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Additional data
Alcoholic hallucinosis
Apply shipment packing requirements
Bank to bank information
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
DNIMR
Delirium tremens
Director Maritime Information Management Requirements
Director Naval Information Management Requirements
Discretionary data
Disorder of personality and behaviour
Further examination required
Further identification
Further information
IM Requirements Development Management
IMRDM
Interpret shipment packaging information
Jealousy
Measures required for further air pollution control
Paranoia
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Receive shipment packaging information
VALUE II

Traduction de «requires further information » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of th ...[+++]

Modificateurs Les subdivisions suivantes peuvent être utilisées comme quatrième chiffre avec les rubriques F10-F19: Code Titre .0 Intoxication aiguë Etat consécutif à la prise d'une substance psycho-active et entraînant des perturbations de la conscience, des facultés cognitives, de la perception, de l'affect ou du comportement, ou d'autres fonctions et réponses psychophysiologiques. Les perturbations sont directement liées aux effets pharmacologiques aigus de la substance consommée, et disparaissent avec le temps, avec guérison compl ...[+++]


persons who present some symptoms or evidence of an abnormal condition which requires study, but who, after examination and observation, show no need for further treatment or medical care

personnes ayant certains symptômes ou signes d'un état anormal qui nécessite un examen plus approfondi, mais chez qui après examen et mise en observation, un traitement ou des soins médicaux n'apparaissent pas comme nécessaires


additional data | bank to bank information | discretionary data | further identification | further information

données complémentaires | données supplémentaires | identification complémentaire | informations complémentaires | instructions complémentaires


measures required for further air pollution control

mesures requises en vue du renforcement de la lutte contre la pollution atmosphérique


Information Management Requirements Development and Management [ IMRDM | Information Management Requirements Development Management | IM Requirements Development Management ]

Élaboration et gestion des besoins en gestion de l'information [ EGBGI | Gestion de l'élaboration des besoins en matière de gestion de l'information | Gestion de l'élaboration des besoins en matière de GI ]


further examination required

examen complémentaire requis


Director Naval Information Management Requirements [ DNIMR | Director Maritime Information Management Requirements ]

Directeur - Besoins en gestion de l'information de la Marine [ DBGIM | Directeur - Besoins en gestion de l'information maritime ]


apply shipment packing requirements | receive information on shipment packaging requirements | interpret shipment packaging information | receive shipment packaging information

recevoir des informations sur l'emballage des expéditions




VALUE II | Value subprogramme II on R&D computer communications networks-Action on integrity and confidentiality requirements of Community RTD information

Sous-programme Value II concernant les réseaux de communications informatisées dans le domaine de la recherche et développement-Action visant les exigences d'intégrité et de confidentialité de l'information de recherche et développement technologique
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
(a) carrying out an assessment of the passengers prior to their scheduled arrival to, or departure from, the Member State in order to identify any persons who may be involved in a terrorist offence or serious transnational crime and who require further examination by the competent authorities referred to in Article 5 and, where relevant, by Europol, in accordance with Article 7a. In carrying out such an assessment, the Passenger Information Unit may process PNR data against pre-determined crit ...[+++]

(a) procéder à l'évaluation du risque représenté par les passagers avant leur arrivée prévue dans l'État membre ou leur départ prévu de celui-ci, afin d'identifier les personnes qui peuvent être impliquées dans une infraction terroriste ou une infraction transnationale grave et pour lesquelles un examen plus approfondi par les autorités compétentes visées à l'article 5 est requis, ainsi que, le cas échéant, par Europol, conformément à l'artilce 7 bis. Lors de cette évaluation, l'unité de renseignements passagers peut traiter les donné ...[+++]


14 (1) Where the Governor of the Bank has reasonable grounds to believe that a system or arrangement exists for the clearing and settlement of payment obligations or payment messages but the Bank requires further information in order to determine whether the system or arrangement is a clearing and settlement system, the Governor may, with the agreement of the Minister, request a person who is a party to the system or arrangement to provide the Bank with such information and documents regarding the system or arrangement as the Bank may require to make the determination.

14 (1) S’il a des motifs raisonnables de croire qu’un système ou un arrangement fonctionne comme un système de compensation et de règlement des obligations monétaires mais qu’il ne peut, sans renseignements supplémentaires, arrêter son jugement à cet égard, le gouverneur de la banque peut, avec le consentement du ministre, exiger de toute personne participant à ce système ou arrangement les renseignements et les documents nécessaires.


(2) Where an application referred to in subsection (1) is incomplete or where the Commission requires further information or documentation in order to make a decision on the application and the Commission requests that information or documentation from the employer, the employer shall provide the information or documentation within 30 days after the request is made, and where the information or documentation is not provided to the Commission within that time, an officer of the Commission shall make a decision on the existing information or documentation.

(2) Lorsque la demande visée au paragraphe (1) est incomplète ou lorsque la Commission a besoin de renseignements ou de documents supplémentaires pour rendre sa décision, l’employeur, à la demande de la Commission, lui soumet les renseignements ou documents nécessaires dans les 30 jours suivant la demande, sinon un fonctionnaire de la Commission prend une décision en se fondant sur les renseignements et documents reçus.


The Public Health Agency of Canada indicated that it uses existing programs in order to better inform women about the issues associated with dense breast tissue and identify information gaps that require further investigation.

L'Agence de la santé publique du Canada a indiqué qu'elle utilisait les programmes existants afin de mieux informer les femmes sur les enjeux liés au tissu mammaire dense et pour déceler les lacunes dans l'information exigeant des examens plus poussés.


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The committee will take Mr. Grose's and Mr. Mahoney's points of requiring further information into consideration, and if the committee can't deal with it as a committee, then perhaps we'll write you a letter asking you to include a report on the information that they require when you're tabling your report next year.

Le comité tiendra compte des demandes de MM. Grose et Mahoney afin d'obtenir plus d'information, et si le comité ne peut s'en occuper, nous vous écrirons peut-être pour vous demander d'inclure un rapport sur l'information requise, lorsque vous déposerez votre rapport l'an prochain.


It is important that the rules leave scope to require further information that is deemed necessary, appropriate in the public interest or for the protection of investors.

Il est important que les règles laissent la possibilité d'exiger d'autres informations jugées nécessaires et appropriées dans l'intérêt du public et à des fins de protection des investisseurs.


165. Is furthermore concerned about the Court of Auditors' finding that Commission's follow-up audits aiming to scrutinise the reliability of Member States‘ statements required further corrective actions by the Member States in 78 % of cases (point 45); is therefore worried that the Commission sometimes relied on potentially unreliable information by not sufficiently questioning information submitted by Member States (for example point 57, boxes 9 and 12) and that the Commission did not adequately scrutinise the reliability of the information; points ou ...[+++]

165. s'inquiète également de la constatation de la Cour des comptes selon laquelle les audits de suivi effectués par la Commission pour vérifier la fiabilité des déclarations des États membres ont conclu à la nécessité pour les États membres d'adopter de nouvelles mesures correctrices, et cela dans 78 % des cas (point 45); se déclare dès lors préoccupé par le fait que la Commission s'est parfois fiée à des informations potentiellement non fiables en omettant de s'interroger suffisamment sur les informations ...[+++]


165. Is furthermore concerned about the Court of Auditors' finding that Commission's follow-up audits aiming to scrutinise the reliability of Member States' statements required further corrective actions by the Member States in 78 % of cases (point 45); is therefore worried that the Commission sometimes relied on potentially unreliable information by not sufficiently questioning information submitted by Member States (for example point 57, boxes 9 and 12) and that the Commission did not adequately scrutinise the reliability of the information; points ou ...[+++]

165. s'inquiète également de la constatation de la Cour des comptes selon laquelle les audits de suivi effectués par la Commission pour vérifier la fiabilité des déclarations des États membres ont conclu à la nécessité pour les États membres d'adopter de nouvelles mesures correctrices, et cela dans 78 % des cas (point 45); se déclare dès lors préoccupé par le fait que la Commission s'est parfois fiée à des informations potentiellement non fiables en omettant de s'interroger suffisamment sur les informations ...[+++]


27. Recalls that the development of an efficient, ubiquitous information society calls for the universal provision of broadband and wireless technology, which requires further support at Member State level, and calls for the encouragement of, and investment in, joint projects, the protection of intellectual property rights and the promotion of digital media; considers that it should also be possible for users to change their service provider without having to change their e-mail address;

27. rappelle que le développement d'une société de l'information omniprésente et fonctionnelle implique de promouvoir au préalable le haut-débit et le sans-fil, ce qui exige une aide renforcée à l'échelon des États membres et requiert de mettre l'accent sur et d'investir dans la convergence, de garantir les droits d'auteur et d'encourager la numérisation des médias; est aussi d'avis que les usagers devraient avoir la possibilité de changer de fournisseur d'accès sans avoir à changer d'adresse électronique;


So the information we have is that it's unnecessary, first of all, but it's taking things to a ridiculous extreme almost to be requiring further and further and further accounting based on what I think has already been admitted, the very isolated ad hoc occasions of financial abuse that have been accounted.

Ainsi, d'après les informations que nous avons recueillies, cette disposition est non seulement inutile, mais elle pousse les choses à l'extrême au point d'en être ridicule puisqu'on demande de plus en plus de compte rendus comptables en réaction aux quelques rares cas isolés d'abus financier dont nous avons entendu parler et dont aucuns ont admis la rareté.


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