Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
At market
At market order
At the market
At the market order
Community television production
Core market cable television system
Drugs market
European television
European television programme
Federal Act of 24 March 2006 on Radio and Television
Illegal drugs market
Illicit drugs market
International Television Programme Market
Major television market
Market order
Market price order
Multilingual Community programme
Multilingual television broadcast
Narcotics market
RTVA
Radio and Television Act
Radio and television market
Smaller television market
TV marketing producer
Television marketing producer

Vertaling van "television market " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
television marketing producer [ TV marketing producer ]

producteur d'émission de télé-achat [ productrice d'émission de télé-achat ]


smaller television market

marché de télévision peu important


major television market

marché principal de télévision


radio and television market

marché de la radio et de la télévision


core market cable television system

système de télédistribution dans le marché principal


European television [ Community television production | European television programme | multilingual Community programme | multilingual television broadcast ]

télévision européenne [ oeuvre télévisuelle communautaire | œuvre télévisuelle communautaire | programme communautaire multilingue | programme européen de télévision | transmission multilingue télévisuelle ]


International Television Programme Market

Marché International des Programmes de Télévision


market order | at the market | at market | at the market order | at market order | market price order

ordre au prix du marché | ordre au cours du marché


drugs market (1) | illicit drugs market (2) | illegal drugs market (3) | narcotics market (4)

marché de la drogue (1) | marché noir de la drogue (2) | marché des stupéfiants (3)


Federal Act of 24 March 2006 on Radio and Television | Radio and Television Act [ RTVA ]

Loi fédérale du 24 mars 2006 sur la radio et la télévision [ LRTV ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(Return tabled) Question No. 451 Mr. Sean Casey: With regard to government advertising: (a) which departments or agencies were engaged in any television advertisement by a department or agency of the government during the television broadcast of any Super Bowl game from Super Bowl XL (2006) through Super Bowl XLVI (2012) inclusively; (b) what were the stated objectives and purpose of each advertisement; (c) when did each advertisement run; (d) what was the cost of each advertisement; (e) which private companies were involved in the conception, design, and production of the ads; (f) were any advertising contracts sole-sourced and, if so, which ones and why; (g) what was the target audience of each campaign; (h) in which ...[+++]

(Le document est déposé) Question n 451 M. Sean Casey: En ce qui concerne la publicité du gouvernement: a) quels ministères ou organismes ont participé à une annonce télédiffusée par un ministère ou un organisme du gouvernement au cours de la télédiffusion d’un match du Super Bowl, du Super Bowl XL (2006) au Super Bowl XLVI (2012) inclusivement; b) quels étaient les objectifs convenus et le but de chaque annonce publicitaire; c) quand chaque annonce a-t-elle été diffusée; d) quel a été le coût de chaque annonce; e) quelles entreprises privées ont participé à la création, à la conception et à la production des annonces; f) des contrats de publicité ont-ils été attribués à un fournisseur exclusif et, si tel est le cas, lesquels et pourqu ...[+++]


I agree with all of that, but I think also we need to remove the incentive to be anti-competitive between different markets, because the wholesale and retail are different markets, so I think we should separate those, as well as the television market.

Tout cela me convient, mais je pense que nous devons également cesser d'encourager l'anti-concurrence entre différents marchés, car les marchés du gros et du détail sont différents, donc je pense qu'il faudrait les séparer, ainsi que le marché de la télévision.


20. Regrets that interactive television in the EU has ultimately proved to be less commercially successful than expected; calls on the Commission to study the reasons for this phenomenon and to submit regular reports on the efforts made by the Commission and the Member States to develop the digital television market and its numerous offshoots;

20. déplore que la réussite commerciale de la télévision interactive dans l'Union européenne s'avère finalement inférieure aux prévisions; demande à la Commission d'étudier les raisons de ce phénomène, et de présenter des rapports réguliers sur les efforts consentis par la Commission et les États membres en vue de développer le marché de la télévision numérique et ses multiples ramifications;


62. Points out that it is vital for professional football that the revenues from television rights be distributed in a fair way that ensures solidarity between the professional and amateur games, and between competing clubs in all competitions; notes that the current distribution of television revenues in the UEFA Champions League to a significant degree reflects the size of the clubs' national television markets; notes that this favours big countries, thereby diminishing the power of clubs from smaller countries;

62. souligne qu'il est vital pour le football professionnel que les recettes tirées des droits de télévision soient réparties de manière équitable de manière à garantir la solidarité entre football professionnel et football amateur de même qu'entre les clubs en lice, et ce, dans toutes les compétitions; relève que la distribution actuelle des droits de télévision au sein de la ligue des champions de l'UEFA reflète, dans une large mesure, la taille des marchés télévisuels des clubs nationaux; relève que cela favorise les grands pays, ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
62. Points out that it is vital for professional football that the revenues from television rights be distributed in a fair way that ensures solidarity between the professional and amateur games, and between competing clubs in all competitions; notes that the current distribution of television revenues in the UEFA Champions League to a significant degree reflects the size of the clubs' national television markets; notes that this favours big countries, thereby diminishing the power of clubs from smaller countries;

62. souligne qu'il est vital pour le football professionnel que les recettes tirées des droits de télévision soient réparties de manière équitable de manière à garantir la solidarité entre football professionnel et football amateur de même qu'entre les clubs en lice, et ce, dans toutes les compétitions; relève que la distribution actuelle des droits de télévision au sein de la ligue des champions de l'UEFA reflète, dans une large mesure, la taille des marchés télévisuels des clubs nationaux; relève que cela favorise les grands pays, ...[+++]


57. Points out that it is vital for professional football that the revenues from television rights be distributed in a fair way that ensures solidarity between the professional and amateur games, and between competing clubs in all competitions; notes that the current distribution of television revenues in the UEFA Champions League to a significant degree reflects the size of the clubs' national television markets; notes that this favours big countries, thereby diminishing the power of clubs from smaller countries;

57. souligne qu'il est vital pour le football professionnel que les recettes tirées des droits de télévision soient réparties de manière équitable de manière à garantir la solidarité entre football professionnel et football amateur de même qu'entre les clubs en compétition; relève que la distribution actuelle des droits de télévision au sein de la ligue des champions de l'UEFA reflète, dans une large mesure, la taille des marchés télévisuels des clubs nationaux; relève que cela favorise les grands pays, ce qui réduit par conséquent ...[+++]


“In view of the complexity of the technological and market environment, the very different perceptions of interoperability held by market players, and the fact that interactive digital TV has not yet taken off on a larger scale in many Member States, we felt that the digital television market should continue to develop unhindered for the present” commented Enterprise and Information Society Commissioner Olli Rehn, “Digital television networks (satellite, terrestrial and cable) have the potential to offer delivery of multi-media information Society services, alongside 3G mobile and other networks, and we welcome all future investment in t ...[+++]

« Vu la complexité de l’environnement technologique et commercial, les perceptions différentes de l'interopérabilité qu'ont les acteurs du marché et le fait que la TV numérique interactive n’a pas encore pris un véritable essor dans de nombreux Etats membres, nous avons eu le sentiment que le marché de la télévision numérique devrait continuer à se développer sans entraves pour le moment », note Olli Rehn, membre de la Commission chargé des entreprises et de la société de l’information. « Les réseaux de télévision numérique (par satellite, terrestres et par câble) ont la possibilité de fournir des services multimédia de la société de l'i ...[+++]


55. Notes that the level of concentration of the television market in Italy is currently the highest within Europe and that while Italian television offers twelve national channels and ten to fifteen regional and local channels, the market is characterised by the duopoly between RAI and MEDIASET where both operators together account for almost 90% of the total audience share and collect 96.8% of advertising resources, as against 88% for Germany, 82% for the United Kingdom, 77% for France and 58% for Spain;

55. observe que le taux de concentration du marché télévisuel en Italie est actuellement le plus élevé d'Europe et que, bien que la télévision italienne présente douze chaînes nationales et de dix à quinze chaînes régionales ou locales, le marché est caractérisé par le duopole qu'exercent la RAI et Mediaset, puisque ces deux exploitants représentent près de 90 % des parts d'audience et recueillent 96,8 % des ressources publicitaires, contre 88 % pour l'Allemagne, 82 % pour la Grande-Bretagne, 77 % pour la France et 58 % pour l'Espagne;


The European Commission has authorised the agreements creating the digital platform Télévision Par Satellite (TPS), which is positioning on the French pay-television market as a competitor of Canal+ and CanalSatellite, who are the main players on this market, and of AB-Sat.

La Commission européenne a autorisé les accords portant création de la plate-forme numérique Télévision Par Satellite (TPS), qui se positionne sur le marché français de la télévision à péage comme concurrent de Canal+ et CanalSatellite, principales entités opérant sur ce marché, ainsi que d'AB-Sat.


Positions in the television markets can be won on the acquisition of television rights and lost when these rights disappear (or are overvalued).

C'est sur l'acquisition des droits de télévision que des positions sur les marchés de la télévision peuvent être bâties, et c'est sur leur perte (ou sur leur sur-évaluation) que de telles positions peuvent être perdues.


w