Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Acquired gait
Acquired haemolytic anaemia without autoantibodies
Acquired hemolytic anemia without autoantibodies
Artificial gait
Artificial pace
Culture shock Grief reaction Hospitalism in children
Earth Knowledge Acquired by Medium School Students
School pace

Traduction de «school without acquiring » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
acquired haemolytic anaemia without autoantibodies | acquired hemolytic anemia without autoantibodies

anémie hémolytique acquise sans auto-anticorps


Earth Knowledge Acquired by Medium School Students

Earth Knowledge Acquired by Medium School Students


artificial gait [ artificial pace | acquired gait | school pace ]

allure artificielle [ allure acquise | allure d'école ]


Definition: The main feature is a specific and significant impairment in the development of spelling skills in the absence of a history of specific reading disorder, which is not solely accounted for by low mental age, visual acuity problems, or inadequate schooling. The ability to spell orally and to write out words correctly are both affected. | Specific spelling retardation (without reading disorder)

Définition: La caractéristique essentielle est une altération spécifique et significative du développement des performances en orthographe, en l'absence d'antécédents d'un trouble spécifique de la lecture et non imputable à un âge mental bas, à des troubles de l'acuité visuelle, ou à une scolarisation inadéquate. Les capacités à épeler oralement et à écrire correctement les mots sont toutes deux affectées. | Retard spécifique de l'orthographe (sans trouble de la lecture)


Definition: States of subjective distress and emotional disturbance, usually interfering with social functioning and performance, arising in the period of adaptation to a significant life change or a stressful life event. The stressor may have affected the integrity of an individual's social network (bereavement, separation experiences) or the wider system of social supports and values (migration, refugee status), or represented a major developmental transition or crisis (going to school, becoming a parent, failure to attain a cherish ...[+++]

Définition: Etat de détresse et de perturbation émotionnelle, entravant habituellement le fonctionnement et les performances sociales, survenant au cours d'une période d'adaptation à un changement existentiel important ou un événement stressant. Le facteur de stress peut entraver l'intégrité de l'environnement social du sujet (deuil, expériences de séparation) ou son système global de support social et de valeurs sociales (immigration, statut de réfugié); ailleurs, le facteur de stress est en rapport avec une période de transition ou de crise au cours du développement (scolarisation, naissance d'un enfant, échec dans la poursuite d'un b ...[+++]


full time attendance at school or university substantially without interruption

fréquentation à plein temps d'une école ou d'une université sans interruption appréciable
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
3. The ESF shall benefit people, providing support, among others, for individuals and groups systematically excluded from the labour market and from education and training, being at risk of poverty, such as the long-term unemployed, young people who have left school without acquiring any qualifications or young people who have been unemployed longer than four months, children living in poverty, people with disabilities, migrants and asylum-seekers, refugees, minorities, marginalised communities and people of all ages facing social exclusion and poverty.

3. Le FSE bénéficie aux personnes, apportant un soutien, notamment, aux personnes et aux groupes systématiquement exclus du marché du travail ainsi que de l'éducation et de la formation, qui sont menacés par la pauvreté, par exemple les chômeurs de longue durée, les jeunes qui ont quitté l'école sans avoir acquis aucune qualification ou les jeunes qui sont au chômage depuis plus de quatre mois, les enfants vivant dans la pauvreté, les personnes handicapées, les migrants et les demandeurs d'asile, les réfugiés, les minorités, les communautés marginalisées et les personnes de tous âges victimes d’exclusion sociale et de pauvreté.


Therefore, calls on Member States to adopt policies aimed at boosting growth and job creation in general, and enabling young unemployed people who have left school without qualifications to acquire skills, alongside the measures related to the Youth Guarantee; In this context, welcomes the integration of this initiative into the European Semester exercise;

Appelle dès lors les États membres à adopter des politiques visant à doper la croissance et la création d'emploi, et à améliorer les niveaux de qualification des jeunes chômeurs qui ont quitté le système éducatif sans aucun diplôme, parallèlement aux mesures liées à la garantie pour la jeunesse; dans ce contexte, se félicite de l'intégration de cette initiative dans l'exercice du semestre européen;


D. whereas the labour market situation is particularly critical for young people, regardless of their level of education, who often end up with precarious employment contracts and in unpaid traineeships; whereas the difficult situation of young people is partly due to mismatches between acquired skills and labour market demand, limited geographic mobility, early school leaving without qualifications, a lack of relevant skills and work experience, precarious employment conditions, limited training opportunities, and inefficient activ ...[+++]

D. considérant que la situation de l'emploi est particulièrement difficile pour les jeunes, quel que soit leur niveau d'éducation, et que ceux-ci finissent souvent par accepter des contrats de travail précaires et des stages non rémunérés; considérant que la situation difficile des jeunes s'explique en partie par les disparités entre les compétences acquises et la demande du marché de l'emploi, par une mobilité géographique limitée, par l'abandon scolaire précoce sans qualifications, par le manque de compétences pertinentes et d'expérience professionnelle, par des conditions d'emploi précaires, par le manque de possibilités de formatio ...[+++]


D. whereas the labour market situation is particularly critical for young people, regardless of their level of education, who often end up with precarious employment contracts and in unpaid traineeships; whereas the difficult situation of young people is partly due to mismatches between acquired skills and labour market demand, limited geographic mobility, early school leaving without qualifications, a lack of relevant skills and work experience, precarious employment conditions, limited training opportunities, and inefficient active ...[+++]

D. considérant que la situation de l'emploi est particulièrement difficile pour les jeunes, quel que soit leur niveau d'éducation, et que ceux-ci finissent souvent par accepter des contrats de travail précaires et des stages non rémunérés; considérant que la situation difficile des jeunes s'explique en partie par les disparités entre les compétences acquises et la demande du marché de l'emploi, par une mobilité géographique limitée, par l'abandon scolaire précoce sans qualifications, par le manque de compétences pertinentes et d'expérience professionnelle, par des conditions d'emploi précaires, par le manque de possibilités de formation ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Although the competitiveness of our economy and the quality of the goods and services we produce demand high levels of skills and knowledge, an increasing number of young people are leaving school without qualifications and without having acquired useful skills.

La compétitivité de notre économie et la qualité de notre production requièrent des niveaux de connaissances et de compétences très élevées, or un nombre croissant d’élèves quittent l’école sans diplôme ni réel acquis.


Employment prospects are poor for young people who leave the school system without having acquired the aptitudes required for entering the job market.

Les perspectives d'emploi sont médiocres pour les jeunes qui quittent le système scolaire sans avoir acquis les aptitudes nécessaires pour accéder au marché du travail.


Employment prospects are poor for young people who leave the school system without having acquired the aptitudes required for entering the job market.

Les perspectives d'emploi sont médiocres pour les jeunes qui quittent le système scolaire sans avoir acquis les aptitudes nécessaires pour accéder au marché du travail.


·Easing the transition from school to work Employment prospects are poor for young people who leave the school system without having acquired the aptitudes required for entering the job market.

Faciliter le passage de l’école au travail Les perspectives d’emploi sont médiocres pour les jeunes qui quittent le système scolaire sans avoir acquis les aptitudes nécessaires pour accéder au marché du travail.


School boards cannot acquire, dispose of property or borrow anything over $5,000 without first obtaining approval of the appropriate denominational education council.

Les commissions scolaires ne peuvent acquérir des biens ou en disposer ou encore emprunter plus de 5 000 $ sans obtenir auparavant l'approbation du conseil scolaire confessionnel approprié.


In this situation, the Fund will give priority support to : - measures for young people leaving school without having acquired the basic knowledge enabling them to undergo vocational training, ensuring that such young people attain a high legel of qualifications appropriate to their talents and adapted to labour market requirements and combined with work exprience for a period not exceeding that of the theoretical training and leading to their first stable job, - basic training linked to work experience in an undertaking or appropriate centres for a period not exceeding that of the theoretical tr ...[+++]

Dans cette situation, le Fonds veillera à soutenir prioritairement : - des actions en faveur de jeunes qui quittent la scolarité sans avoir acquis les bases des connaissances permettant de suivre une formation professionnelle, assurant à ces jeunes des qualifications élevées, appropriées à leurs possibilités, adaptées aux besoins du marché et assorties d'expériences professionnelles d'une durée ne dépassant pas celle de la formation théorique, les menant vers leur premier emploi stable; - des formations de base liées à une expérience professionnelle, en entreprise ou dans des centres appropriés, d'une durée ne dépassant pas celle de la ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'school without acquiring' ->

Date index: 2025-04-01
w