Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
AHL
Animal Health Law
Carry out post hoof-trimming activities
Carrying out post hoof-trimming activities
Conducting post hoof-trimming activities
Directive on pension funds
Fitting of newel posts
Install newel posts
Installation of newel posts
Letter post
Mail
Mail service
Newel post installation
Parcel post
Post
Post convert meat
Post dialing delay
Post dialling delay
Post handle meat
Post hoof-trimming activities carrying out
Post-dialing delay
Post-dialling delay
Post-process a meat
Post-process meat
Postal sector
Postal service

Vertaling van "post-2016 " (Engels → Frans) :

TERMINOLOGIE
Animal Health Law | Regulation (EU) 2016/429 of the European Parliament and of the Council of 9 March 2016 on transmissible animal diseases and amending and repealing certain acts in the area of animal health | AHL [Abbr.]

législation sur la santé animale | règlement relatif aux maladies animales transmissibles


Directive (EU) 2016/2341 of the European Parliament and of the Council of 14 December 2016 on the activities and supervision of institutions for occupational retirement provision (IORPs) | Directive on pension funds [Abbr.]

Directive (UE) 2016/2341 du Parlement européen et du Conseil du 14 décembre 2016 concernant les activités et la surveillance des institutions de retraite professionnelle (IRP) | directive concernant les fonds de pension [Abbr.]


Projections of Population with Aboriginal Ancestry Canada, Provinces/Regions and Territories, 1991-2016

Projections de la population d'ascendance autochtone, Canada, provinces/régions et territoires, 1991-2016


Projections of the Population with Aboriginal Identity, Canada, 1991-2016: Summary Report

Les projections de la population appartenant à un groupe autochtone, Canada, 1991-2016 : rapport sommaire


Population projections of households and families for Canada, provinces and territories, 1994-2016

Projections des ménages et des familles pour le Canada, les provinces et les territoires, 1994-2016


post convert meat | post-process a meat | post handle meat | post-process meat

effectuer la post-transformation de viandes


fitting of newel posts | newel post installation | install newel posts | installation of newel posts

installer des poteaux d’escalier


carrying out post hoof-trimming activities | post hoof-trimming activities carrying out | carry out post hoof-trimming activities | conducting post hoof-trimming activities

effectuer les tâches requises après le parage de sabots


post dialing delay | post dialling delay | post-dialing delay | post-dialling delay

attente après numérotation | délai d'attente après numérotation


postal service [ letter post | mail | mail service | parcel post | post | Postal sector(STW) ]

service postal [ colis postal | courrier | envoi postal | petit envoi | poste ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
By the end of 2016, the Commission will publish the two further reports required under Article 23 of the anti-trafficking Directive, on compliance and criminalisation, together with a post-2016 Strategy on trafficking in human beings.

D’ici à la fin 2016, la Commission publiera les deux autres rapports prévus à l’article 23 de la directive relative à la lutte contre la traite des êtres humains, en ce qui concerne la conformité avec la directive et l'engagement de la responsabilité pénale, ainsi qu’une stratégie de l’après-2016 pour combattre la traite des êtres humains.


The findings of this report are used to highlight the Commission's policy orientation and will feed into the development of a post-2016 strategy ontrafficking in human beings to be published in 2016.

Les conclusions du présent rapport mettent en évidence l'orientation de la stratégie de la Commission et seront prises en compte dans l’élaboration d’une stratégie de l’après-2016 pourcombattre la traite des êtres humains qui sera publiée en 2016.


The findings of the first Report on progress in the fight against trafficking in human beings will feed into the development of a post-2016 strategy on trafficking in human beings to be published in 2016.

Les conclusions du premier rapport sur les progrès réalisés dans la lutte contre la traite des êtres humains contribueront à l'élaboration d'une stratégie de l'après-2016 pour combattre la traite des êtres humains, qui sera publiée en 2016.


By the end of 2016, the Commission will publish two reports on compliance and criminalisation as well as a post-2016 Strategy on trafficking in human beings.

D'ici à la fin 2016, elle publiera deux rapports en ce qui concerne la conformité avec la directive et la criminalisation ainsi qu'une stratégie de l'après-2016 pour combattre la traite des êtres humains.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Welcomes the proposal made by the Commission to include in its post-2016 Strategy on Trafficking in Human Beings provisions on prevention, victim support, safe-return and reintegration, as well as the role of the internet; underlines that the phenomena of cyber-harassment and cyber-stalking should also be addressed.

salue la proposition formulée par la Commission concernant l'intégration, dans sa stratégie en vue de l'éradication de la traite des êtres humains après 2016, de dispositions relatives à la prévention, à l'aide aux victimes, au retour sans risques et à la réintégration, ainsi qu'au rôle de l'internet; souligne que les phénomènes de cyberharcèlement et de cyber-stalking doivent également être traités.


19. Stresses the gravity of organised crime, in particular in terms of human trafficking, including forced prostitution, organ trafficking, child sexual exploitation and work slavery; recalls the extreme degrees of violence and brutality criminals exert on particularly vulnerable groups such as women, children and migrants; welcomes the existing framework and agrees to the need for a post-2016 strategy that fully involves Europol and Eurojust, on account of their expertise in this field;

19. insiste sur la gravité du problème de la criminalité organisée, en particulier dans le domaine de la traite des êtres humains, notamment la prostitution forcée, le trafic d'organes, l'exploitation sexuelle des enfants et l'esclavage; rappelle les violences et les brutalités extrêmes infligées par des criminels aux groupes particulièrement vulnérables, comme les femmes, les enfants et les migrants; se félicite du cadre existant et s'accorde sur le besoin d'une stratégie post-2016 qui associe pleinement Europol et Eurojust, en raison de leurs connaissances spécifiques dans ce domaine;


41. Stresses the gravity of organised crime in the field of trafficking in human beings; draws attention to the extreme degrees of violence and brutality inflicted by criminals on this particularly vulnerable group; welcomes the existing framework and agrees on the need for a post-2016 strategy that involves Europol and Eurojust with their specific knowledge in this field;

41. insiste sur la gravité du problème de la criminalité organisée dans le domaine de la traite des êtres humains; attire l'attention sur les violences et les brutalités extrêmes infligées par des criminels à ce groupe particulièrement vulnérable; se félicite du cadre existant et s'accorde sur le besoin d'une stratégie post-2016 qui associe Europol et Eurojust, disposant de connaissances spécifiques dans ce domaine;


43. Stresses the gravity of organised crime in the field of trafficking in human beings; draws attention to the extreme degrees of violence and brutality inflicted by criminals on this particularly vulnerable group; welcomes the existing framework and agrees on the need for a post-2016 strategy that involves Europol and Eurojust with their specific knowledge in this field;

43. insiste sur la gravité du problème de la criminalité organisée dans le domaine de la traite des êtres humains; attire l'attention sur les violences et les brutalités extrêmes infligées par des criminels à ce groupe particulièrement vulnérable; se félicite du cadre existant et s'accorde sur le besoin d'une stratégie post-2016 qui associe Europol et Eurojust, disposant de connaissances spécifiques dans ce domaine;


56. Considers it of paramount importance that the Commission should ensure the continuation of the EU Action Plan on Antimicrobial Resistance post-2016, emphasising how to overcome the scientific, regulatory and economic challenges associated with antimicrobial resistance, while including the prevention and control of healthcare-associated infections;

56. considère qu'il est de la plus haute importance que la Commission veille à la continuité du plan d'action de l'Union en faveur de la résistance aux antimicrobiens après 2016, en mettant l'accent sur la réponse à apporter aux défis scientifiques, réglementaires et économiques associés à la résistance aux antimicrobiens, dont notamment la prévention des infections associées aux soins et la lutte contre celles-ci;


56. Considers it of paramount importance that the Commission should ensure the continuation of the EU Action Plan on Antimicrobial Resistance post-2016, emphasising how to overcome the scientific, regulatory and economic challenges associated with antimicrobial resistance, while including the prevention and control of healthcare-associated infections;

56. considère qu'il est de la plus haute importance que la Commission veille à la continuité du plan d'action de l'Union en faveur de la résistance aux antimicrobiens après 2016, en mettant l'accent sur la réponse à apporter aux défis scientifiques, réglementaires et économiques associés à la résistance aux antimicrobiens, dont notamment la prévention des infections associées aux soins et la lutte contre celles-ci;


w