Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assumptions developed about the most likely outcome
Estimated error rate
Likely area of burial
Likely burial area
Likely burial spot
Likely deposit
Likely deposition area
MLK
Moderate mental subnormality
Most likely
Most likely area of burial
Most likely burial area
Most likely burial spot
Most likely error
Most likely error rate
Most likely keyword
Most likely time

Traduction de «schools most likely » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
most likely burial area [ most likely burial spot | most likely area of burial | likely area of burial | likely burial area | likely burial spot | likely deposit | likely deposition area ]

zone préférentielle [ endroit préférentiel | zone probable d'ensevelissement | endroit d'ensevelissement possible | zone d'ensevelissement possible | zone d'ensevelissement le plus probable | zone de dépôt préférentielle ]


estimated error rate | most likely error | most likely error rate

erreur la plus probable | taux d'erreur estimatif | taux d'erreur le plus probable




most likely keyword | MLK [Abbr.]

meilleure probabilité d'être trouvé | MPT [Abbr.]






assumptions developed about the most likely outcome

hypothèses formulées quant à l'avenir le plus probable


An extremely rare subtype of renal cell carcinoma most frequently characterized by a small, solitary, well-circumscribed, unencapsulated renal tumor composed of multiple small to medium-sized cysts with a white or gray, spongy (bubble wrap-like ) cut

carcinome rénal tubulokystique


A well-defined entity within the group of auto inflammatory disorders, it is a rare disease with 49 cases documented so far. It affects mainly young adults and is characterised by recurrent attacks of fever and deep abscess-like collections, most fre

syndrome des abcès aseptiques corticosensibles


Definition: Approximate IQ range of 35 to 49 (in adults, mental age from 6 to under 9 years). Likely to result in marked developmental delays in childhood but most can learn to develop some degree of independence in self-care and acquire adequate communication and academic skills. Adults will need varying degrees of support to live and work in the community. | moderate mental subnormality

Définition: Q.I. de 35 à 49 (chez les adultes, âge mental de 6 à moins de 9 ans). Aboutira vraisemblablement à d'importants retards de développement dans l'enfance mais beaucoup peuvent acquérir des aptitudes scolaires et un certain degré d'indépendance et les capacités suffisantes pour communiquer. Les adultes auront besoin d'un soutien, de niveaux variés, pour travailler et vivre dans la communauté. | arriération mentale moyenne
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
The question of how to cover the most inaccessible areas and to realise public-interest objectives (like high-capacity connectivity for schools and universities/research hubs) will be considered, also as part of the review of the Universal Service Directive.

La question des modalités de couverture des zones les plus inaccessibles et de réalisation des objectifs d’intérêt général (tels que la connectivité à haut débit pour les écoles et les universités/centres de recherche) sera prise en considération, notamment dans le cadre du réexamen de la directive «service universel»


On average, young persons with a migrant background (representing a growing share of the youth population in most EU Member States) are more likely to be early school-leavers and have higher rates of not being in employment, education or training.

En moyenne, les jeunes issus de l’immigration (représentant une part croissante de la population jeune dans la plupart des États membres de l’UE) risquent davantage de quitter prématurément l’école et cette catégorie présente un pourcentage plus élevé de jeunes ne travaillant pas et ne suivant pas d’études ou de formation.


A. whereas according to UN estimates one billion children live in conflict-affected areas, of whom 250 million are under the age of five and are denied their fundamental right to education; whereas an estimated 65 million children aged 3 to 15 are most affected by emergencies and protracted crises, with the risk of disruption to their education, and approximately 37 million children of primary and lower secondary age are out of school in crisis-affected countries; whereas around half of the world’s out-of-school children live in co ...[+++]

A. considérant que, selon les Nations unies, un milliard d'enfants vivent dans des zones de conflit, dont 250 millions ont moins de 5 ans et sont privés de leur droit fondamental à l'éducation; que l'on estime à 65 millions le nombre d'enfants âgés de 3 à 15 ans touchés par des situations d'urgence et de crises de longue durée et exposés de ce fait à un risque d'interruption de scolarité, et à quelque 37 millions le nombre des enfants non scolarisés dans le primaire et le premier cycle du secondaire dans les pays qui connaissent des crises; que la moitié environ des écoliers du monde vivent dans des zones touchées par des conflits; q ...[+++]


A. whereas according to UN estimates one billion children live in conflict-affected areas, of whom 250 million are under the age of five and are denied their fundamental right to education; whereas an estimated 65 million children aged 3 to 15 are most affected by emergencies and protracted crises, with the risk of disruption to their education, and approximately 37 million children of primary and lower secondary age are out of school in crisis-affected countries; whereas around half of the world’s out-of-school children live in con ...[+++]

A. considérant que, selon les Nations unies, un milliard d'enfants vivent dans des zones de conflit, dont 250 millions ont moins de 5 ans et sont privés de leur droit fondamental à l'éducation; que l'on estime à 65 millions le nombre d'enfants âgés de 3 à 15 ans touchés par des situations d'urgence et de crises de longue durée et exposés de ce fait à un risque d'interruption de scolarité, et à quelque 37 millions le nombre des enfants non scolarisés dans le primaire et le premier cycle du secondaire dans les pays qui connaissent des crises; que la moitié environ des écoliers du monde vivent dans des zones touchées par des conflits; qu ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The question of how to cover the most inaccessible areas and to realise public-interest objectives (like high-capacity connectivity for schools and universities/research hubs) will be considered, also as part of the review of the Universal Service Directive.

La question des modalités de couverture des zones les plus inaccessibles et de réalisation des objectifs d’intérêt général (tels que la connectivité à haut débit pour les écoles et les universités/centres de recherche) sera prise en considération, notamment dans le cadre du réexamen de la directive «service universel».


4. Calls on the Commission and the Member States to set up the basis for the creation and development of policies that would allow for an early identification of those most likely to be affected by school drop-out;

4. demande à la Commission et aux États membres de jeter les bases de la création et de l'élaboration de stratégies qui permettraient d'identifier à un stade précoce les personnes les plus susceptibles d'être concernées par le décrochage scolaire;


12. Draws attention, in this regard, to the OECD's PISA studies, which show that students in educational systems with a lesser degree of vertical and horizontal differentiation are less likely to repeat a year or to be expelled; highlights the OECD's finding that students from socially disadvantaged backgrounds suffer most from having to repeat a school year or from being expelled;

12. renvoie, à cet égard, aux études PISA de l'OCDE qui montrent que, dans les systèmes scolaires avec un faible niveau de différenciation verticale et horizontale, les élèves redoublent moins souvent ou sont moins souvent renvoyés de l'école; met l'accent sur la constatation de l'OCDE selon laquelle les redoublements et les renvois pénalisent le plus les élèves issus de milieux sociaux défavorisés;


In any case, what is needed is not isolated single visits, which are of limited value, but rather the fostering of networks of colleagues in schools in different countries; and this is most likely to occur in adjacent regions, where contacts on a regular basis can more easily be maintained.

Quoi qu'il en soit, il faut éviter les visites uniques et isolées dont la valeur est limitée, et encourager les réseaux de collègues exerçant dans des écoles de différents pays. Des relations de ce type peuvent vraisemblablement se mettre en place plus aisément entre des régions voisines, où des contacts sur une base régulière peuvent être facilement maintenus.


Support through policies like Early Education Centres, Excellence in Cities, and New Community Schools in Scotland are designed to prevent the risks of exclusion amongst the most vulnerable groups of children.

D'autres mesures (Early Education Centres, Excellence in Cities et New Community Schools en Écosse) sont conçues pour prévenir les risques d'exclusion dans les groupes d'enfants les plus vulnérables.


We have done this through a program called YMCA YOU CAN GO, or ON Y VA, where we have access workers who work in YMCA centres, our camps and employment training centres to help young people, their adult allies and parents to explore future career paths and employment options that fit their interests; to discover why post-secondary education is a step to seriously consider; to identify post-secondary programs at various colleges, universities or technical institutes or apprenticeship programs that would send them on the right path towards their chosen career; and to select the programs and schools most likely to meet their needs, assis ...[+++]

Nous faisons ce travail par le biais de notre programme ON Y VA, appelé YOU CAN GO, qui permet à des travailleurs d'accès qui sont à l'emploi de centres, de camps et de centres de formation en emploi du YMCA d'aider les jeunes, les adultes qui leur sont proches et leurs parents à explorer des carrières et des emplois éventuels qui correspondent à leurs intérêts. Nous voulons aussi les amener à comprendre pourquoi les études postsecondaires peuvent leur être très profitables.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'schools most likely' ->

Date index: 2021-07-10
w