Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Act of Parliament
Act of Parliament of Canada
Bureau of parliament
Composition of parliament
Duration of a Parliament
Federal law
Federal statute
Law of Canada
Lead-through programming
Lead-through teaching
Leadthrough programming
Legislative bodies
Legislature
Life of a Parliament
Life of a parliament
Mastery teaching
Members of Parliament Superannuation Act
Militia parliament
Parliament
Part-time parliament
Programming with a hand-held device
Semi-professional parliament
Statute of the Parliament of Canada
Targeted teaching
Teach box
Teach gun
Teach pendant
Teach pendant programming
Teaching box
Teaching by objectives
Teaching pendant
Telecontrol teaching

Traduction de «teaching parliament » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous






duration of a Parliament [ life of a parliament | legislature | Parliament | life of a Parliament ]

durée d'une législature [ législature | parlement | période législative ]


Members of Parliament Superannuation Act [ An Act to discontinue the retiring allowances payable to members of Parliament under the Members of Parliament Retiring Allowances Act and to include members of Parliament in the Public Service Superannuation Act and to discontinue members' tax free allow ]

Loi sur la pension des parlementaires [ Loi visant à supprimer les allocations de retraites payables aux parlementaires sous le régime de la Loi sur les allocations de retraite des parlementaires et à assujettir les parlementaires au régime de la Loi sur les pensions de la fonction publique, ai ]


teach pendant | teaching pendant | teaching box | teach box | teach gun

boîtier de commande | pupitre de commande | boîtier d'apprentissage | boîtier de programmation | pupitre de programmation | pendant d'apprentissage


Act of Parliament [ Act of Parliament of Canada | federal law | law of Canada | federal statute | statute of the Parliament of Canada ]

loi du Parlement [ acte du Parlement | loi fédérale | loi du Parlement du Canada | texte législatif fédéral ]


part-time parliament | militia parliament | semi-professional parliament

parlement de milice


mastery teaching | targeted teaching | teaching by objectives

pédagogie par objectifs | PPO | pédagogie de la réussite | pédagogie du succès | pédagogie de maîtrise | enseignement par objectifs


lead-through programming | leadthrough programming | lead-through teaching | programming with a hand-held device | telecontrol teaching | teach pendant programming

apprentissage par un dispositif de commande manuelle | apprentissage par télécommande
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions — School development and excellent teaching for a great start in life (COM(2017) 248 final, 30.5.2017)

Communication de la Commission européenne au Parlement européen, au Conseil, au Comité économique et social européen et au Comité des régions intitulée «Le développement des écoles et un enseignement d’excellence pour bien débuter dans la vie» (COM(2017) 248 final, 30.5.2017)


Opinion of the European Economic and Social Committee on the communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions on a renewed EU agenda for higher education (COM(2017) 247 final) — Communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions on school development and excellent teaching for a gre ...[+++]

Avis du Comité économique et social européen sur la «Communication de la Commission au Parlement européen, au Conseil, au Comité économique et social européen et au Comité des régions — Une nouvelle stratégie de l’Union européenne en faveur de l’enseignement supérieur» [COM(2017) 247 final] et sur la «Communication de la Commission au Parlement européen, au Conseil, au Comité économique et social européen et au Comité des régions — Le développement des écoles et un enseignement d’excellence pour bien débuter dans la vie» [COM(2017) 24 ...[+++]


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52017AE3627 - EN - Opinion of the European Economic and Social Committee on the communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions on a renewed EU agenda for higher education (COM(2017) 247 final) — Communication from the Commission to the European Parliament, the Council, the European Economic and Social Committee and the Committee of the Regions on school development and ...[+++]

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52017AE3627 - EN - Avis du Comité économique et social européen sur la «Communication de la Commission au Parlement européen, au Conseil, au Comité économique et social européen et au Comité des régions — Une nouvelle stratégie de l’Union européenne en faveur de l’enseignement supérieur» [COM(2017) 247 final] et sur la «Communication de la Commission au Parlement européen, au Conseil, au Comité économique et social européen et au Comité des régions — Le développement des écoles et ...[+++]


WELCOME the Communication from the Commission to the Council and the European Parliament of 23 August 2007 on improving the quality of teacher education , which identifies the quality of teaching and teacher education as key factors in raising educational attainment levels and achieving the Lisbon goals, and accordingly sets out proposals aimed at maintaining and improving these.

ACCUEILLENT AVEC SATISFACTION la communication de la Commission au Conseil et au Parlement européen, du 23 août 2007, intitulée «Améliorer la qualité des études et de la formation des enseignants» , qui désigne la qualité de l'enseignement et la formation des enseignants comme des facteurs clés de l'amélioration des résultats scolaires et de la réalisation des objectifs de Lisbonne, et qui expose en conséquence des propositions visant à maintenir et à améliorer le niveau déjà atteint en la matière.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The Recommendation 2006/961/EC of the European Parliament and of the Council of 18 December 2006 on key competences for lifelong learning , which sets out the minimum knowledge, skills and attitudes which all pupils should have acquired by the end of initial education and training in order to take part in the knowledge society and which, given their transversal nature, imply a greater degree of collaboration and teamwork between teachers, as well as an approach to teaching that goes beyond traditional subject boundaries.

la recommandation 2006/961/CE du Parlement européen et du Conseil du 18 décembre 2006 sur les compétences clés pour l'éducation et la formation tout au long de la vie , qui fixe les connaissances, aptitudes et attitudes minimales que tous les élèves devraient avoir acquises au terme des cursus d'éducation et de formation initiales afin de pouvoir participer à la société de la connaissance et qui, compte tenu de leur nature transversale, supposent un meilleur niveau de collaboration et de travail en équipe entre les enseignants, ainsi qu'une approche en matière d'enseignement qui dépasse les frontières des disciplines traditionnelles.


B. whereas the European Parliament is already involved in this field, particularly with the Hearing on "The European Dimension in History Teaching" of 7 April 2004,

B. considérant que le Parlement européen s'est déjà engagé en ce sens, notamment avec l'audition sur "la dimension européenne dans l'enseignement de l'histoire" du 7 avril 2004,


Parliament held a hearing on the teaching of history and its European dimension two years ago.

Le Parlement a tenu une séance sur l’enseignement de l’histoire et de sa dimension européenne, il y a deux ans.


Large numbers of teaching staff complain - through petitions presented to Parliament - about the fact that it is impossible for them to obtain recognition of professional qualifications and university degrees or specialist diplomas necessary in order to be appropriately placed on lists of suitable candidates.

Une cohorte d'enseignants se plaignent - via les pétitions présentées au Parlement- du fait de l'impossibilité de se voir reconnaître les titres professionnels acquis et les diplômes universitaires ou de spécialisation afin de figurer en bonne place dans une liste d'aptitude;


As the petitioner has almost ten years teaching experience in Baden-Württemberg, he asks Parliament to examine whether he is being unfairly discriminated against 'in favour of citizens of the national state with qualifications from the Federal state in which I have taken up permanent residence'.

Le pétitionnaire pouvant se targuer de dix ans, ou peu s'en faut, d'expérience professionnelle d'enseignement dans le Land de Bade-Wurtemberg, il demande au Parlement européen d'examiner s'il a fait l'objet d'une discrimination "au profit de citoyens de l'État national présentant des titres reconnus par le Land dans lequel il a sa résidence permanente".


– (FR) Mr President, the proposed guidelines for employment policies presented by the Commission for Parliament’s consideration are rich in pious generalisations: improving overall employment rates, improving employment rates among women and the elderly, improving quality and productivity of work, strengthening social cohesion and integration into the job market – all of these are generalisations which we have already heard a hundred times, which teach us nothing and which will surely teach the governments of the Member States nothing ...[+++]

- Monsieur le Président, la proposition de lignes directrices pour les politiques de l’emploi que la Commission présente à la consultation du Parlement est un document nourri de pieuses généralités: améliorer le taux d’emploi global, celui des femmes et celui des personnes âgées, améliorer la qualité et la productivité du travail, renforcer la cohésion sociale et l’insertion, toutes généralités que nous avons déjà entendues cent fois, qui ne nous apprennent rien et qui, sans doute, n’apprendront rien non plus aux gouvernements des États membres.


w