Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advice taking
Alcoholic hallucinosis
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Delirium tremens
Disorder of personality and behaviour
Example-based learning
Example-driven learning
Inductive learning from examples
Instance-based learning
Instruction learning
Jealousy
LFI
Learning by being told
Learning by discovery
Learning by example
Learning by examples
Learning by observation
Learning from examples
Learning from instruction
Learning from instructions
Learning from observation
Learning from observation and discovery
Learning without a teacher
Let them learn from us as we help them forward.
Observation learning
Paranoia
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Ropes Learn Them or Be on Them
Unsupervised learning

Vertaling van "them learn from " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Slips and Relapse - Learning from them and getting back on track

Tirer des leçons des écarts et des rechutes, puis reprendre la bonne voie


learning by examples [ learning by example | learning from examples | example-driven learning | inductive learning from examples | example-based learning | instance-based learning ]

apprentissage par les exemples [ apprentissage par des exemples | apprentissage par exemples | apprentissage empirique de concept par exemples | apprentissage de concept par exemples | apprentissage à partir d'exemples ]


Ropes: Learn Them or Be on Them

Soyez au courant ou le courant vous emportera


learning from instruction | LFI | learning from instructions | instruction learning | learning by being told

apprentissage par instruction | apprentissage par instructions


learning by discovery | learning from observation and discovery | learning without a teacher | unsupervised learning

apprentissage par découverte | apprentissage par observation


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include self-report data, analysis of blood and other body flui ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison complète, sauf dans les cas ayant entraîné des lésions organiques ou d'autres complications. Parmi les complications, on peut citer: les traumatismes, les fa ...[+++]


wastes from manufacture of cement, lime and plaster and articles and products made from them

déchets provenant de la fabrication de ciment, chaux et plâtre et d'articles et produits dérivés


advice taking | learning by being told | learning from instruction

apprentissage par instruction


learning from observation | learning by observation | observation learning

apprentissage par l'observation | apprentissage par observation


learning from examples | learning by examples

apprentissage par exemples | apprentissage par les exemples | apprentissage à partir d'exemples | apprentissage de concepts à partir d'exemples
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
This platform, the world's biggest teachers' network, offers staff (teachers, head teachers, librarians, etc.) and pupils opportunities to communicate, collaborate and work on projects together. Develop a self-assessment tool on digital capacity (SELFIE) so that schools in the EU can, on a voluntary basis and using a set of common criteria, evaluate their digital capacity and develop and improve the way they use technologies for digital age learning. Further support Member States in providing high quality early childhood education and care and step up efforts to help them learn from each other and identify what works best. Offer policy g ...[+++]

Cette plateforme, qui constitue le plus important réseau d'enseignants au monde, offre au personnel scolaire (enseignants, chefs d'établissement, bibliothécaires, etc.) et aux élèves des possibilités de communiquer, de collaborer et d'œuvrer ensemble à des projets; élaborer un outil d'autoévaluation sur la capacité numérique (SELFIE - self-assessment tool on digital capacity) afin que les écoles de l'UE puissent, sur une base volontaire et au moyen d'un ensemble de critères communs, évaluer leur capacité numérique et développer et améliorer la manière dont elles utilisent les technologies d'apprentissage à l'ère numérique; continuer d' ...[+++]


·Further support Member States in providing sufficient high quality early childhood education and care and step up efforts to help them learn from each other and identify what works best

·continuer d’aider les États membres à fournir un niveau suffisant d’éducation et d’accueil de qualité pour les jeunes enfants et intensifier les efforts pour faciliter l’apprentissage mutuel et recenser les bonnes pratiques.


The EU will continue to support exchanges among teachers and schools through eTwinning to help them learn from each other on how to promote citizenship and fundamental values in the classroom.

L’UE continuera de soutenir les échanges entre enseignants et écoles au moyen d'eTwinning, le but étant de les aider à apprendre les uns des autres comment agir en classe pour promouvoir la citoyenneté et les valeurs fondamentales.


Let them learn from us as we help them forward.

Ils méritent qu'on les aide.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Tackling disadvantages in education and training: Emphasis is being laid on preventing early departure from formal education and training; facilitating the transition from school to work, in particular of school leavers with low qualifications; increasing access to education and training for disadvantaged groups and integrating them into mainstream provision; promoting lifelong learning, including e-learning, for all.

remédier aux désavantages dans l’éducation et la formation : les mesures prises visent principalement à prévenir la sortie précoce du système traditionnel d’éducation et de formation, à faciliter le passage de l’école au travail, en particulier pour les jeunes quittant l’école avec des qualifications limitées, à améliorer l’accès à l’éducation et à la formation pour les groupes défavorisés et à intégrer ceux-ci dans le système traditionnel, à favoriser l’éducation et la formation tout au long de la vie, y compris l’apprentissage en ligne, au bénéfice de tous.


(13) The Commission's 1995 White Paper "Education, training, research: Teaching and learning: towards a learning society" established as its Objective Four proficiency for all in three Community languages. The Commission's 1996 Green Paper "Education, Training, Research: The obstacles to transnational mobility" concluded that "learning at least two Community languages has become a precondition if citizens of the European Union are to benefit from occupational and personal opportunities open to ...[+++]

(13) Le livre blanc de la Commission de 1995 intitulé "Éducation, formation, recherche: enseigner et apprendre - vers la société cognitive" fixait comme quatrième objectif la maîtrise de trois langues européennes par l'ensemble de la population; le livre vert de la Commission de 1996 intitulé "Éducation, formation, recherche: les obstacles à la mobilité transnationale" concluait que "l'apprentissage d'au moins deux langues communautaires est devenu une condition indispensable pour permettre aux citoyens de l'Union européenne de bénéficier des possibilités professionnelles et personnelles que leur ouvre la réalisation du marché unique".


How can we best understand from them how we can best help them learn? It's taking that time to do a very good job, and that would bring in understandings around culture and context.

Pour cela, il faut du temps et c'est ainsi qu'on comprend la culture et le contexte.


Why not let them learn a lesson from their experience, and serve as a warning to others tempted to commit crimes while abroad?

Pourquoi ne pas les laisser tirer une leçon de leur expérience et servir d'avertissement à d'autres personnes qui envisagent de se livrer à des activités criminelles à l'étranger?


We put mentors from our organizations on the back of their boats, to help them learn to fish snow crab.

Nous avons envoyé des mentors de notre organisation sur chaque bateau afin de les aider à pêcher le crabe des neiges.


Besides the issue of solidarity and the importance of support from neighbours, I believe we also learned that, as parliamentarians, in times such as these, we must be present in such a way that we show we are there not only to learn about people's problems and to help them deal with them, but also to bring them the comfort of knowing they are not alone in difficult times.

À part la question de solidarité et de l'importance du soutien de nos voisins, je pense qu'on a appris également qu'il nous faut, à ce moment-là, spécialement nous comme parlementaires, être présents et l'être de façon à montrer que nous sommes là pour écouter les problèmes des gens, pour les aider à les régler, mais également pour leur apporter le réconfort de savoir qu'ils ne sont pas seuls dans leurs difficultés.


w