Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Dividend-right certificate
Jouissance security
Organise and attend tourism events
Part bénéficiaire
Participate in tourism events
Participate in touristic events
Participating share
Participation certificate
Permanent Part-Time Employees Promoted
Profit share
Promoter's share
Take part in activities promoting tourism
Vendor's share

Traduction de «promoted across part » (Anglais → Français) :

TERMINOLOGIE
voir aussi les traductions en contexte ci-dessous
dividend-right certificate | jouissance security | part bénéficiaire | participating share | participation certificate | profit share | promoter's share | vendor's share

bon de jouissance | bon de participation | certificat de participation | part bénéficiaire | titre participatif | TP [Abbr.]


organise and attend tourism events | take part in activities promoting tourism | participate in tourism events | participate in touristic events

prendre part à des événements touristiques | participer à des évènements touristiques | participer à des manifestations liées au tourisme


Permanent Part-Time Employees Promoted

Avancements : salariés permanents à temps partiel


Partnerships - An Introductory Guide (part of promotional kit)

Partenariats - Un guide d'introduction (de la trousse de promotion)
TRADUCTIONS EN CONTEXTE
Cross-cutting actions will be promoted across Part I 'Excellent Science', Part II 'Industrial Leadership', Part III 'Societal Challenges', Part IV 'Spreading excellence and widening participation' and Part V 'Science with and for society' to develop jointly new knowledge, future and emerging technologies, research infrastructures and key competences.

Les actions transversales seront promues entre la section I "Excellence scientifique", la section II "Primauté industrielle", la section III "Défis de société", la section IV "Propager l'excellence et élargir la participation" et la section V "La science avec et pour la société", en vue de développer conjointement de nouvelles connaissances, des technologies futures et émergentes, des infrastructures de recherche et des compétences clés.


Cross-cutting actions will be promoted across Part I 'Excellent Science', Part II 'Industrial Leadership', Part III 'Societal Challenges', Part IV 'Spreading excellence and widening participation' and Part V 'Science with and for society' to develop jointly new knowledge, future and emerging technologies, research infrastructures and key competences.

Les actions transversales seront promues entre la section I "Excellence scientifique", la section II "Primauté industrielle", la section III "Défis de société", la section IV "Propager l'excellence et élargir la participation" et la section V "La science avec et pour la société", en vue de développer conjointement de nouvelles connaissances, des technologies futures et émergentes, des infrastructures de recherche et des compétences clés.


Cross-cutting actions will be promoted across Part I 'Excellent Science', Part II 'Industrial Leadership' and Part III 'Societal Challenges' to develop jointly new knowledge, future and emerging technologies, research infrastructures and key competences.

Les actions transversales seront promues entre le volet I «Excellence scientifique», le volet II «Primauté industrielle» et le volet III «Défis de société», en vue de développer conjointement de nouvelles connaissances, des technologies futures et émergentes, des infrastructures de recherche et des compétences-clés.


Future co-operation in higher education within the EU should be part of a wider strategy to engage with partner countries across the world, to promote the EU's values and expertise, and support higher education in developing countries as an integral part of the EU's development policy and of a comprehensive approach to education sector development.

La future coopération dans l’enseignement supérieur au sein de l’UE devrait relever d’une stratégie plus vaste visant à établir le dialogue avec des pays partenaires à travers le monde, à mettre en exergue les valeurs et les compétences de l’UE, et à soutenir l’enseignement supérieur dans les pays en développement en tant que partie intégrante de la politique de développement de l’UE et d’une approche exhaustive du développement du secteur de l’éducation.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The recently adopted European Consensus on Development is part of the overall response to the 2030 Agenda, reaffirming the EU's commitment to promote gender equality, women and girls' rights and their empowerment as a priority across all areas of action, and by ensuring a gender perspective across all of our policies and programmes.

Le consensus européen pour le développement, adopté récemment, s'inscrit dans le cadre de la réponse globale au programme de développement durable à l'horizon 2030, réaffirmant l'engagement de l'UE à promouvoir l'égalité entre les femmes et les hommes, les droits des femmes et des filles et leur émancipation, que l'UE érige en tant que priorité transversale, et intégrant une dimension de genre dans tous nos programmes et politiques.


Since its launch in 1991, the EU's MEDIA programme, which is part of the EU's Creative Europe programme for the cultural and creative sectors, has supported the continuous transformation of the audiovisual industry and promoted creative collaboration across borders.

Depuis son lancement en 1991, le programme MEDIA de l'UE, qui fait partie du programme «Europe créative» de l'UE pour les secteurs de la culture et de la création, apporte son soutien à la transformation constante de l'industrie audiovisuelle et favorise la coopération créative par-delà les frontières.


6. Points to the crucial role of a system of checks and balances for any modern democratic state and to the fundamental role that the Turkish Grand National Assembly must play at the centre of Turkey’s political system in providing a framework for dialogue and consensus-building across the political spectrum; expresses concern about political polarisation and the lack of readiness on the part of government and opposition to work towards consensus on key reforms and the drafting of a new constitution for Turkey; urges all political a ...[+++]

6. met en avant le rôle primordial d'un système d'équilibre des pouvoirs pour tout État démocratique moderne et souligne le rôle fondamental que la Grande Assemblée nationale de Turquie doit jouer au centre du système politique turc en tant que structure de dialogue et de consensus pour l'ensemble de l'échiquier politique; se déclare préoccupé par la polarisation politique et le peu d'empressement du gouvernement et de l'opposition à œuvrer pour parvenir à un consensus sur des réformes majeures et la rédaction d'une nouvelle constitution pour le pays; exhorte l'ensemble des acteurs politiques, le gouvernement et l'opposition à œuvrer d ...[+++]


29. Believes that incentives associated with securitisation need to be adequately addressed; emphasises that solvency and liquidity requirements for securitisations should promote a high-quality and well-diversified investment portfolio, thereby avoiding herding; invites the Commission to examine the securitisation market, including a review of covered bonds which can increase risks on banks’ balance sheets; invites the Commission to propose steps to notably increase its transparency; calls on the Commission to update, where necessary, the current regulation to make it consistent with the new BCBS securitisation framework currently u ...[+++]

29. estime qu'il convient d'accorder toute l'attention requise aux incitations liées à la titrisation; souligne que les exigences de solvabilité et de liquidité applicables aux opérations de titrisation sont de nature à favoriser la qualité et la diversification des portefeuilles d'investissement et à prévenir ainsi les comportements grégaires; invite la Commission à examiner le marché de la titrisation, en particulier à analyser les obligations sécurisées, qui sont de nature à accroître les risques dans les bilans des banques; invite la Commission à proposer des mesures pour améliorer notablement la transparence de ce marché; demand ...[+++]


29. Believes that incentives associated with securitisation need to be adequately addressed; emphasises that solvency and liquidity requirements for securitisations should promote a high-quality and well-diversified investment portfolio, thereby avoiding herding; invites the Commission to examine the securitisation market, including a review of covered bonds which can increase risks on banks’ balance sheets; invites the Commission to propose steps to notably increase its transparency; calls on the Commission to update, where necessary, the current regulation to make it consistent with the new BCBS securitisation framework currently u ...[+++]

29. estime qu'il convient d'accorder toute l'attention requise aux incitations liées à la titrisation; souligne que les exigences de solvabilité et de liquidité applicables aux opérations de titrisation sont de nature à favoriser la qualité et la diversification des portefeuilles d'investissement et à prévenir ainsi les comportements grégaires; invite la Commission à examiner le marché de la titrisation, en particulier à analyser les obligations sécurisées, qui sont de nature à accroître les risques dans les bilans des banques; invite la Commission à proposer des mesures pour améliorer notablement la transparence de ce marché; demand ...[+++]


It is also part of the Bank's political mandate to promote, across the full range of its activities, environmentally sound and sustainable development.

Une partie du mandat politique de la BERD se reflète en outre dans son engagement à prendre en considération, dans toutes ses activités, les intérêts de l’environnement, et à favoriser le développement durable.




datacenter (1): www.wordscope.be (v4.0.br)

'promoted across part' ->

Date index: 2020-12-21
w