Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Absence from school
After High School
After High School The First Years
Agricultural day release school
Agricultural school
Agricultural technical school
Attendance at school
Class attendance
Compensatory education
Country farm institute
Demonstration school
Education for highly gifted children
Educational institution
Experimental school
Farm school
Laboratory school
Observation school
Practice school
Promote cultural collections in schools
Promote cultural venue in schools
Promote culture in schools
Promote schools as a cultural venue
Report card
School
School absence
School attendance
School for handicapped children
School for the blind
School for the deaf
School report
Special education
Special teaching
Special-needs education
Teaching institution
Truancy

Traduction de «school report » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
(school)record card | (school)report

bulletin(B) | carnet scolaire


report card [ school report ]

bulletin scolaire [ bulletin | livret scolaire ]


After High School [ After High School: The First Years | After High School: The First Years: The First Report of the School Leavers Follow-up Survey, 1995 ]

Après le secondaire [ Après le secondaire : Les premières années | Après le secondaire : Les premières années : Le premier rapport découlant de l'Enquête de suivi auprès des sortants, 1995 ]


The Anti-Violence Community School: A Police/School Partnership Model [ The Anti-Violence Community School: A Police/School Partnership Model: Summary Report ]

Projet communautaire de lutte contre la violence dans les écoles : Un modèle de partenariat entre la police et l'école [ Projet communautaire de lutte contre la violence dans les écoles : Un modèle de partenariat entre la police et l'école : résumé ]


school attendance [ absence from school | attendance at school | class attendance | school absence | truancy ]

fréquentation scolaire [ absence scolaire | assiduité aux cours | fréquentation au cours | présence des élèves ]


educational institution [ school | teaching institution ]

établissement d'enseignement [ école | établissement scolaire ]


demonstration school | experimental school | laboratory school | observation school | practice school

école d'application | école de stage pratique | école expérimentale


special education [ compensatory education | education for highly gifted children | school for handicapped children | school for the blind | school for the deaf | special-needs education | special teaching ]

éducation spéciale [ école de sourds-muets | école pour enfants handicapés | école pour enfants sourds | éducation compensatoire | éducation pour surdoués | éducation spécialisée | enseignement spécial ]


agricultural day release school | agricultural school | agricultural technical school | country farm institute | farm school

école professionnelle d'agriculture


promote culture in schools | promote schools as a cultural venue | promote cultural collections in schools | promote cultural venue in schools

promouvoir un site culturel dans les écoles
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Continue to follow and disseminate information on developments in the Members States, and to report periodically on the progress towards the Europe 2020 target and the implementation of Members States' strategies or equivalent integrated policies on early school leaving in the context of the European Semester and of the ET 2020 reporting arrangements, including through the Education and Training Monitor.

Continuer à assurer le suivi et la diffusion des informations concernant l'évolution de la situation dans les États membres et à rendre compte régulièrement des progrès accomplis pour atteindre l'objectif d'Europe 2020 et de la mise en œuvre des stratégies ou ensembles cohérents de politiques équivalentes des États membres en matière de décrochage scolaire, dans le cadre du Semestre européen et de l'établissement de rapports au titre d'«Éducation et formation 2020», y compris grâce au suivi de l'éducation et de la formation.


[9] Report on the impact of the Comenius School Partnerships on the participant schools, published on: [http ...]

[9] Rapport sur l'impact des partenariats scolaires Comenius sur les écoles participantes, publié à l’adresse: [http ...]


The 2013 final report of the ET 2020 Thematic Working Group on early school leaving and the 2015 policy messages of the Working Group on Schools Policy.

au rapport final 2013 du groupe de travail thématique «Éducation et formation 2020» sur le décrochage scolaire et aux messages politiques 2015 du groupe de travail sur la politique scolaire.


[9] Bloem and Diaz (2007) report a school in Aarhus, in Denmark, without a single student of Danish origin; McGorman et al (2007) describe the situation in Dublin 15; Burgess et al (2006) report that in Bradford (UK) 59% of children attend schools with a single identity; Karsten et al (2006) describe similar developments in the Netherlands.

[9] Bloem et Diaz (2007) font état d'une école à Aarhus, au Danemark, qui ne compte pas un seul élève d'origine danoise; McGorman et al (2007) décrivent la situation à Dublin 15; Burgess et al (2006) indiquent qu'à Bradford (R-U), 59 % des enfants fréquentent des écoles homogènes du point de vue identitaire; Karsten et al (2006) décrivent une évolution similaire aux Pays-Bas.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Low digital skills and competences among school pupils and the need to integrate effective use of information and communication technologies into teacher training are among the most pressing challenges faced by European school education today, according to a report published by the European Commission and the New Media Consortium, a US-based not-for-profit body bringing together experts in education technology.

Les faibles aptitudes et compétences numériques des écoliers et la nécessité d’intégrer une utilisation efficace des technologies de l’information et de la communication dans la formation des enseignants figurent parmi les défis les plus pressants auxquels l’enseignement scolaire européen est confronté aujourd’hui, selon un rapport publié par la Commission européenne et le New Media Consortium, un organisme américain à but non lucratif réunissant des experts en technologies éducatives.


The report provides an overview of five main topics: 1) Curriculum aims and organisation; 2) Student and parent participation in schools; 3) School culture and student participation in society; 4) Assessment and evaluation; 5) Support for teachers and school heads. The report also highlights progress made, where evident, since the previous Eurydice study on this topic in 2005.

Il fournit un aperçu de la situation pour cinq thèmes principaux: les objectifs et l’organisation du programme d’études, la participation des élèves et des parents dans les établissements scolaires, la culture scolaire et la participation des élèves au sein de la société, l’évaluation, et enfin, le soutien apporté aux enseignants et aux chefs d’établissements. Les auteurs du rapport mettent également en exergue les progrès manifestes accomplis depuis la précédente étude d’Eurydice sur ce thème en 2005.


The panel heard from first nations about many gaps, including: no regular reporting on the educational attainment of the child; poor quality of reporting on learning needs; inadequate or non-existent early literacy and numeracy programs; absence of any meaningful or functioning special needs system; no funding or support for language and cultural curriculum and programs; poor school facilities, including at least 100 schools that are not up to standard in terms of physical facilities and are not safe places for learning; very li ...[+++]

Le panel a entendu les membres des Premières nations exposer de nombreuses lacunes, y compris: l’absence de rapports réguliers sur les réalisations scolaires des enfants; la mauvaise qualité des rapports sur les besoins d’apprentissage; le caractère inadéquat des programmes de littératie et de numératie, quand ce n’est pas leur absence; l’absence de tout système valable ou fonctionnel pour répondre aux besoins spéciaux; le manque de financement ou de soutien pour les programmes de langue et de culture; des installations scolaires inadéquates, y compris au moins 100 écoles qui ne sont pas conformes aux normes sur le plan physique et ...[+++]


INVITATION - PRESS BRIEFING Special Report: Are the School Milk and School Fruit Schemes effective?

INVITATION - POINT DE PRESSE Rapport spécial: «Les programmes «Lait aux écoliers» et «Fruits à l’école» sont-ils efficaces»?


ECA issues special report No 10/2011on whether the School Milk and School Fruit Schemes are effective?

La Cour des comptes européenne publie son rapport spécial n° 10/2011 «Les programmes «Lait aux écoliers» et «Fruits à l’école» sont-ils efficaces»?


To report periodically on the progress towards the Europe 2020 target and on the implementation of Member States’ strategies on early school leaving through the Annual Growth Survey and within the reporting arrangements under the ET 2020.

à rendre régulièrement compte, dans le cadre de l'enquête annuelle sur la croissance et de l'établissement de rapports au titre d'EF 2020, des progrès accomplis par rapport à l'objectif fixé par la stratégie Europe 2020 et de la mise en œuvre des stratégies des États membres en matière d'abandon scolaire.


w