des biocarburants.


In order to achieve this target, the Commission proposes mandatory reductions of CO2 emissions to 130 g of CO2/km by means of better engine technologies (to be achieved by the automobile manufacturers) and a further reduction of 10 g of CO2/km through other technological improvements (tyre pressure monitoring systems, more effective air-conditioning systems) and an increased use of biofuels.

Pour l'atteindre, la Commission prévoit de rendre obligatoire la réduction des émissions de CO2 jusqu'à un niveau de 130 g de CO2/km par le biais d'améliorations technologiques des moteurs (obligation pesant sur les constructeurs) et de réduire encore ces émissions de 10 g de CO2/km grâce à d'autres améliorations technologiques (surveillance de la pression des pneus, systèmes de climatisation plus efficaces, etc.) et à un usage accru des biocarburants.




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Date index: 2021-01-29
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